Minkälainen äiti pukee n.8-9-vuotiaalle lapselleen pitkät saappaat ja minihameen??

  • Viestiketjun aloittaja nih.
  • Ensimmäinen viesti
nih.
No lestadiolaisäiti. Mutta miksi? En ymmärrä. Eikö lestadiolaiset ole kuitenkin melko siveellistä porukkaa?

Mietinpä vain, kun kirpparilla kyseisen mamman tyttärineen näin ja vähän järkytyin kun tyttö oli puettu kuin h***. Kauden retroväreillä tietenkin.
 
ifssaf
No ööö.... oliko piikkikorkoiset 15 cm korkeat ne saappaat ja napapaita lisänä!?! Vai ihan tavalliset vaatteet muuten ja saappaatkin matalat eikä edes nahkaa?

Tollaset mammat ne on kaiken pahan alku ja juuri. Kaikkea ollaan arvostelemassa aina.
 
nih.
No ööö.... oliko piikkikorkoiset 15 cm korkeat ne saappaat ja napapaita lisänä!?! Vai ihan tavalliset vaatteet muuten ja saappaatkin matalat eikä edes nahkaa?

Tollaset mammat ne on kaiken pahan alku ja juuri. Kaikkea ollaan arvostelemassa aina.
No voe hyvää päivää...tais kalikka kalahtaa? ;) Saappaat olivat korkeat ja nahkaiset.

Ja seuraavalle "kyselijälle", olen äiti itsekin, enkä ikinä, ikinä antaisi tyttäreni pukeutua samoin kuin tämä kyseinen pikkutyttö. Pikkutyttö aikuisten vaatteissa, yök.
 
"Kaisa"
No voe hyvää päivää...tais kalikka kalahtaa? ;) Saappaat olivat korkeat ja nahkaiset.

Ja seuraavalle "kyselijälle", olen äiti itsekin, enkä ikinä, ikinä antaisi tyttäreni pukeutua samoin kuin tämä kyseinen pikkutyttö. Pikkutyttö aikuisten vaatteissa, yök.
no tuo pukeutuminen ei varmaankaan liity pedofiliaan eikä lestadiolaisuuteen mitenkään!!??

Katsoitko ite peiliin lähtiessäsi.. ettei ois sattunu unohtumaan paplarit liian tiukalle
 
"a p"
[QUOTE="Kaisa";24444765]jos ne vaatteet onki ostanu kummitäti... miten pedofilia liittyy pukeutumiseen? Mun mielestä tuon ikäinen on sama miten pukeutuu kuhan on vaatteet päällä!![/QUOTE]

Sama miten pukeutuu?? No huh huh...
 
"Kaisa"
[QUOTE="a p";24444779]Sama miten pukeutuu?? No huh huh...[/QUOTE]

no niin.. kuhan on vaatteet päällä!! vaik omien en antaiskaan nuin pukeutua, ni mulle on ihan sama miten muiden lapset pukeutuu!!

Onko sit vl äiti joka pukeutuu minihameeseen raiskaajan unelma?
 
ifssaf
No voe hyvää päivää...tais kalikka kalahtaa? ;) Saappaat olivat korkeat ja nahkaiset.

Ja seuraavalle "kyselijälle", olen äiti itsekin, enkä ikinä, ikinä antaisi tyttäreni pukeutua samoin kuin tämä kyseinen pikkutyttö. Pikkutyttö aikuisten vaatteissa, yök.
Paha kalahtaa kun mulla ei oo tytärtä jota pukea ;)

Tuo arvostelu se vasta on ällöttävää. Ootko tullut miettineeksi, että ehkä SINÄ kuvittelet normaalit vaatteet seksikkäiksi, se vika voikin olla sinun päässäsi eikä toisten pukeutumisessa?
 
Voi ei :( Taidan olla kutsumasi äiti...kun tyttäreni oli pikkuinen niin hänellä oli oranssi vakosamettihame (mini), kirjavat sukkikset, tais olla vihreä paita ja pitkävartiset maiharit jalassa.....aiai :ashamed: Niin ja lakkatakki turkissomistein.
 
"Pomm"
vähän ohi aiheen mutta ite oon ainakin huomannu että koon 128 jälkeen kauppojen vaatteet alkaa olla just tota minihame, saapas juttua... eli tokaluokkalaisellekin olis puettava teini kamppeet??!!!

Missä on ne sievät puserot, housut, tunikat jne ilman niitejä ja isoja kaula-aukkoja??!!

Silloin kun lapsi oli ihan pieni sille puettiin college asua jne kun ne on mukavat päällä leikkiessä ja nyt kun voisi jo kuvitella että laittaa jotain paitapuseroa, liivimekkoa niin eipä ole kokoja niissä ja isojen kokojen vaatteet on enemmän teinille sopivia kuin alakoululaiselle.... *närkästyttää* van mitäpä voit...
 
"a p"
[QUOTE="Kaisa";24444773]no tuo pukeutuminen ei varmaankaan liity pedofiliaan eikä lestadiolaisuuteen mitenkään!!??

Katsoitko ite peiliin lähtiessäsi.. ettei ois sattunu unohtumaan paplarit liian tiukalle[/QUOTE]

Nytpähän hän rauhoittuu pikkuisen. Ihmettelin siis sitä, kun lestadiolaiset yleensä ovat aika siveellisiä ja siistejä ihmisiä. Jotta miten äiti sitten on antanut tyttönsä pukeutua niinkuin tyttö oli pukeutunut. Sillä tavoin tämä liittyi lestadiolaisuuteen.

Jep, pedofiileistä en tiedä, mutta kuten sanottu, pikkutyttö aikuisten vaatteissa (ja tuon malliset minihameet on aikuisillakin kohtalaisen mauttomia) ei ole kovin hienoa mielestäni.

Jos teistä on rehellisesti ihan ok, että pieni ihminen käyttää samankaltaisia vaatteita kuin mieshunttiin lähtenyt 18-kesäinen pikkuheitukka, niin olen sitten mielelläni se tiukkaipoinen kukkahattutäti.
 
"viiraska"
Missä on ne sievät puserot, housut, tunikat jne ilman niitejä ja isoja kaula-aukkoja??!!

Vastaus: Polarn o Pyretillä ja parjatulla meandi:lla. Lasten kokoja yli 150-senttisille.

Muuten ap-aiheeseen sanoisin että on yleensä katsojan vastuulla mitä näkee. Mini sinänsä ei sano mitään, meidän 70-luvun alussa syntyneiden äideillä oli sellaiset äitiysvaatteet että kuulemma oli kova vaiva varoa ettei pikkarit näy... miettikää A-linjaista minimekkoa ison mahan kanssa...hih... Mutta silloin siinä ei ollut mitään pahaa, ja tämän olen kuullut useilta tahoilta. Meidän aika on vääristynyttä.
 

Yhteistyössä