*

Lapsen jalkasärky
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 9. Osumia 9

Ketju: Lapsen jalkasärky

"minä vaan"
    Vierailija

Lapsen jalkasärky

Voiko 4v lapsella olla kasvukipuja? Ihmetyttää kun lapsi heräsi yöllä kesken unien ja valitti että jalkaa särkee...?

177cm
    Vierailija
    VOI! Särkylääkettä (lasten), hierontaa ja taika-villasukat on auttanut minua ja nyt omia lapsiani.

Aries 78
    Vierailija
    Pohkeita hieroa muutama minuutti. pitkät villasukat jalkaa, ja jalat tyynynpäälle koholleen.

Saattaa hyvinkin olla. Kasvukipujen pitäisi kuitenkin helpottaa kai jossain välissä, ettei ympäri vuorokauden kestä. Lepotilassa kuitenkin just tyypillisiä ne kivut.

Itsellä oli niitä paljon muksuna, ja nyt tytöllä ollut joskus . Enään ei niinkään. Mutta hieronta ollut paras lääke

"vieras"
    Vierailija
    Meillä jalkakipuun (tuntuu polvitaipeen tietämillä) auttaa lämmin jyväpussi.

"aloittaja"
    Vierailija
    Kiitos vastauksistanne
    Mulla on kans pienenä ollut paljon kipuja, pitkä kun olen...ja nyt näyttäs et lapsellekkin niitä siunaantuu.
    Kiitos vinkeistä, ens yönä meillä laitetaan villasukat sängyn viereen valmiiksi

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    Meillä jalkakipuun (tuntuu polvitaipeen tietämillä) auttaa lämmin jyväpussi.
    aivan- useimmiten kipu polven takana.

Ei ole kauaa tarvinnut öisin jalkaa hieroa, kun tyttö jo nukahtanut uudelleen.

Pikavastaus Pikavastaus