voiko vanhat halvausoireet pahentua?

  • Viestiketjun aloittaja "harmaa"
  • Ensimmäinen viesti
"harmaa"
sain kasvohalvauksen 3vuotta sitten, syyksi paljastui myöhäisvaiheen borrelioosi. Sain kolmen viikon antibioottikuurin suoraan suoneen, halvaus parantui kuukaudessa. Halvauksesta jäi vasempaan korvaan ajoittainen kipu, ja otsaa kun kurtistaa niin vasen poski alkaa puutua. myös elohiiri vaivaa vasenta silmää usein.

Nyt olin 3viikkoa sitten pahan huimauksen takia sairaalassa, epäiltiin tasapano hermon tulehdusta, kaikki muut veriarvot ym kokeet ok. Paranee kuulemma itsestään. Mutta nyt on tuon jälkeen ollut lähes jatkuva kipu korvassa ja poski tuntuu ajoittain puutuneelta. Ei kai tästä tule taas halvausta? vai onko tulehdus ärsyttänyt vain jotenkin? Lääkkäriin meno jotenkin pelottaa, että jos ne nauraa minut pihalle. halvauksesta jääneisiin oireisiin kun ei ole kukaan koskaan noteerannut mitenkään, ei edes erikoislääkäri. ja osaako lääkäri tälle edes mitään?
 
"viiraska"
No soitapa ja kysy että pitäkö huolestua. Ei ne sille naura. Mulla on sellainen käsitys, että tuo borrelioosi voi aktivoitua uudelleen, eli oireiden pahentuminen on yleistä.
 
"a p"
[QUOTE="viiraska";24576911]No soitapa ja kysy että pitäkö huolestua. Ei ne sille naura. Mulla on sellainen käsitys, että tuo borrelioosi voi aktivoitua uudelleen, eli oireiden pahentuminen on yleistä.[/QUOTE]

Kynnys soittaa vaan on suuri.
 

Yhteistyössä