Kuinka moni eroaa facebookista nyt?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En aio erota. Miksi eroaisin?

En myöskään aio ladata käyttööni mitään uusia sovelluksia, joissa koko historiani facebookissa tulee näkyviin. Jatkan kuten ennenkin.
 
Mulla oli nyt profiili näkymä mennyt "tosi vanhaan" versioon takaisin.

Mutta en aio erota, en aio lisätä "read" sovellusta. Timeline tulee varmaankin ihan automaattisesti.

Mutta se minkä kannattaa tarkistaa on ne yksityisyysasetukset, niistä kun pitää huolen niin ei ole hätää.
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
töllö
[QUOTE="vieras";24728437]En aio erota. Miksi eroaisin?

En myöskään aio ladata käyttööni mitään uusia sovelluksia, joissa koko historiani facebookissa tulee näkyviin. Jatkan kuten ennenkin.[/QUOTE]

Ei sitä sulta kysytä vaan se tulee ihan kaikille ilman erillistä lataamista.
 
"mrs"
Kilkkasin itseni eilen piiloon. Olin pois puoli vuotta, olin takaisin kuukauden ja taas riitti kiitti. Koukkuunnun ohan liiaksi moiseen ja ajatus että joutuisi miettimään ja puljaamaan yksitysyyden kanssa enemmän ei nappaa. Mietin poistaisinko profiilini lopullisesti (jos mikään enää on lopullista) ja ehkä sen teenkin, jää nähtäväksi.
 
Mie pysyn sinnikkäästi siellä. Mutta jos sinne jää vain kourallinen kavereita, niin voi olla, että lakkautan fb-tilin.
Mutta kun siellä on niin paljon sellaisia tyyppejä, joiden kanssa tulee nykyään enimmäkseen oltua yhteyksissä vain sitä kautta. Hajuakaan tyyppien puhlin nroista. :(
Sieltä oli jo nyt poistunut tärkeä tyyppi. :snotty: Mutta onneks mulla on kuitenkin hänen kanssaan muutakin kontaktia kuin pelkkä fb. :)
 
Siis kertokaa nyt yksinkertaisesti se suuri syy miksi juoksette pois facebookista te jotka näin teette? Mä veikkaan monen syyksi sitä ettei ymmärretä oikeasti mistä on kyse... Aika ei selvästikkään ollut oikea tuolle uudistukselle kun niin kovin moni meni hysteeriseksi....
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep

Yhteistyössä