*

Kuinka moni eroaa facebookista nyt?
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 31

Ketju: Kuinka moni eroaa facebookista nyt?

"vieras"
    Vierailija

Kuinka moni eroaa facebookista nyt?

En ite oikein tiedä...

En, koska toi uus profiili on magee

Mä en aio erota, mutta milloin ne uudistukset oikein tulee?

Mitä siellä nyt on tapahtunut?
    Mä just ajattelin liittyä.

Mä erosin, olen miettinyt jo muutaman kuukauden ja nämä uudet ihanat uudistukset olivat viimeinen pisara. Jotenkin vapauttavaa.
    Melkein aloin niin hurjaksi että poistatin nikkini täältäkin mutta siihen en kuitenkaan ollut vielä henkisesti valmis
    feger ja lauantaipussi tykkäsi tästä.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja fortunate Näytä viesti
    Mun miehellä ollu tuo uusi jo varmaan viikon, mutta sai sen vissiin jotenkin ennakkoon. Musta makee uudistus kuhan eka tottuu, näyttää aika erilaiselta.

"eeee"
    Vierailija
    Mä en oo huomannut juuri mitään eroa.

niin koko päivän tässä odotettu sitä SUURTA ja mitään ei tapahdu

"vieras"
    Vierailija
    Nökyyks ne oikeesti ,niinkun väitettiin ?

"vieras"
    Vierailija
    En aio erota. Miksi eroaisin?

En myöskään aio ladata käyttööni mitään uusia sovelluksia, joissa koko historiani facebookissa tulee näkyviin. Jatkan kuten ennenkin.

J-t harmaana
    Vierailija
    Ei mulla ainakaan oo profiiliiin tullu mtn uudistuksia ?

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja tiiru Näytä viesti
    Mun miehellä ollu tuo uusi jo varmaan viikon, mutta sai sen vissiin jotenkin ennakkoon. Musta makee uudistus kuhan eka tottuu, näyttää aika erilaiselta.
    Joo mutta MIKÄ uusi? Mä en huomaa mitään eroa tai sit mulle ei oo vielä tullu sitä uudistusta.

Joo mutta MIKÄ uusi? Mä en huomaa mitään eroa tai sit mulle ei oo vielä tullu sitä uudistusta.
    No sitten ei ole tullu..kyllä sä sitten huomaat.

Mulla oli nyt profiili näkymä mennyt "tosi vanhaan" versioon takaisin.

Mutta en aio erota, en aio lisätä "read" sovellusta. Timeline tulee varmaankin ihan automaattisesti.

Mutta se minkä kannattaa tarkistaa on ne yksityisyysasetukset, niistä kun pitää huolen niin ei ole hätää.
    HouseOfSleep tykkäsi tästä.

töllö
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    En aio erota. Miksi eroaisin?

En myöskään aio ladata käyttööni mitään uusia sovelluksia, joissa koko historiani facebookissa tulee näkyviin. Jatkan kuten ennenkin.
    Ei sitä sulta kysytä vaan se tulee ihan kaikille ilman erillistä lataamista.

"mrs"
    Vierailija
    Kilkkasin itseni eilen piiloon. Olin pois puoli vuotta, olin takaisin kuukauden ja taas riitti kiitti. Koukkuunnun ohan liiaksi moiseen ja ajatus että joutuisi miettimään ja puljaamaan yksitysyyden kanssa enemmän ei nappaa. Mietin poistaisinko profiilini lopullisesti (jos mikään enää on lopullista) ja ehkä sen teenkin, jää nähtäväksi.

Mie pysyn sinnikkäästi siellä. Mutta jos sinne jää vain kourallinen kavereita, niin voi olla, että lakkautan fb-tilin.
    Mutta kun siellä on niin paljon sellaisia tyyppejä, joiden kanssa tulee nykyään enimmäkseen oltua yhteyksissä vain sitä kautta. Hajuakaan tyyppien puhlin nroista.
    Sieltä oli jo nyt poistunut tärkeä tyyppi. Mutta onneks mulla on kuitenkin hänen kanssaan muutakin kontaktia kuin pelkkä fb.

Siis kertokaa nyt yksinkertaisesti se suuri syy miksi juoksette pois facebookista te jotka näin teette? Mä veikkaan monen syyksi sitä ettei ymmärretä oikeasti mistä on kyse... Aika ei selvästikkään ollut oikea tuolle uudistukselle kun niin kovin moni meni hysteeriseksi....
    HouseOfSleep tykkäsi tästä.

"vieras"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja töllö Näytä viesti
    Ei sitä sulta kysytä vaan se tulee ihan kaikille ilman erillistä lataamista.
    Kohuttu Read-sovellus pitää itse ladata, minä en lataa.

Kepsis
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Molly Cottontail Näytä viesti
    Petteri Järvinen kirjoitti...
    Suomen Kuvalehti toimi kuten median pitääkin selvittämällä asian taustoja. Yksityishenkilöiden blogikirjoituksia ei pitäisi koskaan uutisoida sellaisenaan, ei tätäkään :-)
    26. syyskuuta 2011 16.55

"vieras"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Kepsis Näytä viesti
    Petteri Järvinen kirjoitti...
    Suomen Kuvalehti toimi kuten median pitääkin selvittämällä asian taustoja. Yksityishenkilöiden blogikirjoituksia ei pitäisi koskaan uutisoida sellaisenaan, ei tätäkään :-)
    26. syyskuuta 2011 16.55
    Joko sinäkin ymmärsit, mikä read-sovellus on?

töllö
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    Kohuttu Read-sovellus pitää itse ladata, minä en lataa.
    Joo, sori, tajusinkin sen mutta luulin et ihmiset kammoksuu sitä timelineä

En eroa.

"meriska"
    Vierailija
    Erosin jo eilen.

Sivu(t) 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus