Onkohan minulla oikeasti jokin pahasti vialla aivoissa?

Unohtelen asioita todella paljon. Esimerkiksi tavaroiden paikkoja ja niiden nimiä. Synonyymejä asioille. Ja ihan läheisten ihmisten nimien palauttaminen on todella vaikeaa. Nyt lihakset ovat taas alkaneet nykiä. :| Niinköhän ne aivot ovat oikeasti pehmenemässä.
 
äet
jatkan vielä omalla höperyyvelläni: olin lenkillä vaunujen kanssa ja yhtäkkiä iski kaamee paniikki että "missä vauva on?"!!! Hätäännyin aika tavalla ennen ku tajusin että tuossa vaunuissahan se..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;24766466:
Muru, mullon ihan samaa vikaa. En muista mihin olen tavarat laittanut. Käytän kiertoilmaisuja kun en muista asian/tavaran/jne oikeaa nimeä. Oman osoitteeni sanoin väärin toissapäivänä kun en muistanut sitä. Jne, jne...
'

Lahotaanko me kaikki urakalla? o_0

Juuri tuo normaalien sanojen unohtuminen ja etenkin sukunimien ja etunimien unohtaminen. Kuinka voi unohtaa omien sukulaistensa nimiä tai työkavereidensa sukunimet? Lähimuisti on myös aivan kamalan huono. Unohdan järjestään mitä olen tekemässä siirtyessäni huoneesta toiseen tai olen kadottanut sen mitä mies sanoi hetkeä aikaisemmin.

Ehkä mun pitää alkaa huolestua vakavammin siinä vaiheessa kun en enää muista tavaroiden käyttötarkoituksia. Eli jos pitää imuria rintapumppuna tai vetelee hiukset selviksi haarukalla, niin ottaisikohan ne sitten tosissaan lääkärillä?
 

Yhteistyössä