Clearblue digital on perseestä!!

  • Viestiketjun aloittaja testailija...
  • Ensimmäinen viesti
testailija...
Näyttää että "ei raskaana". Hemmetin hemmetti..muut testit kyllä näytti jo jotain haamun tapasta, tää veti kyllä pohjat!! Nyt menossa dpo 8 tai 9. Kehuu kyllä näyttävänsä jopa 4 päivää ennen menkkoja, mutta päivä sinne tai tänne. Luulis jo et olis näyttänyt! Eikä edes oo niin herkkä testi, jotain 25 luokkaa...vai mitä se oli. Mammaksit on 10 Perkele!! En IKINÄ enää osta clear blueta!! Suksikoon viikkonäyttöjensä kanssa! Mä haluan olla raskaana!! En lukea negatiivisia tuloksia!! Noista ei saa edes mitään haamuja! Ja se tavallinen clear blue vasta paska onkin. Antaa vääriä haamuja!! Mammaksit ei! Niihin luotan. Piste. V*tuttaa kun taas meni rahaa turhan takia...kiitos ja hei!!!
 
kjdf
Eikö raskaushormonien näkyminen ole yksilöllistä,vaikka testit väittäsivät muuta ? Kuten tuo neljä päivää ennen oletettuja kuukautisia. Itse tein myös testin dpo 8 ja tällöin negatiivinen. Tein uudelleen parin päivän päästä ja tulos oli raskaana 1-2 viikkoa.
 
"heips"
4 päivää ennen menkkoja on dpo 10 joten aivan liian aikasin testasit. Ja pakkauksessakin lukee että vain 50 % naisista näyttää raskauden silloin. Samalla hinnalla saat ostettua 10 halpaa liuskatestiä joten miksi edes ostat clearbluen? Niillä liuskatesteillä voit sitten testata vaikka joka päivä jos huvittaa.
 
"vieras"
Se muuten on ihan paska testi. 2 kertaa olen koettanut ja kummallakin kerralla tullu se "kirjan" merkki, että testi olisi tehty väärin.
Mielestäni osaan lukea ohjeet ja toimia niiden mukaan, mutta en kai sitten.
 
uuuu
Niin, onhan se vittumaista ku ei voi leijua että on raskaana ku on ensin tihrustanu viivanpaikan ja tulkinnut sen positiiviseks ja sitten kun menkat alkaakin niin senkin sitten tulkinnut aikaiseks keskenmenoks :LOL:
Omasta mielestäni tuossa ei nyt ole mitään hauskaa, mutta huvinsa kullakin...

Itse olen niihin perus Clearblue testeihin ihan tyytyväinen, mutta tuo viikkonäytöllinen on ihan turha. Ei se mitään tarkkoja viikkoja näytä, kun vain alle tai yli kolme viikkoa.
 
"heh"
[QUOTE="vieras";24809774]Se muuten on ihan paska testi. 2 kertaa olen koettanut ja kummallakin kerralla tullu se "kirjan" merkki, että testi olisi tehty väärin.
Mielestäni osaan lukea ohjeet ja toimia niiden mukaan, mutta en kai sitten.[/QUOTE]

Tuon perusteella osaat joo varmaan lukea, mut et ymmärrä lukemaasi
 
"vieras"
[QUOTE="heh";24809802]Tuon perusteella osaat joo varmaan lukea, mut et ymmärrä lukemaasi[/QUOTE]

Aivan, sehän ei ole mitenkään mahdollista, että testissä olisi jotain vikaa ;)
 

Yhteistyössä