*

Clearblue digital on perseestä!!
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 12. Osumia 12

Ketju: Clearblue digital on perseestä!!

testailija...
    Vierailija

Thumbs down Clearblue digital on perseestä!!

Näyttää että "ei raskaana". Hemmetin hemmetti..muut testit kyllä näytti jo jotain haamun tapasta, tää veti kyllä pohjat!! Nyt menossa dpo 8 tai 9. Kehuu kyllä näyttävänsä jopa 4 päivää ennen menkkoja, mutta päivä sinne tai tänne. Luulis jo et olis näyttänyt! Eikä edes oo niin herkkä testi, jotain 25 luokkaa...vai mitä se oli. Mammaksit on 10 Perkele!! En IKINÄ enää osta clear blueta!! Suksikoon viikkonäyttöjensä kanssa! Mä haluan olla raskaana!! En lukea negatiivisia tuloksia!! Noista ei saa edes mitään haamuja! Ja se tavallinen clear blue vasta paska onkin. Antaa vääriä haamuja!! Mammaksit ei! Niihin luotan. Piste. V*tuttaa kun taas meni rahaa turhan takia...kiitos ja hei!!!

"Tuikku"
    Vierailija
    Jos testaat dpo8, niin on ihan oma asiasi laittaa rahasi hukkaan. Oma valinta. Olisit odottanut dpo 10-12, niin olisit saanut sen "raskaana 1-2".

"..."
    Vierailija
    mulla näytti RASKAANA ja tein ennen ku menkat piti alkaa.

kjdf
    Vierailija

clearblue digital

Eikö raskaushormonien näkyminen ole yksilöllistä,vaikka testit väittäsivät muuta ? Kuten tuo neljä päivää ennen oletettuja kuukautisia. Itse tein myös testin dpo 8 ja tällöin negatiivinen. Tein uudelleen parin päivän päästä ja tulos oli raskaana 1-2 viikkoa.

"heips"
    Vierailija
    4 päivää ennen menkkoja on dpo 10 joten aivan liian aikasin testasit. Ja pakkauksessakin lukee että vain 50 % naisista näyttää raskauden silloin. Samalla hinnalla saat ostettua 10 halpaa liuskatestiä joten miksi edes ostat clearbluen? Niillä liuskatesteillä voit sitten testata vaikka joka päivä jos huvittaa.

"hmm"
    Vierailija
    Mihin tarttet edes viikkonäyttöä kun tiedät ovulaatiopäivän?

Niin, onhan se vittumaista ku ei voi leijua että on raskaana ku on ensin tihrustanu viivanpaikan ja tulkinnut sen positiiviseks ja sitten kun menkat alkaakin niin senkin sitten tulkinnut aikaiseks keskenmenoks

"vieras"
    Vierailija
    Se muuten on ihan paska testi. 2 kertaa olen koettanut ja kummallakin kerralla tullu se "kirjan" merkki, että testi olisi tehty väärin.
    Mielestäni osaan lukea ohjeet ja toimia niiden mukaan, mutta en kai sitten.

uuuu
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Sassykatti Näytä viesti
    Niin, onhan se vittumaista ku ei voi leijua että on raskaana ku on ensin tihrustanu viivanpaikan ja tulkinnut sen positiiviseks ja sitten kun menkat alkaakin niin senkin sitten tulkinnut aikaiseks keskenmenoks
    Omasta mielestäni tuossa ei nyt ole mitään hauskaa, mutta huvinsa kullakin...

Itse olen niihin perus Clearblue testeihin ihan tyytyväinen, mutta tuo viikkonäytöllinen on ihan turha. Ei se mitään tarkkoja viikkoja näytä, kun vain alle tai yli kolme viikkoa.

"heh"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    Se muuten on ihan paska testi. 2 kertaa olen koettanut ja kummallakin kerralla tullu se "kirjan" merkki, että testi olisi tehty väärin.
    Mielestäni osaan lukea ohjeet ja toimia niiden mukaan, mutta en kai sitten.
    Tuon perusteella osaat joo varmaan lukea, mut et ymmärrä lukemaasi

"vieras"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "heh" Näytä viesti
    Tuon perusteella osaat joo varmaan lukea, mut et ymmärrä lukemaasi
    Aivan, sehän ei ole mitenkään mahdollista, että testissä olisi jotain vikaa

tuli minulekkin ihan puskan takaa tämä asia tein testin clearblue digital raskaana 1-2 ja toisen perään niin ei raskaana sama testi vähän perseestä haluan vauvan enkä luota tollaseen

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot