Lähettelettekö te miehellenne alastonkuvia itsestänne?

  • Viestiketjun aloittaja "Ilona"
  • Ensimmäinen viesti
"Ilona"
Itse olen seurustellut pari kuukautta ja eilen yllätin miesystävän kuvalla. Laitoin hänen sähköpostiin kuvan jossa mulla on päällä erittäin avonainen paita ja kuva on siis otettu erittäin hyvin esillä olevista rinnoistani. No miehen mielestä olisi pitänyt olla vaatteet pois. :D

Tänään miehen pyynnöstä laitoin hänelle pari kuvaa alapäästäni kun vähän pidin kivaa. :D Mies katsoi ekan kuvan kun olin hänen luonaan ja mies innostui niin kovasti, että sänkyyn me päädyimme. :p

Ikinä aiemmin en ole yhdellekään miehelle laittanut tuollaisia kuvia eikä musta ole tuollaisia otettu. Vähän kyllä jännitti mitä mies tykkää kuvista, mutta tykkäsi.
 
"XXX"
Kokovartalosta otettu kuva voi olla kiva, mutta esim. Alastonta Suomea selaillessa tulee mieleen että eipä kyllä vastenmielisempää voi olla kuin joku lähikuva naisen alapäästä.... Se kun ei mikään maailman kaunein asia ole, ainakaan siinä väärin että viittis jotain lähikuvaa levitellyistä häpyhuulista kattella. Poimuja, ruttuja, limaklvoja ja useimmiten karvoja tai sänkeä, hhrrrrr yök.
 
"juu"
[QUOTE="a p";24887036]Ei niissä mun kasvoja näy joten so what?[/QUOTE]

no kyllä mua ällöttäis jo ajatus jostain pervosta kuuskymmppisestä vetämässä käteen katsoessaan kuvaa alapäästäni tai tisseistäni.
 
alatoopieinari
[QUOTE="XXX";24887047]Kokovartalosta otettu kuva voi olla kiva, mutta esim. Alastonta Suomea selaillessa tulee mieleen että eipä kyllä vastenmielisempää voi olla kuin joku lähikuva naisen alapäästä.... Se kun ei mikään maailman kaunein asia ole, ainakaan siinä väärin että viittis jotain lähikuvaa levitellyistä häpyhuulista kattella. Poimuja, ruttuja, limaklvoja ja useimmiten karvoja tai sänkeä, hhrrrrr yök.[/QUOTE]

ei se miehen mulukkukaan mitenkään kaunis ole poimuja,ruttuja,limakalvoja ja karvoja siinäkin.
 
"a p"
[QUOTE="XXX";24887047]Kokovartalosta otettu kuva voi olla kiva, mutta esim. Alastonta Suomea selaillessa tulee mieleen että eipä kyllä vastenmielisempää voi olla kuin joku lähikuva naisen alapäästä.... Se kun ei mikään maailman kaunein asia ole, ainakaan siinä väärin että viittis jotain lähikuvaa levitellyistä häpyhuulista kattella. Poimuja, ruttuja, limaklvoja ja useimmiten karvoja tai sänkeä, hhrrrrr yök.[/QUOTE]

Karvoja voi ajaa pois. Itse olen jättänyt pienen kolmion ylhäälle ja huulet on karvattomat. Mies tykkäsi kuvastani todella paljon ja kiihottui kun en käyttänyt apuna pelkkiä sormia. ;)

Olen nähnyt alastomassa kamalia kuvia niin naisten kuin miesten värkeistä. Joitakin kuvia taas katselee oikein mielellään. :D
 
"XXX"
[QUOTE="a p";24887111]Karvoja voi ajaa pois. Itse olen jättänyt pienen kolmion ylhäälle ja huulet on karvattomat. Mies tykkäsi kuvastani todella paljon ja kiihottui kun en käyttänyt apuna pelkkiä sormia. ;)

Olen nähnyt alastomassa kamalia kuvia niin naisten kuin miesten värkeistä. Joitakin kuvia taas katselee oikein mielellään. :D[/QUOTE]

Mulla on sit varmaan huono näkö kun oon ollut AS:ssa yli vuoden enkä oo vielä nähnyt yhtään vähimmässäkään määrin kiihottavaa/muuten miellyttävää kuvaa kenenkään alapäästä. Jotenkin tuollaisen ruuminosan lähikuvaaminen on vähän sama kuin kattelis jotain kuvaa avoleikkauksesta, näkyy vaan limakalvoa ja ruttua, hyh. Enemmän mua kiihottaa ihminen vähän kauempaa katsottuna, jätetään ne sisemmät osat piiloon ;)
 
Musta tuntuu enemmänkin siltä, että en katselisi vieraiden vempeleitä mielelläni, mutta jos kyseessä on oma rakastettu, niin mikä jottei ...
Ja joo, on joskus seurusteluaikoina tyttöystävän kanssa lähetelty moisia kuvia toisillemme. Eikä niitä kumpikaan nettiin laita, kauhun tasapaino tossakin :D
 
"Anna"
Olen, sellasia missä näkyy vaan niinkuin päällisin puolin. Enkyllä reva levällään-kuvia lähettäisi, enkä kyllä edes ottaisi. Musta olisi ällöö olla siinä toosa levällään ja ruveta näpsimään kuvia :D
 
"a p"
[QUOTE="XXX";24887142]Mulla on sit varmaan huono näkö kun oon ollut AS:ssa yli vuoden enkä oo vielä nähnyt yhtään vähimmässäkään määrin kiihottavaa/muuten miellyttävää kuvaa kenenkään alapäästä. Jotenkin tuollaisen ruuminosan lähikuvaaminen on vähän sama kuin kattelis jotain kuvaa avoleikkauksesta, näkyy vaan limakalvoa ja ruttua, hyh. Enemmän mua kiihottaa ihminen vähän kauempaa katsottuna, jätetään ne sisemmät osat piiloon ;)[/QUOTE]

Makuasia. Enkä mä pillun sisäosaa kuvannut. :LOL: Mun mies tykkäsi joten mikä tässä on ongelma?
 
"XXX"
[QUOTE="a p";24887275]Makuasia. Enkä mä pillun sisäosaa kuvannut. :LOL: Mun mies tykkäsi joten mikä tässä on ongelma?[/QUOTE]

En mä mitään ongelmaa oo havainnut, mut ongelman nyt tietty kaivaa vaikka mistä jos niin haluaa :whistle:
 
"jip"
jotain pikkutuhmia kyllä. :) enemmänkin se itse on hyökännyt kuvaamaan joskus jossain tilanteessa ja napannu kännykkäänsä kuvan.ei todellakaan mitään hämähäkki levällään-kuvia vaan semmosia sievempiä :p
 

Yhteistyössä