Ihanat ristiäistarjoilut Kaunis pieni elämä-Annella <3

  • Viestiketjun aloittaja "ella"
  • Ensimmäinen viesti
mulla
[QUOTE="huoh";24918769]Niiden elämä on koko ajan niin imelää, ettei se voi olla todellista. Ja en oo kade, ku joku heittää sen kohta.[/QUOTE]

on vähän sama fiilis.
 
siirappista, ei todellista
[QUOTE="huoh";24918769]Niiden elämä on koko ajan niin imelää, ettei se voi olla todellista. Ja en oo kade, ku joku heittää sen kohta.[/QUOTE]

Peesi tälle.
Ehkä toi on Blume II ;)
 
Mä voin kyllä myöntää että olen hieman kateellinen. Kauniita tavaroita joihin itsellä ei ole varaa. Eikä oma jaksaminen millään riittäisi lastenhoitoon, ison kodin pitoon, nettikaupan hoitoon, noihin tuhansiin askarteluihin, ison kodin jatkuvaan sisustamiseen ja vieläpä aktiivisen blogin pitoon.

Mutta onneksi tuo vanhempikin kirjahylly täyttää tehtävänsä ja pienemmän kodin etuna on että vähemmän pinta-alaa siivottavana... ja johan mä väkersin komian keppihevosen sukkahousuista ja rintaliivinsuojista... :ashamed: :D
 
--
Omalla tavallaan varmasti ihanaa elämää, mutta itse en lämpene moiseen täydellisyyteen... ja ei, en ole kade... ;)
Blogissa on paljon kauniita asioita, mutta toisaalta, niin paljon turhaakin krääsää. =)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24918921]Isabel ja Annabel? Itse olisin käyttänyt enemmän mielikuvitusta, en olisi laittanut noin samanlaista nimeä. Mutta kukin tyylillään.[/QUOTE]

Pojan nimi on lisäksi Rafael :D
 
yksi blogin lukija
Muistakaa ihmiset että ei blogin tarkoitus ole avata lukioille kaikkea jonkun perheen elämästä.. vain pinta raapaisua sitä arjesta mitä elävät.. uskon että tämänkin blogin kirjoittaja elää ihan normaalia perhe arkea johon kuuluu lasten kiukut ja vanhempien väsymys ja muut haasteet.. hän ei vain halua niitä tuoda blogissa esille.. kuka oikeesti haluaa lukea blogia jossa joku valittaisi koko ajan jne.. en minä ainakaan.. :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24918971:
Ei tuollaista VOI olla oikeasti..... |O
No jos järjellä ajattelee, niin ei voikaan. Eikä tuollainen ole edes tavoittelemisen arvoista.

Tuohan on vain blogi, ei heidän koko elämä. Vaikka blogin nimi onkin kaunis pieni elämä.

Totta tuo nimikin osittain, heidän elämä näyttää aika pieneltä blogin kautta katsottuna. On vain sitä kaunista, ihanaa, suloista, onnellista. Elämä on varmasti jokaisella paljon muutakin.
 
[QUOTE="vieras";24919008]No jos järjellä ajattelee, niin ei voikaan. Eikä tuollainen ole edes tavoittelemisen arvoista.

Tuohan on vain blogi, ei heidän koko elämä. Vaikka blogin nimi onkin kaunis pieni elämä.

Totta tuo nimikin osittain, heidän elämä näyttää aika pieneltä blogin kautta katsottuna. On vain sitä kaunista, ihanaa, suloista, onnellista. Elämä on varmasti jokaisella paljon muutakin.[/QUOTE]

No kyl mää sen tiärän. :D
 

Yhteistyössä