*

Naudan sisäpaistin valmistus
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 12. Osumia 12

Ketju: Naudan sisäpaistin valmistus

Naudan sisäpaistin valmistus

Tulipa ostettua tänään kilon verran tarjouksessa olevaa naudan sisäpaistia. Joku varmaan jo pyörittelee silmiään, että eikö mulla ole muuta tekemistä kuin kysellä kaskplussasta ruokaohjeita. No näköjään ei ole!

Mutta siis mullahan ei ole paistimittaria! Onko tuo ihan ehdoton kapistus?

Liha on onneksi valmiiksi marinoitua, niin ei siitä tarvitse sentään huolehtia. Mutta mitenkä tuo paistaminen nyt tulisi suorittaa? Käärinkö kauttaaltaan folioon vai pistänkö paistopussiin?

Ja uunissa asteita paljonko? Kauanko pidetään uunissa?

Karma kiittää!

..
    Vierailija
    naudan kai voi syödä raakanakin, joten sinänsä ei oo väliä sillä mittarilla, kyllä se syöntikelpoista on jokatapauksessa. yleensähän siinä paketissa on joku ohjeellinen paistoaika ja lämpötila? laittaisin varmaan ihan siltään uuniin, etten kääris mihinkään.
    paistomittarit ei muuten oo kalliita, kohta alkaa kinkunpaistoaikakin, joten kannattaapi miettiä semmosen hankkimista.

Mä tsekkasin ton lähikaupan mittarivalikoiman. Toinen maksoi vajaat 4 e, mutta näytti just siltä, että pikkusen kun osuu uunin luukkuun niin se oli sitten siinä se 4 e. Toinen puolestaan maksoi paljon enemmän. Ehkä 30 euroa, eli tässä tapauskessa mittari olisi maksanut enemmän kuin mun pieni paisti (8 e).

Mutta mä haluaisin siis tuosta paistista mahdollisimman mureaa. En kuivaa, mutta en kyllä raakaakaan!

Lisää vinkkejä?

Eivätkö kaksplussan mammat osaa paistia paistaa? :<

Ja tuo liha olisi vissin ensin hyvä käyttää pannulla nopeasti?

Tuo lämpötila nyt arveluttaa myös. Tulee varmaan parempaa, jos hitaammin kypsentää uunissa? Vai tuleeko?

Huom harmaana
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja karma Näytä viesti
    Eivätkö kaksplussan mammat osaa paistia paistaa? :<

?
    En kyllä tekisi ikinä valmiiksi marinoidusta sisäpaistista kokonaista paistia vaan se on enemmänkin pataan pitkään haudutukseen sopivaa lihaa. Marinoitu tosin ei kelpaa edes siihen.

Jos "paistin" haluat, tee paahtopaistia tai sitten reilusti jotain filettä tms.

kyllä sisäpaisti on juurikin sopivaa kokonaisena paistettavaksi. Sen voi pistää paistopussiin tai paistaa paljaaltaan, kumpikin käy.

uuniin lämpöjä 150 ja mittari sisään ehdottamasti

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ruutiukko Näytä viesti
    kyllä sisäpaisti on juurikin sopivaa kokonaisena paistettavaksi. Sen voi pistää paistopussiin tai paistaa paljaaltaan, kumpikin käy.

uuniin lämpöjä 150 ja mittari sisään ehdottamasti
    Kiitos paljon!

Nyt on liha huoneenlämmössä ja odottelen, että pääsen laittamaan uuniin. Paistomittaria mulla ei nyt kyllä ole!

olisko tästä apua vaik mittaria siinäkin kaipaa...voitha välillä ottaa pikku siivun--näet onko punertavaa...

Julien ruokaohjeita

Toi ohje oli aika hyvä. Kävin sitä eilen jo kurkkaamassa

Onko paha, kun kääräsin folioon tuon paistin?

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja karma Näytä viesti
    Onko paha, kun kääräsin folioon tuon paistin?
    Tuokin makuasia. Laitan usein paistopussiin kokonaisen paistin ja joskus folioon. Ei se siitä pilalle mene, vaan jos kuivuu eli paistoaika on ratkaisu, on my mind

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot