Mikä toi TWOO on josta tulee koko ajan kutsuja sähköpostiin?

  • Viestiketjun aloittaja chico
  • Ensimmäinen viesti
Mösjöö
Minullekin tuli luotettavalta kaverilta "suositus" vilkaista ko palstalle. Menin, koska "suosittaja" on hyvä ystäväni. Ihan kauhea lihakauppa. En tiedä miten siitä pääsee eroon.
 
Saran äiti
Meinasin yhtenä päivänä kysellä ihan samaa. Mullekin tullut jo varmaan 20 kaverilta "kutsuja" sinne. En ole edes katsonut mikä se on, kun vaikuttaa niin epäilyttävältä.
 
"Nimimerkki"
Miksi viestit TWOOsta ei lakkaa.Olin todella pettynyt.Muutatte välillä jopa ikä haarukan ja sitten tulee mulle jopa lasteni ikäisien kuvia ja kontakti halukkuutta.HYI...Nyt sen on loputtava kokonaan.Ihan pelkään koko TWOOta
 
"Pauliina"
Mulle tuli kutsu hyvältä kaverilta ja kun menin klikkaamaan kutsut lähtivät automaattisesti kaikille kontakteilleni mukaanluettuna työkontaktit. Todella törkeää - missä on yksityisyyden suoja??!!
 
"Nirppu"
Selvisikö kenellekkään tuo twoo? Itse aloin myös saamaan viestejä missä ehdottivat sopivia "naisia" ja että lisää kuvasi profiiliisi jotta muut ihmiset näkevät sinut, koskaan en ole kyseiselle sivustolle profiilia luonut. Silti minulle on luotu sinne profiili missä lukee ikä ja että olen sinkku!
 
"One"
Sikasivusto. Mut oli leimatu homoksi ja sen myötä tuli ehdotuksia. Olen kylläkin ahdasmielinen umpihetero. Ovat kaite belgialaisia. Jos tulisivat vastaan, niin potkisin munille, jos sellaisia havaitsisin.
 
ihmisessään
Taivas varjele!! Mä sain kustun mun entiseltä (mies) opettajalta, että lisäsi minut kontakteihinsa ja haluaa olla yhteydessä. WTF?! Onko tuo joku automaattisesti lähtenyt roskaposti vai tarkoituksella laitettu :O Ollaan kyllä fb:ssa kavereita, mutta että jollekin senssipalstalle... Huh.
 
mitäihmettä??
Minulle myös alkanut tulemaan sähköposteja kyseiseltä sivustolta, vaikka ikinä en ole edes kuullut moisesta. Sähköpostit tullut myös toiseen sähköpostiini. Nyt olen epätoivoisena yrittänyt poistaa profiilia: Onko joku saanut poistettua tunnustaan?????
 
TwoonVihaaja
Olin jotenkin erehtynyt kai kirjautumaan Twoohon, koska sieltä tosiaan satelee roskaa mailiini lähes päivittäin, ajattelin yrittää 'kirjautua' sen vain verran, että voisin vaihtaa sinne jonkin vanhan mailiosoitteeni. En ehtinyt niinkään pitkälle, kun tulikin kohta, jos kysyttiin varmistus: Etkö ole [nimeni]? No tietty klikkasin siitä ja ilmeisesti 'rekisteröitymiseni' peruuntui saman tien! Aika näyttää, loppuivatko roskaviestit :)
 
"vieras"
twoo
Joo, toimi. Asetuksiin vaan on tosi vaikea löytää. Sivun alareunassa on linkki "kysymykset" ja siellä joku "usein kysytyt". Kun klikkaa sitä niin aukeaa sivu jossa on luettelo usein kysytyistä kysymyksistä. Alimmaisena on "miten poistan tilini". Kun klikkaa sitä niin vastauksessa on linkki asetuksiin. Sieltä muokkaa ja poista tili. Kannattaa lukea tarkkaan mitä nappuloissa lukee, tilin poistamiseen tarkoitettu nappula on melkein piilotettu toisen vaihtoehdon viereen.

Tilin poistamisen jälkeen tuli sähköpostiin viesti että tiliäni säilytetään puoli vuotta jos vaikka haluaisin palata. Mietin että olenkohan minä nyt siellä "haamuna" jota esitellään muille että "tämä henkilö on kiinnostunut sinusta", saat tietää lisää kun maksat täysjäsenyyden.

Koko sivusto on paskamaista vedätystä yksinäisiä ihmisiä kohtaan, mutta kyllähän noita raadonsyöjiä maailmassa riittää.
 
15-vuotias
Mullekkin tuli tänään 2 kaveripyyntöä samalta henkilöltä...joku ''20v. mies...sinkku...ja poliisi'' En painanut viesteistä, koska näyttivät sen verran epäilyttäviltä. Ja aloin etsimään tietoa tuosta ''TWOO''-paikasta, ja päädyin tänne, ja lueskelin ja tulin siihen päätökseen, että poistan nuo viestit äkkiä, etten vahingossakaan paina niistä. Laitoin sähköpostiini, että estä ''TWOO'' nyt ei pitäisi enään tulla sieltä roskapostia tai mitään muutakaan...(toivottavasti). Ja hirveintä tässä on se, että oon vielä alaikäinen ja saan kutsuja tuollaisille sivuille...
 
"Krisu"
Alkaa näyttää kohta siltä, että koko googlesta ja g mailista on päästävä eroon. Kohta pitää tehdä identiteetin muutos je elää sen jälkeen valenimellä jos ei halua olla kaula myöten toistenjärjestämässä paskassa.
 
Hxm
Jokaisen Sähköpostin tarjoajan sivulla voi tehdä asetuksia, jotka estävät viestien perilletulon. Ne voi ohjata Spammeihin ja laittaa samantien hävitettäväksi, eli yhteyttä Sähköpostin tarjajaan ne neuvoo miten tehdä kyseinen toimenpide.
Että terveiset "VELJELLE" yhen viestin luin ja loput sata meni Spampeihin nyt kaikki häviää Bittiavaruuteen minulle tulematta.
 
"liisu"
[QUOTE="vierailija";28193381]toihan on oikeestaan rikos, en ole ekspertti näissä asioissa mutta kannattaisi ehkä ilmoittaa poliisille....[/QUOTE]

tuo on kyllä ihan hirvittävää. kutsu on aina rikos joka pitää ilmoittaa poliisille. samoin lähestyminen intternetin kautta
 
Anne-Marie
No en ole minäkään nimelläni mitään treffipyyntöjä lähetellyt kenellekään !!

Tämä kyseinen palvelu noukkii sähköpostiluettelosta kaikki henkilöt jotka siellä ovat ! Entiset, nykyiset työnantajat, kontaktihenkilöt moniin virastoihin, ihan kaikki. Kaikille mennyt nimelläni näitä treffipyyntöjä !!!
Siis tosi törkeä juttu tämä !

Virheen tein siinä kun menin alunperin avaamaan linkistä minulle tulleen sähköpostiviestin jossa joku henkilö lähettänyt viestin minulle Twoossa, oli oikein nimi mainittu ja sama paikkakunta jolla asun.

T. Anne- Marie
 
"Minä vain"
Oletteko olleet netlogissa? Itse joskus ala-asteella tein sinne profiilin kun kaveri oli siellä kans. En nyt muista siitä oikein mitään mutta ajattelin että on samankaltainen kuin facebook. En siellä sitten kauheesti käynyt koska oli jo facebook tili. Noin vuosi sitten rupesin kumminkin saamaan 'twoosta' samanlaisia sähköposteja kuin tekin. Yks kerta menin sitten sille sivulle ja siellä oli samat profiilikuvat ja tiedot jotka mulla oli netlogissa joten netlog on vissiin nykysin twoo?
 

Yhteistyössä