*

Iittalan verna astiat, paljonko voi kirpparille laittaa hintaa?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 9. Osumia 9

Ketju: Iittalan verna astiat, paljonko voi kirpparille laittaa hintaa?

"ööö"
    Vierailija

Iittalan verna astiat, paljonko voi kirpparille laittaa hintaa?

Eli koboltinsinisiä viinilaseja, iso kulho ja jälkkäri kuppeja oon viemässä eli paljonko hinnaksi vois laittaa? Sarjaa ei enään valmisteta eli alkuperäistä hinta ei näe mistään.

Vasta ostin Verna viinilaseja, maksoi 10€ uutena kahden kappaleen pakkaus.

"vieras"
    Vierailija
    Vernat ei ole mitään haluttua tavaraa, eikä varsinkaan rumana sinisenä. Euron, puoltoista lasi ja jälkkärikuppi. kulhosta vitosen.

----
    Vierailija
    Uutenahan noi maksoi jonkun viisi euroa kipale. Sinisiäkin bongaan silloin tällöin liikkeistä, eli en vielä ostaisi käytettynä millään hinnalla. Jostain syystä en tykkää ostella second hand-käyttölaseja...

"vieras"
    Vierailija
    Viinilaseja myydään tällä hetkellä esim. Kodinykkösessä hintaan 13,95e/2 kpl

Mä oon nähny kirpparilla n. neljän euron kappalehintaan...Monesti vernat on alennuksessa, saattaa saada uutena n.7-8e/2kpl.

"poikia3"
    Vierailija
    Ihme kommentteja, mun mielestä sininen on tosi kaunis väri, sekä koboltin sininen, että se vaalea sininen ja oikealla hinnalla varmasti lähtisi mun mukaani kirppikseltä. Varmaan maksaisin 3 euroa lasilta.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "poikia3" Näytä viesti
    Ihme kommentteja, mun mielestä sininen on tosi kaunis väri, sekä koboltin sininen, että se vaalea sininen ja oikealla hinnalla varmasti lähtisi mun mukaani kirppikseltä. Varmaan maksaisin 3 euroa lasilta.
    Mä kans tykkään, mulla on itellä noita koboltinsinisiä verna viinilaseja, ja sitte koboltinsinisiä BOY-sarjan laseja.

4,- kappale voisin ostaa laseja. Itsellä meni kyllä tuo Verna-kausi ohi. Koboltinsinisestä tulee ihan varmasti jossain vaiheessa taas hittiväri.

Pikavastaus Pikavastaus