*

verkkokaupa.com kokemuksia ?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 8. Osumia 8

Ketju: verkkokaupa.com kokemuksia ?

"kkk"
    Vierailija

verkkokaupa.com kokemuksia ?

Olen pettynyt. Tilaus on ollut sisällä yli 3 viikkoa.
    Onko tuo pulju luotettava ? maksoinkin jo..

Sen verran iso pulju, että kyllä ne kamat varmaan tulee ja toivottavasti anteeksipyyntöjen kera. Soita sinne ja anna palautetta!

Mä olen ollut vuosia niiden asiakas ja tilannut sieltä vaikka ja mitä. Koskaan eivät ole tehneet ohareita. Joillakin tuotteilla on ollut josksus reilusti toimitusaikaa mutta aina ne ovat tulleet.

Yleensä tilatessa saa tiedon että kauanko kestää.

"ruu"
    Vierailija

olen tilannut tosi usein ja aina on toiminut

laittavat lisäksi koko ajan tilauksen statustietoja sähköpostiin, eikä sinulle ole tullut ?

Olen tilannut sieltä, toimituksen vaiheista on tullut tekstiviestejä kännykkään jne jne.. Todella hyvää palvelua aina saanut sieltä.

"carelia"
    Vierailija
    Hyvin toimi. Kuittaukset sähköpostiin ja tekstarilla tilauksen vastaanotosta, postituksesta+ koodit joilla seurata paketin kulkua. Tilauksen jätin torstaina illalla ja maantaina tai tiistaina oli postista haettavissa.

"..."
    Vierailija

muutto

Verkkokauppa muutti Helsingissä muutama viikko sitten uusiin toimitiloihin, saattaa liityä tilauksen jumiminen siihen...niillä on vielä hieman uusissa tiloissa ja järjestelmissä hiomista. Varasto toisessa paikassa jne.

http://www.verkkokaupa.com:iin laitetut, maksetut tilaukset eivät varmaan koskaan poiki tavaroita postitse. En käyttäisi sitä puljua koskaan.
    Viimeinen muokkaaja Turbojurpo; 22.11.11 15:11.

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot