Raskaana? Testaa ruokasoodalla vauvan sukupuoli

Pitikö testi paikkaansa?

  • FAKTA: Poreili > ultrassa poika

    Ääniä: 7 19,4%
  • FAKTA: Ei reaktiota > ultrassa tyttö

    Ääniä: 8 22,2%
  • FIKTIO: Ei reaktiota > ultrassa poika

    Ääniä: 5 13,9%
  • FIKTIO: Poreili > ultrassa tyttö

    Ääniä: 3 8,3%
  • En ymmärrä mitä tapahtui!

    Ääniä: 17 47,2%

  • Äänestäjiä yhteensä
    36
Sain inspiraationi tähän gallupiin tästä alkuperäisestä keskustelusta: http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2062322-vauvan-sukupuoli-selville-nain/

Nyt pistetään kaikki raskaana olevat pissimään kuppiin ja kaatamaan pissa ruokasoodan päälle!

Jos sooda alkaa poreilemaan ja kuplimaan, luvassa on poika.
Jos sooda ei reagoi ollenkaan, luvassa on tyttö.


Testanneet ja jo ultranneet/synnyttäneet voivat vastata tuohon yllä olevaan gallupiin. Alle toki toivotaan aiheeseen liittyvää keskustelua!

Ja selvennyksen vuoksi selitykset vastausvaihtoehtoihin tulevat tässä:

FAKTA: Poreili > ultrassa poika - Tulos piti paikkansa. Ultrassa luvattiin poikaa ja pissa poreili!

FAKTA: Ei reaktiota > ultrassa tyttö - Tulos piti paikkansa. Ultrassa luvattiin tyttöä, eikä pissa reagoinut!

FIKTIO: Ei reaktiota > ultrassa poika - Testi ei toiminut minulla. Ultrassa luvattiin poikaa, mutta rektio oli väärä!

FIKTIO: Poreili > ultrassa tyttö - Testi ei toiminut minulla. Ultrassa luvattiin tyttöä, mutta reaktio oli väärä!

En ymmärrä mitä tapahtui! - Jotakin ihan käsittämätöntä tapahtui.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu ja mmmiieee
No mut eihän sitä muuten heti tiedä, että onko tämä testi faktaa vai fiktiota ;) Sitä kun tässä yritetään selvittää!

Mutta tietysti, jos on testin tehnyt ja jo synnyttänyt, voi vastata myös :D

Muussa tapauksessa täytyy tyytyä vain kommentoimiseen ;)
 
kiitos paljon, kun teit kyselyn tästä minun aloituksesta!
kunhan itse raskaudun, niin liityn kyselyyn xD
mutta molemmat testit lupailivat tyttöä (ovulaation jälkeen)

paitsi tänä aamuna kloriitti+pissi kuohui hieman :(
(meillä on 3 poikaa ennestään)
 
"vieras"
Onkohan meillä soodaa? Poikaa on veikattu, rv nyt 38+6..

Mies kyllä kieltää multa kaksplussan jos jään kiinni soodaan pissimisestä. :D

..Paljon sitä soodaa pitäisi olla? Entä pissaa?
:D Meillä mies kans sano, että "Varmaan luit sieltä hullulta palstalta, et kai ny tosissas ala tollaseen hölmöilyyn." :D Kyllähän minä alan... En vaan kerro sitä miehelle. ;)
Ultra on vasta tammikuussa, että sinne asti on odotettava suht varmaa tietoa.
 
"joulumuori"
Teinpä testin minäkin ja lupaili tyttöä! Ultrat on käyty, mutta sukupuolta ei kysytty kun jo 4 poikaa niin jännityksellä odotan tätä viidettä ja viimestä enkä halunnut kysyä! Mihin tämä testi muka perustuu, olipa sitten huuhaata tai ei?
 
"vieras"
Kuinkas, kun eka kerran testin tehdessä poreili, sihisi ja vaahtosi. Tein testin toisen keran tuosta muutaman päivän päästä ja mitään ei tapahtunu?
Kumpi nyt siis ois tulossa?
Voikohan tuohon vaikuttaa päivän syömiset tai joku vastaava...?
 
[QUOTE="joulumuori";25208589]Mihin tämä testi muka perustuu, olipa sitten huuhaata tai ei?[/QUOTE]

Tuosta alkuperäisestä keskustelusta luin jotakin virtsan happamuudesta ja sen vaihtelevuudesta vauvan sukupuolen mukaan.
 
....
Vauvan sukupuoli ei virtsan happamuutta muuta, mutta naisen elimistön happamuus vaikuttaa kyllä siittiöiden elinkykyyn. Jommat kummat, X tai Y siittiöt kestävät paremmin hapanta. Mutta jos tehtäisiin tutkimus, tuskin hirveästi vaikuttaisi lopputulokseen.

Jos syö vaikka paljon c-vitamiinia, se erittyy virtsaan ja aiheuttaa sen happamoitumisen. Happamuus vaihtelee syömisten, juomisten ja vuorokauden ajan mukaan.

jos haluatte olla vähemmän happamia, ostakaa pascoe pH balans jauhetta. siinä on mukana liuskoja joilla virtsan happamuutta voi testata.
 

Yhteistyössä