Victoria Milan/käräytämme pettäjät!

  • Viestiketjun aloittaja "mimtsukka"
  • Ensimmäinen viesti
"öö"
[QUOTE="vieras";25170258]Ihanat perustelut! Eipä siitä kauaa ole kun homous oli rikos eli siitä vaan kivittämään![/QUOTE]

Kummat toimii kumppaniaan kohtaan epärehellisesti; homot vai pettäjät?
 
"vieras"
[QUOTE="öö";25170259]Moraalisesti on laitonta. Ja sitä saa, mitä tilaa..[/QUOTE]

Pidä sinä moraalisi omana tietonasi, se ei vapaassa maailmassa sido muita ihmisiä.

Vilpittömästi toivon, että tällaisille kukkahattutädeille kuin ap sattuu väärä ihminen paljastamisen kohteeksi.
 
Keijupölly
[QUOTE="vieras";25170274]Pidä sinä moraalisi omana tietonasi, se ei vapaassa maailmassa sido muita ihmisiä.

Vilpittömästi toivon, että tällaisille kukkahattutädeille kuin ap sattuu väärä ihminen paljastamisen kohteeksi.[/QUOTE]
Taitaa se sinunkin vehtaamisesi vielä paljastua... Odota vaan!
 
lol
[QUOTE="vieras";25170274]Pidä sinä moraalisi omana tietonasi, se ei vapaassa maailmassa sido muita ihmisiä.

Vilpittömästi toivon, että tällaisille kukkahattutädeille kuin ap sattuu väärä ihminen paljastamisen kohteeksi.[/QUOTE]

Siinä yksi pettäjä pelkää kiinnijäämistä
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25170288:
Taitaa se sinunkin vehtaamisesi vielä paljastua... Odota vaan!
Voi kuule, minulla ei ole tarvetta pettää. Tyypillistä sinulle hyökätä heti henkilökohtaisesti vastaan kun joku on eri mieltä kanssasi.
 
[QUOTE="Vieras";25170228]Kannatan. Tosin varmaankin osaa pettäjistä viehättää juuri kiinnijäämisen riski.[/QUOTE]

Voin kuvitella: kun sana leviää että sivustolla pyörii käräyttäjiä, niin sen suosio nousee kun pettäjät menevät sinne jännittyneinä onnistuvatko tällä kertaa voittamaan ap:n :D Osa sinkuista voi jopa tehdä profiilin jotta pääsisi pelaamaan tätä mielenkiintoista kissa-hiiri leikkiä :D
 
Petetyn ja eronneen puolustuspuhe? Ei vaan mene läpi, tilastojen valossa eroperheiden ja yksinhuoltajien lapset ovat yliedustettuja psykologien vastaanotoilla.
Toki kriisit vaikuttavat lapsiin ja ero on yksi elämän suurimmista kriiseistä. Se voi johtaa masennukseen, mutta kouluampumiseen on turha vetää yhteyttä. Koulukiusaaminen vaikuttaa paljon enemmän lapseen kuin pelkkä ero.

Olin samaa mieltä ennen eroakin, joten se ei vaikuta asiaan. Ero on ennemminkin saanut minut tajuamaan että aina totuus ei ole paikallaan vaan joissain tilanteissa joillakin ihmisillä on parempi olla tietämättä.
 
[QUOTE="vieras";25170316]Sinulle tuntui olevan lähinnä kyse aviorikoksen historiasta?[/QUOTE]

En jaksa provosoitua.

Mä näe mitään syytä että homot vedetään tähän keskusteluun mukaan. Miksi ei voida pysyä aiheessa eli pettämisessä. Liian moni ketju lähtee rönsyilemään jo muutenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
......
Jos kaikki mammat kirjautuisivat sinne sivustolle ja käräyttäisivät pettäjiä, koko sivuston suosio romahtaisi ja moniko mies menisi itseensä ja jättäisi kenties pettämättä?

Mä kirjaudun nyt ainakin sinne!
 

Yhteistyössä