Mitä alle 30-vuotiaalle naiselle lahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja kontti
  • Ensimmäinen viesti
kontti
Koruja olen aiemmin ostanut mutta ei niitäkään aina viitsisi. Jotain uutta voisi keksiä joululahjaksi. Kyseessä naisystäväni eli siinä lahjassa voisi näkyä myös välittäminen. Onko esim yövaate huono idea? Hän ei meikkaa eikä käytä hajuvesiä. Joitakin kertoja kuukaudessa laittaa hiuksiaan mutta muuta ei. Siksi luulen ettei hän innostuisi jostain tyypillisistä naisten lahjoista. Vaikeaa on. Jotain hemmottelevaa tai rentouttavaa tahtoisin hänelle antaa. Olisko teillä naiset antaa ehdotuksia?
 
"vieras"
Ei kokovartalohoitoa, jos ei ole varma, että saaja sellaista haluaa. Monelle ei tulisi mieleenkään antaa kosmetologin hoitaa koko kroppaa. "Luonnonkauniille" ihmiselle jonkun noin naisellisen lahjan antaminen voisi tuntua ikävältä vihjailulta. Itse samantyylisenä ihmisenä tykkäisin hierontalahjakortista, jostakin minireissusta johonkin lähikaupunkiin tai vaikka söpöstä flanelliyöpuvusta :D.
 
Mä en oikein ymmärrä mitä vihjailua olis kokovartalohoidossa, se kun on parasta hemmottelua koko maailmassa ja harva nainen raaskii itselle sellasta ostaa. Hieronnassa on melkein kaikki käyneet joskus!

Itse olin 2vkoa sitten ekaa kertaa ja oli parasta IKINÄ! Menisin kiljuen uudestaan!
 
"vieras"
Mä en oikein ymmärrä mitä vihjailua olis kokovartalohoidossa, se kun on parasta hemmottelua koko maailmassa ja harva nainen raaskii itselle sellasta ostaa. Hieronnassa on melkein kaikki käyneet joskus!

Itse olin 2vkoa sitten ekaa kertaa ja oli parasta IKINÄ! Menisin kiljuen uudestaan!
No jotkut eivät vaan tykkää siitä ja jos ei koskaan käy missään hoidoissa, niin ei se silloin välttämättä ole mieluinen lahja. Vähän sama kuin ostaisi hameen ihmiselle, joka pukeutuu aina farkkuihin.
 
kontti
Tää nainen ei käy hierojalla eikä kosmetologilla koskaan. Tiedä sitten pitääkö niitä epämukavina vai vaan turhana. Hemmottelevalla tai rentouttavalla lahjalla meinasin ite enemmän jotain mitä voi kotona itse tehdä, ehkä tuoda vähän luksusta arkeen. Hänen elämänsä on niin kovin kiireistä ja hektistä. Mitä näitä nyt on hieromatuoleja, lämmittäviä peittoja, piikkimattoja. Itsellä vaan ei ole mitään näkemystä siitä mikä sellanen olisi toimiva tai mukava.
 
Tää nainen ei käy hierojalla eikä kosmetologilla koskaan. Tiedä sitten pitääkö niitä epämukavina vai vaan turhana. Hemmottelevalla tai rentouttavalla lahjalla meinasin ite enemmän jotain mitä voi kotona itse tehdä, ehkä tuoda vähän luksusta arkeen. Hänen elämänsä on niin kovin kiireistä ja hektistä. Mitä näitä nyt on hieromatuoleja, lämmittäviä peittoja, piikkimattoja. Itsellä vaan ei ole mitään näkemystä siitä mikä sellanen olisi toimiva tai mukava.
Tommoset on just niitä turhakkeita mitä ei pidä ostaa, ellei niille todella ole tilaus. Hoidot ja hemmottelut on kiireellisiä just parhaita lahjoja, niihin on pakko ottaa aikaa ja se on tuplasti parempi lahja kun samalla saa sitä kovasti kaivattua vapaata.
 
Itse haluaisin...
...vaikka hyvän kirjan ja suklaalevyn. En käy kauneushoidoissa, enkä hieronnoissa joten en tykkäisi sellaisista lahjoista (ja nuo on niitä lahjoja mistä kaikki naiset tykkää). Jos ystäväsi tykkää elokuvista, niin miten oisi jotain leffoja? Tai vaikka teatterilahjakortti? Myös ehdottamasti yöpuku olisi kiva, itse tykkäisin saada lahjaksi jonkun ihanan pyjaman tai tossut.
 

Yhteistyössä