*

kumpi suhde toimii paremmin: oinas-härkä VAI oinas-rapu?
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 27

Ketju: kumpi suhde toimii paremmin: oinas-härkä VAI oinas-rapu?

"noita-akka"
    Vierailija

kumpi suhde toimii paremmin: oinas-härkä VAI oinas-rapu?

oinasnainen ja härkämies

VAI

oinasnainen ja rapumies

???? kokemuksia??

"vieras"
    Vierailija
    Katkarapu + pässi toimii parhaiten

"oinas"
    Vierailija

oinasnainen ja härkämies

ei toimi meillä. Härkä laiska pska ja minä liian nopea käänteissäni.

Onko nuo vaihtoehtosi ja ajattelit tehdä päätöksen horoskoopin perusteella? Leikkimielellä ajateltuna Härkä on liian tylsä ja Rapu liian takertuva.

"noita-akka"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Data Näytä viesti
    Onko nuo vaihtoehtosi ja ajattelit tehdä päätöksen horoskoopin perusteella? Leikkimielellä ajateltuna Härkä on liian tylsä ja Rapu liian takertuva.
    no ei nyt sentään. millainen tylsä? :o

Mä olen oinas ja mies härkä.

Meillä on hyvä suhde,eikä mitenkään tylsä.
    Mies on ehkä vähän laiska,mut se menee tasan,ku mä oon sit taas kaikkee muuta.
    Parhaansa mieskin yrittää.

Ravun kanssa en oo seurustellut,mutta oinas-skorppari suhde oli ihan kamala!!!

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "noita-akka" Näytä viesti
    no ei nyt sentään. millainen tylsä? :o
    Oinaat ovat impulsiivisia kuumapäitä, jotka viihtyvät harrastaen extremelajeja. Härälle extremeä on kokeilla jotain uutta ravintolaa sen tutun ja luotettavan sijasta. Viihtyisitkö rauhassa pitkällä illallisella syöden ja juoden pitkän kaavan mukaan? Härkä myös pitää päänsä etkä saa häntä liikkeelle jos hän ei halua. Jos hän taas haluaa jotain niin saat huutaa vaikka kuinka eikä se auta.

Ttppii
    Vierailija
    Horoskooppiuskoisen kanssa pärjää parhaiten jokin toinen debiili, merkillä ei ole merkitystä.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Ttppii Näytä viesti
    Horoskooppiuskoisen kanssa pärjää parhaiten jokin toinen debiili, merkillä ei ole merkitystä.
    Älähän nyt, et voi väittää että tämä ei pitäisi paikkaansa?
    Horoskooppimerkit viemäriä aukaisemassa

Ttppii
    Vierailija
    Oinaat ovat impulsiivisia kuumapäitä, jotka viihtyvät harrastaen extremelajeja. .
    Olen oinas. Ja voisi mikään kuvaus olla vähääkään kauempana.

"noita-akka"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja röppö Näytä viesti
    Mä olen oinas ja mies härkä.

Meillä on hyvä suhde,eikä mitenkään tylsä.
    Mies on ehkä vähän laiska,mut se menee tasan,ku mä oon sit taas kaikkee muuta.
    Parhaansa mieskin yrittää.

Ravun kanssa en oo seurustellut,mutta oinas-skorppari suhde oli ihan kamala!!!
    mitä vikaa skorpparissa oli?

"noita-akka"
    Vierailija
    Oinaat ovat impulsiivisia kuumapäitä, jotka viihtyvät harrastaen extremelajeja. Härälle extremeä on kokeilla jotain uutta ravintolaa sen tutun ja luotettavan sijasta. Viihtyisitkö rauhassa pitkällä illallisella syöden ja juoden pitkän kaavan mukaan? Härkä myös pitää päänsä etkä saa häntä liikkeelle jos hän ei halua. Jos hän taas haluaa jotain niin saat huutaa vaikka kuinka eikä se auta.
    olen oinas ja rauhallinen sellainen. en ole kuuma hiilihanko ja vihaan äkkipikaisuutta. rakastan tuollaista rauhallista ja pitkää illallista.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Ttppii Näytä viesti
    Olen oinas. Ja voisi mikään kuvaus olla vähääkään kauempana.
    Sitten et ole oinas

mitä vikaa skorpparissa oli?
    Oli hirveä takertuja..
    liian imelä jne..

Molemmat sopii yhtä huonosti. Oinaalle härkä on liian hidas ja rapu liian tunteellinen. Olisi varmaan parasta jatkaa matkaa paremmille apajille.

"noita-akka"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Maanantaikappale Näytä viesti
    Molemmat sopii yhtä huonosti. Oinaalle härkä on liian hidas ja rapu liian tunteellinen. Olisi varmaan parasta jatkaa matkaa paremmille apajille.
    mille parammille apajille?

Sitten et ole oinas
    Me ollaan kaikki sisarukset oinaita
    Ja mua nuorempi siskoni..on aivan erilainen,kuin me muut...
    Tunnen pari muutakin oinasta,jotka ovat rauhallisia,erittäin päättäväisiä jne..mutta mikään extreme ei kyllä kiinnosta.

Musta tuntuu että mun härkä mieheni rauhoittaa vähän muakin,sillai positiivisella tavalla.
    Joskus vastakohdat täydentää toisiaan..

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja röppö Näytä viesti
    Me ollaan kaikki sisarukset oinaita
    Ja mua nuorempi siskoni..on aivan erilainen,kuin me muut...
    Tunnen pari muutakin oinasta,jotka ovat rauhallisia,erittäin päättäväisiä jne..mutta mikään extreme ei kyllä kiinnosta.
    Minusta sanotaan näin, miten ei kuulosta kovin osuvalta
    "Leijonalla on vakaat mielipiteet useimmista asioista ja hän ilmaisee sen hyvin äänekkäästi." Saaganet ~ Astrologia

mille parammille apajille?
    No, horoskooppien mukaan yhteensopivammille. (muoks: esim. leijona, jousimies, vesimies, vaaka) Jos asian siis tätä kautta haluaa ajatella.

Ja sen verran noista muista pohdinnoista, että aurinkomerkkihän ei kerro koko totuutta, jos siis tuntuu siltä, että horoskooppien kuvaus ei pidä omalla kohdalla ollenkaan paikkaansa. Nouseva merkki yms. saattavat vaikuttaa paljon enemmänkin, tai jos kartta on täynnä jotain muuta kuin aurinkomerkkiä.
    Viimeinen muokkaaja Maanantaikappale; 26.12.11 21:15.

Ja sen verran noista muista pohdinnoista, että aurinkomerkkihän ei kerro koko totuutta, jos siis tuntuu siltä, että horoskooppien kuvaus ei pidä omalla kohdalla ollenkaan paikkaansa. Nouseva merkki yms. saattavat vaikuttaa paljon enemmänkin, tai jos kartta on täynnä jotain muuta kuin aurinkomerkkiä.
    Aurinkomerkki on yhtä pätevä kuin mikä tahansa muu syntymähetkeen perustuva luonneanalyysi.

"noita-akka"
    Vierailija
    nosto. muita kokemuksia?

"oinas"
    Vierailija
    Rapu on ainakin ehdoton ei. Härkämieskään ei tunnu omalta. Parhaiten on synkannut kauriiden ja kalojen kanssa. Tällä hetkellä todella onnellisesti naimisissa skorpionin kanssa kaikkia todennäköisyyksiä uhmaten.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "oinas" Näytä viesti
    Rapu on ainakin ehdoton ei. Härkämieskään ei tunnu omalta. Parhaiten on synkannut kauriiden ja kalojen kanssa. Tällä hetkellä todella onnellisesti naimisissa skorpionin kanssa kaikkia todennäköisyyksiä uhmaten.
    Mun ex oli kalat..
    Yli seitsemän vuotta yhteiseloa..ja sit riitti..

tuplaoinas
    Vierailija
    leijona, oinas, skorppari ja kaksoset on käyty läpi. ei toimi ei. rapu kaverina hyvä. härkä paras rakastaja ja kumppani.

Sivu(t) 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus