*

Uudet verokortit..milloin?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 19. Osumia 19

Ketju: Uudet verokortit..milloin?

Uudet verokortit..milloin?

Mihin aikaan vuodesta yleensä putkahtavat luukusta? Kysyy uusveroavuton.

-vierailija
    Vierailija
    tammikuun aikana,yleensä alkupuolella. Meillä pitää toimittaa uudet töihin viimeistään 20.päivä tammikuuta eli eiköhän ennen sitä tule,

täällä on lapsille molemmille tullu jo, mun ja ukon ei. joten eiköhän ne pikkuhiljaa ilmesty kaikille

Meilläkin
    Vierailija
    Toiselle tyttäristä jo tuli, muille vielä odotellaan.

"Vieras"
    Vierailija
    minä en odottele koska lasketutan sen uusiksi joka tapauksessa jo tammikuun palkkaa varten. kait ne jossain vaiheessa pitäis tulla, yleensä tuossa tammikuun ekoilla viikoilla.

"vieras"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "Vieras" Näytä viesti
    minä en odottele koska lasketutan sen uusiksi joka tapauksessa jo tammikuun palkkaa varten. kait ne jossain vaiheessa pitäis tulla, yleensä tuossa tammikuun ekoilla viikoilla.
    Kerropa tarkemmin, että mitä tarkoitat. Miten/miksi lasketutat ne uusiksi?

"vieras"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    Kerropa tarkemmin, että mitä tarkoitat. Miten/miksi lasketutat ne uusiksi?
    No mulla on siihen omat syyni miksi lasketutan. Ehkä siksi että maksan alkuvuodesta enemmän veroja kun loppuvuodesta.

Ja yksinkertastettuna lasken vuoden palkat ja vähennykset ja soitan verokorttipalveluun tai tilaan netistä suoraan sen.

kädetöntä
    Vierailija

kädetöntä

Naiset ja verokortti.....

"vieras"
    Vierailija
    Mä kans tilaan aina suoraan netistä uuden niin,että on voimassa heti tammikuusta alkaen sitten.Ja mä teen niin ihan siksi,että yleensä mulla on muuten liian iso veroprosentti.Etenkin nyt kun olen äitiyslomalla niin en todellakaan halua,että verottaja vie siitä sen 20%..Toiset taas ihan tarkoituksella haluaa liian ison prosentin,jotta tulee mukavat palautukset sitten tai jotain.

Löytyy jo
    Vierailija
    Itse kävin jo ennen joulua noutamassa verotoimistosta itselleni ja puolisolleni uudet verokortit, jotka astuvat voimaan heti tammikuun alusta.
    Tällä tavalla pystyn itse vaikuttamaan kyseisen korttiin ja tilanne helpottuu kun koko vuosi on samalla kortilla ja prosentilla.

Näin toimittu jo useita vuosia ja toimii parhaiten meille.

"vieras"
    Vierailija
    eikö kuitenkin tammikuun palkassa oo tuloraja nollautunut ja menee vanhan prosentin mukaan jos ei oo viä ehitnyt toimittaa korttia??

"vieras"
    Vierailija
    eikö kuitenkin tammikuun palkassa oo tuloraja nollautunut ja menee vanhan prosentin mukaan jos ei oo viä ehitnyt toimittaa korttia??
    Juuri näin se menee. Siksi kysyinkin tuossa aikaisemmin, että minkä takia ihmiset tilaavat verkokortteja etukäteen?

Juuri näin se menee. Siksi kysyinkin tuossa aikaisemmin, että minkä takia ihmiset tilaavat verkokortteja etukäteen?
    Jos tänä vuonna on ollut käytössä muutosverokortti, niin se on voimassa vaan 31.12.2011 asti. Eli silloin pitää hakea tammikuulle jo uusi verokortti.

"tii-"
    Vierailija
    Mä jouduin nostamaan veroprosenttia loppuvuonna todella ylös, en todellakaan halua että tammikuussa menee kanssa 35 % veroa.... Tänä vuonna ei varmaan tartte sitten muutosverokorttia hakea, kun yksi ja sama työpaikka ja sama palkka koko vuoden

"vieras"
    Vierailija
    15 v sai verokorttinsa jo monta päivää sitten, minun ja miehen ei ole vielä näkynyt.

Verohallinto > Henkilöasiakkaan tärkeät päivämäärät vuonna 2012

Tuoltahan noita päivämääriä voi mennä tarkastelemaan. Sieltä selviää, että 16.1.2012 on vuoden 2012 verokortit asiakkailla, viimeistään.

Hyvä että muistutit, pitääkin mennä verkkopalveluun lasketuttamaan verokortti ensi vuodelle. Kun on useita keikkatyöpaikkoja, pitää verokortin kanssa hiukan kikkailla.

Byrokratia
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Helekkarin Heittomerkki Näytä viesti
    Jos tänä vuonna on ollut käytössä muutosverokortti, niin se on voimassa vaan 31.12.2011 asti. Eli silloin pitää hakea tammikuulle jo uusi verokortti.
    Kyllä. Minä yritin pari viikkoa sitten verohallinnon nettisivuilla tilata uutta korttia etuuksia varten, mutta siellä oli "auki" vain vuoden 2011 verokortit. Pitää siis odottaa ainakin 1.1.2012 saakka, että voi laskettaa vuoden 2012 verokortin netissä?

Tammikuu menee vielä vuoden 2011 verokortilla. Sehän lukee selvästi tuolla linkissä.

Pitääkin käydä tarkastamassa se prosentti itseltäkin... Tarviiko sitä muuttaa.

Pikavastaus Pikavastaus