*

fb:n kansikuva
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 15. Osumia 15

Ketju: fb:n kansikuva

outo fiilis tuli
    Vierailija

fb:n kansikuva

Huomaisin sattumalta että exän nyxällä on kansikuvassaan mun ja hänen lapset. Tuntuu jotenkin oudolta, että hänen profiilissaan on kansikuvana minunkin lapsia. Voinko pyytää häntä poistamaan sen kuvan? Mitä mieltä ootta?

"incase"
    Vierailija
    siis sun ja nyksän lapset? Vai pelkät sun lapset?
    Onko siinä kuvassa nyksää tai sun eksää?

"vvv"
    Vierailija
    Sinisulka?

Harmaja
    Vierailija
    Siis täh?Sinun lapsesi kuvissa ja sä kysyt täällä, että voitko pyytää niitä poistamaan? totta helvetissä sä voit...

outo fiilis tuli
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "incase" Näytä viesti
    siis sun ja nyksän lapset? Vai pelkät sun lapset?
    Onko siinä kuvassa nyksää tai sun eksää?
    siis kuvassa on sekä hänen että minun lapset. Ei ole exää tai nyksää kuvassa, vain lapset joista suurin osa on minun lapsia.

outo fiilis tuli
    Vierailija
    siis mä pelkään tässä nyt sitä, että mut leimataan mustasukkaiseksi ja kyyläksi jos pyydän poistamaan lasteni kuvat hänen kansikuvastaan pois...

"ape"
    Vierailija
    mitä mä tohdin tehdä vai teenkö mitään? Itselläni ei tulis pieneen mieleenkään laittaa toisen lapsen kuvia johonki facebookin kansikuvaan!!

"vieras"
    Vierailija
    Kansikuvat on vielä julkisia

Kepsis
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja outo fiilis tuli Näytä viesti
    siis mä pelkään tässä nyt sitä, että mut leimataan mustasukkaiseksi ja kyyläksi jos pyydän poistamaan lasteni kuvat hänen kansikuvastaan pois...
    no sehän sinä olet, eli oikeammin pelkäät että se paljastuisi lopuillekkin ihmisille lähipiirissä?

"aapee"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    Kansikuvat on vielä julkisia
    no niinpä, en itsekään laittais omieni lasten kuvia siihen, sitten exän nyxä sen tekee!

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Harmaja Näytä viesti
    Siis täh?Sinun lapsesi kuvissa ja sä kysyt täällä, että voitko pyytää niitä poistamaan? totta helvetissä sä voit...
    riippuen missä kuva on otettu ja kuka..
    jos ex ottanut ja julkisella paikalla, ei nokan koputtamista.

appe
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow Näytä viesti
    riippuen missä kuva on otettu ja kuka..
    jos ex ottanut ja julkisella paikalla, ei nokan koputtamista.
    joo, no mä laitoin exälle kyselyä,että onko antanut luvan laittaa lapsista kuvan sinne. Eli hänen päätettävissä asia sit. Amen.

"aapee"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja appe Näytä viesti
    joo, no mä laitoin exälle kyselyä,että onko antanut luvan laittaa lapsista kuvan sinne. Eli hänen päätettävissä asia sit. Amen.
    eipä ollut exä tietoinen koko kuvasta, ei ollut siis "siunausta" antanut. Mulla ei tulis mielenviereenkään sellainen,että jonku muun ihmisen kuvia kaiken kansan nähtäville laittaisin ilman lupaa. Pyysin exää, että pyytää sen siirtämään vaikka omaan albuumiin sen kuvan. En itsekään tohdi laittaa lasteni kuvia niin julkisesti näytille.

ihgea
    Vierailija
    Joo mun exä teki samoin. Ihmettelin toimintaa, mut nyksä sanoi, et anna olla ja toivottele vaan muksaa viikonloppua, jos ei ite hoksaa vaihtaa kuvaa sopivammaks.

"ape"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ihgea Näytä viesti
    Joo mun exä teki samoin. Ihmettelin toimintaa, mut nyksä sanoi, et anna olla ja toivottele vaan muksaa viikonloppua, jos ei ite hoksaa vaihtaa kuvaa sopivammaks.
    no sehän on siis laittanut omien lastensa kuvia sinne, sittenhän asia on eri. Jokainen tehkööt itse päätöksen minne omia tai lastensa kuvia laittelee.

Pikavastaus Pikavastaus