Kuva ketju: tatuoinnit

moppana
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25447944:
Josko nyt tuon enemmän piilossaolevan laittaisin sitten. Kuva on otettu juuri tatuoimisen jälkee, joten punoittaa aika paljon. Lisäksi valkoinen väri ei heti erottunut kunnolla. Ruskettuneella iholla suorastaan loistaa valkoisena. Elikkä tämmöinen on esikoisen nimikkoperhonen Aijaa.com - 9366910.jpg
Ihka ensimmäinen KAUNIS tatuointi, mitä olen koskaan nähnyt. Ihana syvyysvaikutelma! Tuollaisen jopa minä voisin huolia, vaikka muuten olen yleensä lähinnä inhonnut tatuointeja.
 
Voi hitsi
Mulla olis ihania kuvia mutta en koskaan laita niitä nettiin enkä anna myöskään lupaa tatuoijan laittaa niitä mihinkään. Omaan arkistoonsa on lupa ottaa kuva. En halua että kukaan kopioi ideoitani ;) ja nyt on kova polte laittaa mutta en sitä tee :) muutama hieno kuva tuli vastaan, mm perhonen mitä moneen kertaan jo on kehuttu. En myöskään sitä olis laittanu jos omalta iholta löytyis ;)

Ja putkaa voin suositella minäkin :)
 
"haha"
Jos kipeintä kohtaa mietitään, nii nilkka. Vaikka tuo mun Kaustinen ei iso ole, nii se sattu. Ja taas tuo yläselkä, nii luun kohtaan teki pipiä :D
Mua taas ei yläselkään sattunut ollenkaan, mut mies toisaan kanssa kiljui kuin hullu kun sille hakattiin kuvaa nilkkaan. Mutta pahin paikka kaikista on kylki, voi jumalauta! Viimeks (neljännellä hakkauskerralla) mä pyörryin kun sattu niin paljon, ja vasta ei oo ku puolet kuvasta valmiina. :D :O
 
[QUOTE="haha";25451363]Mua taas ei yläselkään sattunut ollenkaan, mut mies toisaan kanssa kiljui kuin hullu kun sille hakattiin kuvaa nilkkaan. Mutta pahin paikka kaikista on kylki, voi jumalauta! Viimeks (neljännellä hakkauskerralla) mä pyörryin kun sattu niin paljon, ja vasta ei oo ku puolet kuvasta valmiina. :D :O[/QUOTE]

Siskolla kanssa sattui kylki kaikista eniten. Ja minä naureskelin vieressä kun laitettiin :D
 
"vieras"
Mä en voi laittaa kuvaa mutta mulla ja mun miehellä on käsivarressa kyynärpäästä ranteeseen ulottuva teksti missä on meidän nimet ja hääpäivämäärä otettiin 10-vuotis hääpäivän kunniaksi!:D
Miehella fontti old english ja mulla nätillä kaunokirjoituksella.
 
"inna"
Lauhkean Lehmän perhonen ainoa hitusen tyylikkäämpi tässä ketjussa, vain mun mielipide.
En ole nähnyt tähän päivään mennessä upeaa tatuointia, sellaista, jollaisen itse haluaisin, mutta sekin vain mun mielipide.
 
[QUOTE="haha";25451307]Tiesithän sä että ruusu tatuoituna naiseen merkitsee sitä että ks. nainen on prostituoitu? :D Ja lisäks tuo on aika kökkö tatuointi, varmasti jonkun kotiväkertäjän tekemä.[/QUOTE]

punanen ruusu, entis aikhoin. lämpimissämaissa perhosen kuvalla varustettu nainen on " huora"
 
miula ei ole koneella kuvia, enkä nyt ala kameran kanssa sohimaan mutta yläselässä on lapsikeiju, ranteessa musta koristekuvio joka kiertää ranteen ympäri, nilkkaan tulee jossain vaiheessa ankh & viikatemieskin olisi tarkoitus mahduttaa johonkin..
 
harmaa ettei tutut tunnista
Mulla on kyljessä itse suunnittelemani tribaali-merihevonen. Selässä on koko meidän perhe tatuoituna mustaleski-hämähäkkien muodossa. Rakastan sitä kuvaa, sitä tehtiin kolmessa eri osassa. Jalkapöydässä on ristilukki.
 

Yhteistyössä