Inka Kuustonen ja Iina Kuustonen, häh?

  • Viestiketjun aloittaja wsg
  • Ensimmäinen viesti
wsg
Olen aina ollut siinä käsityksessä, että Iina Kuustonen on näyttelijä, joka on mm. Putouksessa mukana. Hänellä on sisko, Minka.

Mutta kuka on mystinen "Inka Kuustonen", joka näyttää kovasti Iinalta? Mokaako media jatkuvasti, vai onko "Inka Kuustonen" kolmas sisar?

Tässä on tuore kuva Venla-gaalasta, kuvatekstissä & tiedostonimessä kerrotaan kuvassa olevan "Inka" (on muuten järkyttävä mekko):



Ja tässä numero 13, "Inka Kuustonen":

N

Mitääää...
 
[QUOTE="Ansku";25567196]Haha toi on kyllä molemmissa kuvissa Iina :D Kuustosten perhe on meidän perheen perhetuttuja ja Mikolla ja Maritalla on vaan kaksi tytärtä, Iina ja Minka :)[/QUOTE]

mutta jos se Inka onkin Mikon lehtolapsi josta sulle ei ole puhuttu mitään
 
"vieras"
[QUOTE="Ansku";25567196]Haha toi on kyllä molemmissa kuvissa Iina :D Kuustosten perhe on meidän perheen perhetuttuja ja Mikolla ja Maritalla on vaan kaksi tytärtä, Iina ja Minka :)[/QUOTE]

Pötyä. Olen itse nähnyt Inkan lehdessäkin. Se vaan halutaan salata.
 
"vieras"
"Neumannin pokka piti - Putous-tähdet tylyttivät

Sunnuntai 13.1.2013 klo 07.49

Nipa Neumann säilytti hyvin kasvonsa hervottomasta vinoilusta huolimatta.
Neumann otti Iina Kuustosen vinoilut hyvin vastaan.
Neumann otti Iina Kuustosen vinoilut hyvin vastaan. (MATTI MATIKAINEN)
LUE MYÖS

Putous-tähdet lähtivät gay-baariin!

Meneekö Putous jo liian pitkälle?

Putouksen toisessa jaksossa näyttelijöiden eteen tuotiin kunniavieras, muusikko Pertti "Nipa" Neumann. Näyttelijöiden tehtävänä oli kettuilla vieraalle mahdollisimman ilkeästi.

Juontaja Jaakko Saariluoma korosti, että kysymyksessä on hyväntahtoinen vinoilu.

Nipa säilytti hymyn kasvoillaan, mutta helpolta se ei näyttänyt. Näin Nipalle vinoiltiin:

- Sä osallistuit Vain elämää -ohjelmaan koska sä näytät ihan kuolleelta, Inka Kuustonen lohkaisi.

- Mä luulin, että sä olet Cheekin isoisä, Armi Toivanen tylytti.

- Sun musiikki on lähellä heviä, aika raskasta kuunneltavaa, Aku Hirviniemi nauratti yleisöä.

Lopuksi Neumannin piti valita "paras" vinoilu. Hän valitsi Akun kommentin.

Jaakko Saariluoman vieressä valintaansa vain lyhyesti harkinnut Neumann oli ilmeeltään jo vakava. Ehkä ei ollut helppoa olla seitsemän näyttelijän ivan kohteena miljoonayleisön edessä, vaikka kysymyksessä oli vain leikki."

Lähde: Iltalehti
 

Yhteistyössä