*

kokemuksia S-pankista?
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 28

Ketju: kokemuksia S-pankista?

"Lotta"
    Vierailija

kokemuksia S-pankista?

oletteko olleet tyytyväisiä? EI palvelumaksuja ja nettiyhteydet ilmaisia, sekä vuoden korttimaksut..kiinnostaa mua ainakin!

hyvä on
    Vierailija
    Minulla on s-pankin tili visa debit kortilla ihan palkka tilinä pidän, hyviä kokemuksia.

Oon ollu jo pidempään asiakas ja olen tyytyväinen.

"Lotta"
    Vierailija
    lisää

huippuhyvä
    Vierailija
    Oikein tyytyväinen. Sieltä saa maksukortin tämmönen luottomerkintäinen "mätämunakin", osuuspankissa suurin piirtein nauroivat päinnäköö. Palvelu on huippuystävällistä, ainakin mun kohdalle osunut. Ja kolikkolippaan voi tyhjentää ja rahat saa tilille samantien, osuuspankissa tämä kesti 2 viikkoa... Joten ERITTÄIN tyytyväinen olen.

"vieras"
    Vierailija
    Kortit eivät käy joka paikassa.

huippuhyvä
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    Ei varmaan niin, mut s-kaupoissa ja abc-huoltiksilla käy, se riittää mulle, yleensä käytän käteistä.

"siis"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja huippuhyvä Näytä viesti
    Oikein tyytyväinen. Sieltä saa maksukortin tämmönen luottomerkintäinen "mätämunakin", osuuspankissa suurin piirtein nauroivat päinnäköö. Palvelu on huippuystävällistä, ainakin mun kohdalle osunut. Ja kolikkolippaan voi tyhjentää ja rahat saa tilille samantien, osuuspankissa tämä kesti 2 viikkoa... Joten ERITTÄIN tyytyväinen olen.
    Minkä maksukortin?

huippuhyvä
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "siis" Näytä viesti
    Minkä maksukortin?
    No niinkun pankkikortin. Jolla voi maksaa kaupassa ja muualla, mutta ei siinä tietty mitään luottoo oo.

ässäläinen
    Vierailija
    Missä paikoissa eivät käy? Itse törmäsin yhteen verkkokauppaan, jossa ei voinut maksaa S-pankin kortilla suoraan pankkitililtä. Muuten on kyllä käynyt joka paikassa.

Meillä on miehen kanssa yhteinen taloustili S-pankissa, ihan hyvin toimii, molemmilla siis kortit tilille.

Kyllä se kortti käy maksuvälineenä ihan kaikkialla missä vaan voi kortilla maksaa. Ihan samalla lailla kuin muidenkin pankkien debit/credit kortit, oon käyttänyt myös ulkomailla.

"hepi"
    Vierailija
    Mulla on.

Mep
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Mariska* Näytä viesti
    Meillä on miehen kanssa yhteinen taloustili S-pankissa, ihan hyvin toimii, molemmilla siis kortit tilille.

Kyllä se kortti käy maksuvälineenä ihan kaikkialla missä vaan voi kortilla maksaa. Ihan samalla lailla kuin muidenkin pankkien debit/credit kortit, oon käyttänyt myös ulkomailla.
    Jotkut harvat nettikaupat kulkevat hieman jälkijunassa, suoraan ei voi tunnistautua maksamaan verkkopankkiin, mutta kun kortissa on visa, voi käyttää sitä tarvittaessa.
    Hyvin toimii muuten.

i
    Vierailija
    Lisää kiitos

yu
    Vierailija
    Minulla on myös.

No kyllä mun kortti on toistaiseksi käynyt ihan jokapaikassa missä olen sillä halunnut maksaa, pikku putiikit mukaan lukien.

Mutta esim DNA:lla ei pysty lataamaan puheaikaa ko pankista.

Jaa? Kyllä mun S-pankin credit/debit kortti käy ihan joka paikassa. Ihan tavallinen visa-pahvi.
    Bubble Bob tykkäsi tästä.

"mmm"
    Vierailija

valehtelet!!!
    Vierailija
    Hä kyllä mulla on käyny IHAN joka paikassa korttihan on VISA DEBIT eli ihan tavis pankkikortti, missä ei ole muka käynyt??? Netissäkin sillä voi ostaa joka paikasta missä vaan visa merkki on!!!

reissussa
    Vierailija

kansainvälinen maksukortti

Ei käy Visa Debit kortti Tallinnan terminaalin ravintolassa Helsingissä.Eli ei tän etemmäks tarvinnu mennä .

"jep"
    Vierailija
    Siis kyllä mun s-kortti käy maksuvälineenä joka paikassa. Ainaki tähän mennessä olen maksanu sekä s että k kaupoissa sekä sellasissa mitkä ei kuulu mihinkään ketjuun.

hei hei hei
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri Näytä viesti
    Mutta esim DNA:lla ei pysty lataamaan puheaikaa ko pankista.
    Tämä on _DNA:n_ ongelma, ei S-Pankin.

Jos _DNA_ ei ole ostanut S-Pankki-nappia nettisivuilleen, se on _DNA:n_ vika, ei _S-Pankin_.

Näillä asioilla on todella suuri ero!

Pelkästään hyviä kokemuksia! Nettipankki on helppokäyttöinen ja toimii varmammin kun mun Sampon nettipankki. Kortti on toiminut ihan joka paikassa johon olen sitä kokeillut. Ja jos se ei toimi jossain, niin se ei oo siitä kiinni että se on S.pankin kortti, vaan siitä että kyseisessä liikkeessä on sika vanhat pankkiyhteydet ja korttikoneet.

Se on ihan ilmainen ja täysin toimiva pankki siinä missä mikä tahansa muukin pankki. Sampo käytössa vain sen takia että mun auntolaina on siellä. Muuten vaihtaisin S-pankkiin.

"ree"
    Vierailija
    lisää

"nainen"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja reissussa Näytä viesti
    Ei käy Visa Debit kortti Tallinnan terminaalin ravintolassa Helsingissä.Eli ei tän etemmäks tarvinnu mennä .
    Niin, jos ko. ravintolassa ei käynyt Visa Debit-kortti, on aivan sama, onko kyseessä S-Pankin Visa Debit vai Nordean Visa Debit.

Tyytyväinen olen, ei mitään valittamista. Kaikkialla on käynyt, missä olen tarvinnut.

Sivu(t) 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu