kokemuksia S-pankista?

  • Viestiketjun aloittaja "Lotta"
  • Ensimmäinen viesti
huippuhyvä
Oikein tyytyväinen. Sieltä saa maksukortin tämmönen luottomerkintäinen "mätämunakin", osuuspankissa suurin piirtein nauroivat päinnäköö. Palvelu on huippuystävällistä, ainakin mun kohdalle osunut. Ja kolikkolippaan voi tyhjentää ja rahat saa tilille samantien, osuuspankissa tämä kesti 2 viikkoa... Joten ERITTÄIN tyytyväinen olen.
 
huippuhyvä
[QUOTE="vieras";25566855]Kortit eivät käy joka paikassa.[/QUOTE]

Ei varmaan niin, mut s-kaupoissa ja abc-huoltiksilla käy, se riittää mulle, yleensä käytän käteistä.
 
"siis"
Alkuperäinen kirjoittaja huippuhyvä;25566343:
Oikein tyytyväinen. Sieltä saa maksukortin tämmönen luottomerkintäinen "mätämunakin", osuuspankissa suurin piirtein nauroivat päinnäköö. Palvelu on huippuystävällistä, ainakin mun kohdalle osunut. Ja kolikkolippaan voi tyhjentää ja rahat saa tilille samantien, osuuspankissa tämä kesti 2 viikkoa... Joten ERITTÄIN tyytyväinen olen.
Minkä maksukortin?
 
ässäläinen
[QUOTE="vieras";25566855]Kortit eivät käy joka paikassa.[/QUOTE]
Missä paikoissa eivät käy? Itse törmäsin yhteen verkkokauppaan, jossa ei voinut maksaa S-pankin kortilla suoraan pankkitililtä. Muuten on kyllä käynyt joka paikassa.
 
Meillä on miehen kanssa yhteinen taloustili S-pankissa, ihan hyvin toimii, molemmilla siis kortit tilille.

Kyllä se kortti käy maksuvälineenä ihan kaikkialla missä vaan voi kortilla maksaa. Ihan samalla lailla kuin muidenkin pankkien debit/credit kortit, oon käyttänyt myös ulkomailla.
 
Mep
Meillä on miehen kanssa yhteinen taloustili S-pankissa, ihan hyvin toimii, molemmilla siis kortit tilille.

Kyllä se kortti käy maksuvälineenä ihan kaikkialla missä vaan voi kortilla maksaa. Ihan samalla lailla kuin muidenkin pankkien debit/credit kortit, oon käyttänyt myös ulkomailla.
Jotkut harvat nettikaupat kulkevat hieman jälkijunassa, suoraan ei voi tunnistautua maksamaan verkkopankkiin, mutta kun kortissa on visa, voi käyttää sitä tarvittaessa.
Hyvin toimii muuten.
 
valehtelet!!!
[QUOTE="vieras";25566855]Kortit eivät käy joka paikassa.[/QUOTE]

Hä kyllä mulla on käyny IHAN joka paikassa korttihan on VISA DEBIT eli ihan tavis pankkikortti, missä ei ole muka käynyt??? Netissäkin sillä voi ostaa joka paikasta missä vaan visa merkki on!!!
 
"jep"
Siis kyllä mun s-kortti käy maksuvälineenä joka paikassa. Ainaki tähän mennessä olen maksanu sekä s että k kaupoissa sekä sellasissa mitkä ei kuulu mihinkään ketjuun.
 
hei hei hei
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;25570336:
Mutta esim DNA:lla ei pysty lataamaan puheaikaa ko pankista.
Tämä on _DNA:n_ ongelma, ei S-Pankin.

Jos _DNA_ ei ole ostanut S-Pankki-nappia nettisivuilleen, se on _DNA:n_ vika, ei _S-Pankin_.

Näillä asioilla on todella suuri ero!
 
Pelkästään hyviä kokemuksia! Nettipankki on helppokäyttöinen ja toimii varmammin kun mun Sampon nettipankki. Kortti on toiminut ihan joka paikassa johon olen sitä kokeillut. Ja jos se ei toimi jossain, niin se ei oo siitä kiinni että se on S.pankin kortti, vaan siitä että kyseisessä liikkeessä on sika vanhat pankkiyhteydet ja korttikoneet.

Se on ihan ilmainen ja täysin toimiva pankki siinä missä mikä tahansa muukin pankki. Sampo käytössa vain sen takia että mun auntolaina on siellä. Muuten vaihtaisin S-pankkiin.
 

Yhteistyössä