*** Helmikuussa hoikentuvat ***

Paino on taas ihan samassa missä viimeksikin. Ehkäpä ensi viikolla jo alaspain :D

Perjantaina ja lauantaina meillä vietetään lapsen synttäreitä. Harmittaa kun synttäriherkut jää tällä kertaa täysin maistelematta mutta ehkä ensi vuonna sitten taas, kohtuudella jotakin hyväskää.

Mulla odottaa juoksuohjelma tuossa pöydällä, harmi ettei se paljoa siinä ilahduta. Tuossa myrskyssä ja mylväyksessä en kyllä lähde juoksemaan, en edes pääsisi kun tiet on niin lunta täynnä ettei rattaiden kanssa pahemmin edetä. Mies tekee tämän viikon pitkää päivää joten en sitten iltapäivälläkään pääse. Taidan vähän aikaa kuulaa vaikka heilutella ja jatkaa sitten päiväohjelmaa kotitöiden parissa.

Tsemppiä kaikille!
Minkäpainosella kuulalla treenaat?

Ilmoittauduin kahvakuulatunnille, mutten oikein tiedä että minkäpainosen kuulan ostaisin.
 
"hippo"
Painan tänään 400g enemmän kuin eilen ja nyt taitaapi olla tiistai. Olin ajatellut, että kun eilen kerran lukema oli sen 75,5, että rutistan sunnuntaiksi sen vaikka väkisin sinne 75,0 paikkeille. Tällä hetkellä se tarkoittaisi -900 grammaa ja se taitaa olla kyllä liikaa. Mutta yritetään silti, mistäs sitä kokeilematta tietää, onnistuuko.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Minkäpainosella kuulalla treenaat?

Ilmoittauduin kahvakuulatunnille, mutten oikein tiedä että minkäpainosen kuulan ostaisin.
Mulla on 6 kilon kuula. Kyllä sillä hien saa pintaan mutta tarkoitus on ostaa raskaampi kunhan ranne kestää taas paremmin painoa. Jostain luin suosituksen että naisten kannattaa aloittaa 8 kilon mötikällä mutta meidän salilla naiset aloitti 6 kilon kuulalla.
 
Mulla on 6 kilon kuula. Kyllä sillä hien saa pintaan mutta tarkoitus on ostaa raskaampi kunhan ranne kestää taas paremmin painoa. Jostain luin suosituksen että naisten kannattaa aloittaa 8 kilon mötikällä mutta meidän salilla naiset aloitti 6 kilon kuulalla.
Sain ohjeeksi hankkia 4-6 kiloisen kuulan. En mä mikään vahva ole, mutta mä väitän, että sillä 4-kiloiselle treenais tuo meidän esikoinenkin :D

6 kg kuulaa pohdin, mutta kaveri sanoi että se treenaa 8 kiloisella. Joten näiden väliltä vähän pohdin.

Löysin netistä edullisen 7,5 kg kuulan...josko se olisi ehkä sitten se :)
 
Sain ohjeeksi hankkia 4-6 kiloisen kuulan. En mä mikään vahva ole, mutta mä väitän, että sillä 4-kiloiselle treenais tuo meidän esikoinenkin :D

6 kg kuulaa pohdin, mutta kaveri sanoi että se treenaa 8 kiloisella. Joten näiden väliltä vähän pohdin.

Löysin netistä edullisen 7,5 kg kuulan...josko se olisi ehkä sitten se :)
Mä olen kanssa sitä mieltä että se 4kg kuula on ihan turha. Harjotustreeniä tehnyt niillä nyt muutaman kerran ja huomannu että toisiin liikkeisiin se 8kg on hyvä ja toisiin 6kg. Ainakin nyt näin alkuksi mulla. Jatkostahan en tiedä vielä ;)

Ja tunnin päästä pitäs lähtee hakeen sitä uutta ohjelmaa IIIKKK :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: chef
No niin, nyt on uusi ohjelma taskussa ja ... se on hirveetä rääkkiä :kieh: Ainakin ekat 3 viikkoa taatusti.

Kaikki sarjat on 3x15..... ja painot on kuulemma kohdillaan. Ok.... Mä vaan meinasin saada hepulinparissa laitteessa , kun kuulin painot niihin. Vaan kyllä ne meni :O Ja yhdessä ei ole painoa lainkaan :LOL: Mutta jo ilman painoakin se painaa.

Sarja on siis tehty vain mulle ja mun tavotteisiin. Ja noilla pitäs saada taas tavotetta pikkusen lähemmäs :saint:
 
No niin, nyt on uusi ohjelma taskussa ja ... se on hirveetä rääkkiä :kieh: Ainakin ekat 3 viikkoa taatusti.

Kaikki sarjat on 3x15..... ja painot on kuulemma kohdillaan. Ok.... Mä vaan meinasin saada hepulinparissa laitteessa , kun kuulin painot niihin. Vaan kyllä ne meni :O Ja yhdessä ei ole painoa lainkaan :LOL: Mutta jo ilman painoakin se painaa.

Sarja on siis tehty vain mulle ja mun tavotteisiin. Ja noilla pitäs saada taas tavotetta pikkusen lähemmäs :saint:
No mutta hyvä, että ne meni, vaikka sitä vähän alkuun epäröitkin :D
 
"hippo"
[QUOTE="Target";25768555]

Pahoittelen kuvanlaatua, en löydä mistään kameralla otettuja kuvi ajoten joudun tyytymään mobiiliversioon :D[/QUOTE]

Minäkin tahtoisin lumilyhtyjä, mutta tuo isompi muksunmötkäles on sitä mieltä, että meidän pihassa ei panna edes kahta palloa päällekkäin ja sillä selvä :D
 
Se ois sitten niinkuin helmikuun viimeinen päivä!

Joten ois varmaan aika listata kuukauden tuloksia :)

Tavoitettani en enää muista...enkä edes halua muistaa, koska en sitä saavuttanut. Aamupaino tänään 67,5 kg, eli se nousi, kuten veikkasinkin. Syömiset on täysin kunnossa, eli tuo on sitä luonnollista heittelyä...tai ainakaan mitään muuta en keksi.

Helmikuun aikana pudotin 2,2 kg...ei järin paljon, mutta on sitä paskempiakin tuloksia aikaan saatu. Joten parempi se on, kuin ei mitään :)

Mites muiden helmikuu on päättynyt?
 
No tuota... Mitenköhän tän laittais. Siis vanhalla vaakalla painoin kuun alussa sen 119,9kg, nyt uudella vaakalla 113,5kg. Eli pudotusta ois 6,5kg? No tuossa on jotain tulkinnanvaraa kun vaaka vaihtui. Maaliskuun tavoite, alle 110kg :)
 
No tuota... Mitenköhän tän laittais. Siis vanhalla vaakalla painoin kuun alussa sen 119,9kg, nyt uudella vaakalla 113,5kg. Eli pudotusta ois 6,5kg? No tuossa on jotain tulkinnanvaraa kun vaaka vaihtui. Maaliskuun tavoite, alle 110kg :)
Jos mä olisin sä, niin mä tekisin niin, että mä unohtaisin nyt sen vaakojen eron...ja mä olisin laihtunut siis sen 6,5 kiloa. Ja piste.

Enkä enää pohtis sitä vanhaa vaakaa, kun se kerta on rikkipoikkikin jo :D
 
  • Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Mä olen tainnut pysyä samassa :LOL: Ja lupasin treenarilleni että en seuraavaan kahteen viikkoon edes katso vaakaa :snotty: Jos tässä nyt jotain muka pääsisi siinä ajassa tapahtumaan... Millähän mä pystyn tohon...?? Vaikeeta tulee olemaan. Mutta jos nyt oli 60.5kg niin toivottavasti muutaman viikon päästä olis alle 60. Mielellään pysyvästi :xmas:

Lupaan kuitenkin tulla ruikuttamaan maaliskuunkin ketjuun teidän kaikkien iloksi :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: chef

Yhteistyössä