Kissasta lähtee kova ääni kun sen päälle ajaa pyörätuolilla

"akka"
Rääkäsee se lujaa kun sen tassun päälle rysähtää koko painollaan.Meinasin tappaa itteni tänään kun kompastuin siihen karvaperseeseen kun aina juoksee jalkoihin kun vähiten osaa odottaa.
 
"nanna"
mä en jotenki oo koskaan osannu nauraa sille että jotain eläintä sattuu/ on satutettu. Oon kyllä yleisesti ottaen tunnettu kaveripiirissä huumorintajusena tyyppinä mut nää ei vaan nappaa. Samoin ku musta huumori perheväkivallasta, pedofiliasta ym.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
musta huumori ON jees, mut se ei ole jees eläimiin kohdistuessa![QUOTE="mamaa";25584218]Vähän nyt huumorintajua! Musta huumori on ihan hyvää huumoria!

Ap ei missään sanonut, että ajoi tahallaan kissan päälle. Tai että hän ei olisi ollut pahoillaan, että ajoi![/QUOTE]
 
SAMA TÄÄLLÄ. SAIRASTA PISTÄÄ VITSIKSI TUOMMOSET. Ihan pisti kunnon kyrvän otsaan saatana.[QUOTE="nanna";25584248]mä en jotenki oo koskaan osannu nauraa sille että jotain eläintä sattuu/ on satutettu. Oon kyllä yleisesti ottaen tunnettu kaveripiirissä huumorintajusena tyyppinä mut nää ei vaan nappaa. Samoin ku musta huumori perheväkivallasta, pedofiliasta ym.[/QUOTE]
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
"nanna"
no onneks omat ystävät voi valita eikä tarvi ottaa läheisiks ystäviks ketään empatiakyvyttömiä sadisteja. Onhan se tietty ikävää et maailma on täynnä ihmisiä jotka näkee hauskaa toisten tuskassa. On olemassa ihan oikeesti paljon kivojakin juttuja joille voi nauraa...
 
  • Tykkää
Reactions: Figaroo
Mä joskus mietin että minkälaisia ihmisiä täällä oikein käy...

Te varmaan soitatte poliisin ja palokunnan jos vahingossa astutte kissan tai koiran tassun päälle :LOL: Joo, tosi sairasta. Ja kyllä, revin huumoria useastakin asiasta, se on normaalia.
 

Yhteistyössä