olen itkenyt vain koko illan.. välillä raivonnut ja sitten taas itkenyt...

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
viikko sitten sain uudet virusturvat ja kaikki koneeseen, minun piti laittaa valokuvat + meidän hääkuvat, synttärikuvat jne. levylle.. ostin jo levytkin valmiiksi.. musiikkitiedostot mitä oli 2000 kpl harvinaisuuksia joukossa tikulle.. niin eikö joku perkelee uusi virus tullut koneeseen ja koko järjestelmä piti vetää uusiksi sinne meni kaikki...koko hiton kone lakkasi toimimasta, eikä enää mikään ohjelma auennut yritin epätoivoisesti pelastaa mutta myöhässä olin..
ja mistä tiedän että uusi virus siitä koska en ole ainut joka on soittanut tuonne asiakaspalveluun ja joutunut samaan tilanteeseen, ei kuulemma vielä ole kerinnyt tietoturvajärjestelmä käsittelemään sitä...

Tämä on niin mun tuuria kun vituks menee niin silloin menee (anteeksi ruma kielen käyttö) ja kiitos kun saan vähän purkautua...
 
fff
siis meillä muuten just sama...siis että viikko sitten tuli koneeseen joku vitun virus ja mun piti tilata uus kone, ei lähe päälle kone tai lähtee mut heti tulee lukeen että tiedostoja kopioidaan yms:O
 
Lillianna
En tiedä toimisko tässä tapauksessa, mutta itellä tuli kanssa koneeseen virus ja ajoin käyttiksen uudelleen. Luulin et kaikki hävis, mutta löysin koneelta old windows tiedoston ja siellä kaikki oli.
 
Meille tuli joku inhottava virus noin viikko sitten. Mitä tahansa klikkasi, niin kone tarjosi "Win 7 security jne." -ohjelmaa. Joka siis oli haittaohjelma. Käynnistimme konetta moneen kertaan ja otimme nopeasti (kun jotenkin saimme klikkailtua) Nortoni, jolla tukailimme koneen läpi. Norton tökki, mutta ilmeisesti sen pahimman viruksen saimme poistettua. Mutta sitten lakkasi kone käynnistymästä. Kolme päivää kesti koneen temppuilun kanssa (käynnistys vei aina noin tunnin korjausyrityksineen).

Vasta kun saimme Nortoni poistettua koneesta, kone on taas toiminut normaalisti.

Tämä on työkoneeni ja hätä oli melkoinen. On niin raskasta alkaa laittaa konetta alusta alkaen uusiksi ja ilmoitella asiakkaille, että tässä pidetään nyt vähän paussia...
 
nääääin
Meillä yks firma sai noukittua tiedot uudelle koneellee ja saatiin siis kuvat yms talteen. Muistakaa aina tallentaa koneelle ja lisäksi vielä ulkoiselle kovalevylle; meillä tehdään nyt niin!!
 

Yhteistyössä