Paljonko miehesi nostaa penkistä?

  • Viestiketjun aloittaja bodaajan vaimo
  • Ensimmäinen viesti
hmm+
Mitä väliä sillä on paljonko mies nostaa:D itse nostan 72kg, ja musta se on paljon naiseksi:) Ja en ole "bodaaja" vaan tavallinen salilla kävijä, joka tekee salilla vapailla painoilla sekä penkkiä ym.

Paljos itse nostat?

ja mieheksi toi 125kg on vähän..:DDD
 
"mona"
No muistaakseni 120-130välillä, eikä sinänsä oo mikään bodari, mut salilla käy säännöllisesti. Elopainoa on jo yli satasen, mutta itse toivoisin että vaihtaisi tuon pumppailun vaikka juoksuun tai hiihtoon, mutta ei..
 
aapeee
Mitä väliä sillä on paljonko mies nostaa:D itse nostan 72kg, ja musta se on paljon naiseksi:) Ja en ole "bodaaja" vaan tavallinen salilla kävijä, joka tekee salilla vapailla painoilla sekä penkkiä ym.

Paljos itse nostat?

ja mieheksi toi 125kg on vähän..:DDD
No ei ihan jokainen nosta 125 kg, vaikka ei ihan maailmanennätyslukema olekaan. :D Ja saa kai sitä kysyä.
 
JONSERED Karhunkantaja
Kantaa tuo pari, kolme kipsilevyä kummassakin kädessä kuudenteen kerrokseen tai 100 kg painavia hallin kaaria, mutta ei niitä lasketa. Sehän on "vain" työtä ja äijähän on huonossa hapessa... :saint:
 
  • Tykkää
Reactions: as if
hehh
niin ottaen muuten huomioon myös sen paljonko nostaja itse painaa? ukko just sano että esim 60kiloselle kuikelolle tuo 125 kiloo on melko paljon ja kun taas mun ukon painolle 110kg lihasmassaa tuo 125 kg nosto on kuin höyhenen työntö:D
 

Yhteistyössä