Paljonko miehesi nostaa penkistä?

  • Viestiketjun aloittaja bodaajan vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Rouva alle 126 kg penkistä
Mitä väliä sillä on paljonko mies nostaa:D itse nostan 72kg, ja musta se on paljon naiseksi:) Ja en ole "bodaaja" vaan tavallinen salilla kävijä, joka tekee salilla vapailla painoilla sekä penkkiä ym.

Paljos itse nostat?

ja mieheksi toi 125kg on vähän..:DDD
Minä saan penkistä kapealla hartioiden levysellä otteella
125 kiloa + jousilukot, joten se on ihan riittävä vastus käsien hermostolle, luustolle ja lihaksistolle, mitä motiivia on nostella yli 130 kilon määrää penkiltä, maastavedossa 160 kilon yli onjo järjetöntä ja selälle vaarallista.
 
hooosrtio
hoihhoijjaa.. naiset vauhdissa (älkääkä ottako tota sovinismina). täällä taitaa 95 % palstalaisten miehistä nostaa reippaasti yli sata kiloa penkistä. voin kertoa yhden jutun. ei nosta. eri asia mitä se ukko hädissään sanoo ettei olisi heikko teidän silmissä. teillä ei oo mitään suhteellisuuden tajua treenaamattoman tai vähän treenanneen miehen keskimääräisistä voimista. tää juttu on ihan oikeesti tommosta amiksen röökipaikka läppää missä isoimman luvun keksinyttä kunnioitetaan =D

täällä ainakin 7-8 henkilöä sanoi että mies nostaa 115 tai enemmän penkistä. mikäs se kehonpaino olikaan, matalilla rasvoilla tuo on jo erittäin kova tulos. tuo tulos ei todellakaan tule millään randomi pumppailulla vaan normaali ihminen tarvitsee nousujohteista treeniä 1-3 v järjen kanssa että edes semmonen saavutetaan. kaikki ei ihan oikeasti pysty nostamaan tuota penkistä kovalla treenilläkään.

130 + nostavat ovat jo harvinaisempia ja tarvii olla jonkunnäköistä lahjakkuutta lajiin
miesten keskiarvo penkkipunnerruksessa yhden toiston kohdalta on noin 75-90 kg joten noi kuullostaa aika kalajutuilta

itse olen joutunut treenaamaan 2 vuotta että sain penkin 70 kg:stä 93 kgeeheen

sori ny

t. mies
 
jghj
hoihhoijjaa.. naiset vauhdissa (älkääkä ottako tota sovinismina). täällä taitaa 95 % palstalaisten miehistä nostaa reippaasti yli sata kiloa penkistä. voin kertoa yhden jutun. ei nosta. eri asia mitä se ukko hädissään sanoo ettei olisi heikko teidän silmissä. teillä ei oo mitään suhteellisuuden tajua treenaamattoman tai vähän treenanneen miehen keskimääräisistä voimista. tää juttu on ihan oikeesti tommosta amiksen röökipaikka läppää missä isoimman luvun keksinyttä kunnioitetaan =D

täällä ainakin 7-8 henkilöä sanoi että mies nostaa 115 tai enemmän penkistä. mikäs se kehonpaino olikaan, matalilla rasvoilla tuo on jo erittäin kova tulos. tuo tulos ei todellakaan tule millään randomi pumppailulla vaan normaali ihminen tarvitsee nousujohteista treeniä 1-3 v järjen kanssa että edes semmonen saavutetaan. kaikki ei ihan oikeasti pysty nostamaan tuota penkistä kovalla treenilläkään.

130 + nostavat ovat jo harvinaisempia ja tarvii olla jonkunnäköistä lahjakkuutta lajiin
miesten keskiarvo penkkipunnerruksessa yhden toiston kohdalta on noin 75-90 kg joten noi kuullostaa aika kalajutuilta

itse olen joutunut treenaamaan 2 vuotta että sain penkin 70 kg:stä 93 kgeeheen

sori ny

t. mies
siis naiset kokeilkaa käydä vetämässä vaikka 100 kiloa maasta ja miettikää millaista on nostaa se penkistä. montako senttiä nousee suoralla selällä ?. ei ne jätkät mitään hulkkeja oo itsestään.
jotkut treenaa kymmeniä vuosia lajia
 
[QUOTE="vieras";28109929]mitäs jos itse vetäsin sen penkistä:). ja oon nainen.[/QUOTE]

No sitten sä saat kantaa sulhon kynnyksen yli:xmas:


Ihme pullistelijoita:D
 
"Tytöntyllerö"
Kysyin mieheltäni, että mitä hän nostaa penkistä. Mies rupes nauramaan ja sanoi että ei kyllä tiedä, mutta todella vähän. Kuulemma joskus koittanut (15 vuotta sitten) ja hirveen vähän nousi (30-40 kiloa?). Tosin väitti, että on tekniikkaa tms. että pienellä treenillä tulos nousisi helposti - aluksi...

Mun mies on iso ja periaatteessa ihan voimakas. Koskaan ei oo voimat kesken loppunut :) Mutta onneksi ei ole sitä tyyppiä, jota pätkääkään kiinnostaisi tämmöset jutut.
 
joopa joo
Palstalaisten miehethän nostaa järjestään yli 150kg ja kaikki vähintään sen 120kg? Mikäs siinä, kyllähän treenaavalle nuo tulokset ovat täysin mahdollisia, mutta ilman treeniä ne eivät nouse, ihan sama mitä se teidän ukkonne sanoo.

Itse painan 82kg ja nostan 130kg, eikä se tosiaan ole tullut ilman hikeä. Ja olen ihan ylpeä tuloksesta, vaikken tuplasti omaa painoani nostakaan. Tuskin tulen koskaan nostamaankaan.
 
Smoke
hoihhoijjaa.. naiset vauhdissa (älkääkä ottako tota sovinismina). täällä taitaa 95 % palstalaisten miehistä nostaa reippaasti yli sata kiloa penkistä. voin kertoa yhden jutun. ei nosta. eri asia mitä se ukko hädissään sanoo ettei olisi heikko teidän silmissä. teillä ei oo mitään suhteellisuuden tajua treenaamattoman tai vähän treenanneen miehen keskimääräisistä voimista. tää juttu on ihan oikeesti tommosta amiksen röökipaikka läppää missä isoimman luvun keksinyttä kunnioitetaan =D

täällä ainakin 7-8 henkilöä sanoi että mies nostaa 115 tai enemmän penkistä. mikäs se kehonpaino olikaan, matalilla rasvoilla tuo on jo erittäin kova tulos. tuo tulos ei todellakaan tule millään randomi pumppailulla vaan normaali ihminen tarvitsee nousujohteista treeniä 1-3 v järjen kanssa että edes semmonen saavutetaan. kaikki ei ihan oikeasti pysty nostamaan tuota penkistä kovalla treenilläkään.

130 + nostavat ovat jo harvinaisempia ja tarvii olla jonkunnäköistä lahjakkuutta lajiin
miesten keskiarvo penkkipunnerruksessa yhden toiston kohdalta on noin 75-90 kg joten noi kuullostaa aika kalajutuilta

itse olen joutunut treenaamaan 2 vuotta että sain penkin 70 kg:stä 93 kgeeheen

sori ny

t. mies
Aika naru saa olla että 2v treenillä ei enempää mene, kun ilman treeniäki saa enemmän normaalilla ruumiinrakenteella :D
 
Jippikaijei
Mikä järki siinä on kokeilla paljonko saa kiskottua? Pointtina on tehdä sarjoja sillä painolla eikä satuttaa itseään.

No, oon mä näitä repijöitä salilla nähnyt, isot painot, yks nosto niin että just ja just jakso...
 
"Mies.."
60 kg on kuulemma ennätys.
Tämä on varmaan normaali miehelle jo ihan ok tulos..
Hirveetä höpötystä noista tuloksista miettikääs ettei enää intissä vedetä leukoja koska oli liian monta ketkä eivät saa edes 1 toistoa suoritettua..

Tuskinpa tälläinen ihminen penkistäkään kummoisia punnertaa, itsellä enkka 105 x 5kg ja vaati n 4v treenin, penkki ollut aina huonoin kehittymään.
 
"Mies.."
Lisäksi vielä penkkipunnerrus on kaikista "teknisin liike" ja samalla hyvin helppo huijattava.. Perse irti penkistä 30cm ja jalkojen liike-energia mukaan niin joku 60kg puhtaasti penkkaava saa runkattua noin 85-90kg.
 

Yhteistyössä