Paljonko miehesi nostaa penkistä?

  • Viestiketjun aloittaja bodaajan vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Smoke
[QUOTE="Mies..";30366564]Tämä on varmaan normaali miehelle jo ihan ok tulos..
Hirveetä höpötystä noista tuloksista miettikääs ettei enää intissä vedetä leukoja koska oli liian monta ketkä eivät saa edes 1 toistoa suoritettua..

Tuskinpa tälläinen ihminen penkistäkään kummoisia punnertaa, itsellä enkka 105 x 5kg ja vaati n 4v treenin, penkki ollut aina huonoin kehittymään.[/QUOTE]

60 kiloa on kyllä kaikkea muuta kuin ok tulos miehelle, paikkojen lämmittelyyn kyllä riittää jos muutamat sarjat nostelee.
 
"Mies.."
60 kiloa on kyllä kaikkea muuta kuin ok tulos miehelle, paikkojen lämmittelyyn kyllä riittää jos muutamat sarjat nostelee.
Mulla on melko paljon liikunnasta kokemusta ;) Ja ei se 60 ei ole mikään itsestäänselvyys enää nykypäivänä, olen monen monta kertaa törmännyt miehiin +18v jotka ovat fyysisesti aivan uskomattoman heikkoja, parhaimmat eivät saa edes punnerrettua omalla painollaan..

Mun henkilökohtainen aloitus max oli jossain 45kg paikkeilla ja tuostahan se nousi tosi nopeasti yli oman painon . sen jälkeen monen monituiset vammat ja päälaji hidastivat kehitystä paljon,.
 
Smoke
[QUOTE="Mies..";30367225]Mulla on melko paljon liikunnasta kokemusta ;) Ja ei se 60 ei ole mikään itsestäänselvyys enää nykypäivänä, olen monen monta kertaa törmännyt miehiin +18v jotka ovat fyysisesti aivan uskomattoman heikkoja, parhaimmat eivät saa edes punnerrettua omalla painollaan..

Mun henkilökohtainen aloitus max oli jossain 45kg paikkeilla ja tuostahan se nousi tosi nopeasti yli oman painon . sen jälkeen monen monituiset vammat ja päälaji hidastivat kehitystä paljon,.[/QUOTE]

Täytyy olla todella heikko jos ei jaksa punnertaa, kun yhdelläkin kädellä jaksaa.
Leukoja ei taida enää mennä yhdellä kädellä lievän ylipainon takia.
 
"Mies.."
Täytyy olla todella heikko jos ei jaksa punnertaa, kun yhdelläkin kädellä jaksaa.
Leukoja ei taida enää mennä yhdellä kädellä lievän ylipainon takia.
Tää selvensi paljon porvoosta päivää :)

Jos et ole treenannut niin et varmasti ole koskaan vetänyt yhden käden leukaa (tukematta), vedän meinaan itse 45kg lisäpainolla ykkosen ja 1 kädellä ei tule ainuttakaan ei edes lähelle..
 
Smoke
jää tekemättä aivan varmasti mikäli et ole joku 50kg kitukeppi.
Rapiat 80 kiloisena meni muutama.

Mitäs sä oikein lätiset? Ymmärrätkö sen vertaa, että tässä puhutaan yleisesti tuloksista, ei sinusta?
Ymmärrän, tuntuu vaan uskomattomalta kuinka heikkoja ihmiset voivat olla, kun itsekkin olen rapakunnossa.
 
"Vieraileva tähti"
Kenellä on vahvin mies? :) Mun nostaa 125 kg.
Mikä onkaan miehesi ÄO?
Kuinka monta kieltä hallitsee?
Entä yleisisvistyksen taso? Tunnistaako oopperassa kuulemanne kappaleen? Entä mitä tietää viikottain teatterissa näkemänne kappaleen taustoista?
Mikä on palkkansa ja ennakoitu urakehityksensä lähivuosina?

Eikö jokainen noista olet täerkeämpi parisuhteen ja perheen kannalta lähivuosina.

(Ja ps. mies nostaa 140 penkistä
. Se on hiukan noloa, mutta jokaiselle lapselliset harrastukset sallittakoon, kunhan perusasiat ovat kunnossa!)
 
"Mies.."
Pari kolme meni treenaamatta.



Rapiat 80 kiloisena meni muutama.
No sit kannattaa alkaa treenaamaan ;) 2-3 puhdasta yhden käden leukaa tarkoittaa käytännössä sitä että olet Suomen huipulla suoraan lisäpainoleuanvedossa eli sulla pitäisi käytännössä tulla ILMAN treeniä ykkönen jollain 60-75kg :) eli suoraan Suomen top 5seen, 6kk treenillä olet Suomen kovin, Mailmantasolla 2-3v ja rikot ennätykset.

Eli sanaakaan en usko ;)
 
Smoke
[QUOTE="Mies..";30371176]No sit kannattaa alkaa treenaamaan ;) 2-3 puhdasta yhden käden leukaa tarkoittaa käytännössä sitä että olet Suomen huipulla suoraan lisäpainoleuanvedossa eli sulla pitäisi käytännössä tulla ILMAN treeniä ykkönen jollain 60-75kg :) eli suoraan Suomen top 5seen, 6kk treenillä olet Suomen kovin, Mailmantasolla 2-3v ja rikot ennätykset.

Eli sanaakaan en usko ;)[/QUOTE]

Tuskin enää menee yhden käden leukoja kun paino yli 90kg, kahdella kädellä ehkä 5, 10 kiloa hoikempana reilu 10 ilman treeniä.

Ei vaikuta minun päivääni uskot tai et, yhden käden leukoja ja punnerruksia olen tehnyt ilman treeniä.
 
Tuskin enää menee yhden käden leukoja kun paino yli 90kg, kahdella kädellä ehkä 5, 10 kiloa hoikempana reilu 10 ilman treeniä.

Ei vaikuta minun päivääni uskot tai et, yhden käden leukoja ja punnerruksia olen tehnyt ilman treeniä.
Joskus kun mä olin nuori ja vahva, niin multa kysyttiin että montako leukaa vedät. Mä kysyin, et kummallako kädellä?
 
No jopas on ketju :D

Ihan en nyt ymmärrä, että miksi suunnilleen kaikki hahmot ovat tässä ketjussa joku ihme "asenne" päällä. Kun joku kertoo, että se oma mies nostaa yli 100 kiloa, niin joku toinen on välittömästi huomauttamassa siitä, miten se ei kertakaikkisesti voi olla mahdollista, siitä, tästä ja tuosta syystä.
Ja jos se nyt sitten kuitenkin mukamas sen yli 100 kiloa nostaa, niin sitten se mies on vähintäänkin tyhmä, koska ei samaan pakkaukseen voi millään mahtua järki ja voima (sekä penkkitekniikka).

Ja jos se oma mies nostaa sen 60 kg, eikä yli 100 kg, kuten "kaikkien palstalaisten miehet" niin se johtuu siitä, että oma mies on niin älykäs ja fiksu, että hän pärjää elämässä älyllään, eikä hänen tarvitse (koska hän ei tunne tälle tarvetta) leikkiä gorillaa, nostellen painoja, kuten kaikki minäkeskeiset ja hieman yksinkertaisemmat miehet tekevät.

Ja joku mainitsi jotain sen suuntaistakin, että joku omasi miehen, jolla oli vissiin ne kaikki palikat...eli se äly, charmi ja vissiin se mies oli myös tosi kultturelli. Ja penkistä nousi silti vissiin 145 kg. Mutta se oli kaiketi sitten emännän mielestä noloa...vai oliko se lapsellista. En nyt muista. Mutta jotain sen suuntaista nyt kuitenkin.

Ja joku huuteli jotain sellaista, että palstalaisten miehet valehtelee...ei ne ukot mitään päälle satasia riuhdo, vaan ne nostaa 20 kg uhkuen ja puhkuen ja himassa sitten vaan lisäävät siihen eteen ykkösen. Ja vaimot uskoo.

Siis mitä helvettiä? :D :LOL:

Ihan sama mitä tähän ketjuun vastaa, kun se on kuitenkin VÄÄRIN! :LOL::LOL::LOL:

Joten mitä tähän nyt sitten vastaisi? Jos totuudella mennään, niin kukaan ei usko. Joko mies tai sitten vähintäänkin minä valehtelen.

Mutta jos lähden etenemään sillä linjalla, että valehtelen tahallani, niin kukaan ei usko siltikään. Ei, vaikka sanoisin, että mies nostaa 13 kiloa. Kun siinäkin olisi vissiin 3 kiloa liioittelua, koska mies on valehdellut tulostaan vähän yläkanttiin. Pakkohan sen on niin mennä :xmas:

Noh, syteen taikka saveen, niin kerron nyt kuitenkin, koska sitähän tää ketju vissiin koski?

Mies (82 kg) aloittaa lämppäämisen tangolla. Ja tuo tanko painaa siis 20 kg. Tiedän tämän faktaksi siitä, että olen itsekin tuota samaista tankoa riuhtonut ja tangon paino lukee tangossa. Tosin onhan sen joku voinut yläkanttiin siihen tankoon raapustaa (kun niinhän ne miehet tekee, eikö?).

Mieheni maksimi penkissä on 145 kg.

Mutta tästä mulla ei kyllä ole faktaa, koska en ole ollut itse paikalla, kun mies on tuon määrän rautaa penkistä ylös kiskaissut. Olen kyllä nähnyt kun mies nostaa 125 kg joten sen määrän olen omin silmin faktaksi voinut todeta. Tosin edelleen pitää muistaa se, että se 125 kg sisältää sen 20 kg tangon...ja jos se tanko onkin vain 16 kg (sellainenkin kun nimittäin on) niin siinähän taas vaimoa vedetään 4 kilon verran höplästä.

Ja sitten vielä ne puuttuvat 20 kg, joiden nostoa en ole nähnyt. Jospa mies vain haluaa egoilla vaimolleen? Joo. Niin sen täytyy olla. Pakkohan sen on niin mennä. Koska kenenkään palstalaisen mies ei voi nostaa 145 kg. Vai miten se nyt meni?

Mun maksimit on 35 kg. Mutta mies ei ole sitä koskaan nähnyt. Muistaakseni olen miehen läsnäollessa nostanut 30 kg, vai olisikohan ollut 32,5kg. Joten eipä mieskään voi varmaksi tietää sitä, että valehtelenko, vaiko en. Joten tasoissa ollaan :LOL:
 
Joopa joo
Tuskin enää menee yhden käden leukoja kun paino yli 90kg, kahdella kädellä ehkä 5, 10 kiloa hoikempana reilu 10 ilman treeniä.

Ei vaikuta minun päivääni uskot tai et, yhden käden leukoja ja punnerruksia olen tehnyt ilman treeniä.
JUU tottakai !! Varsinkin kun sun suhdelukukin on aivan perseestä, yhden käden leuka ja kahdella kädellä 5 toistoa :) Just, ps mulla tulee 4-5x enemmän kahdella kädellä mutta yhdellä ei ainuttakaan ja kyllä mä treenaan ja olen treenannut jo vuosia leuanvetoa.
Tulee myös vedettyä lisäpainoilla paljon, ja siinä vaiheessa kun mä saisin 1sen yhdellä kädellä olisin Suomen huipulla tässä lajissa ;)

Mut joo olen valmis lyömään mistä vaan vetoa ettet saa vedettyä 1 käden puhdasta leukaa etkä myöskään 60kg lisäpainoilla.
 
mies1harm.
En treenaa painoja vaan lihasta. Siksi en saa päävoimaliikkeissä kovin paljoa kokooni nähden (127 cm rinta, vatsa 88 cm, haukkari 44,5 cm). Eli

Penkki: ei kokeiltu maksimia, kapea penkki 100 kg 4 eli vois olla 120-125 kg <-- heikot ojentajat
Mave: 165 kg mut tästä on jo joku 2 kuukautta eli vois jo mennä enemmän.
Kyykky: ei kokeiltu maksimia mut hack-kyykky 155 kg + laite 5 eli joku 145 kg nyt ainakin.
Pystypunnerrus seisten tangolla ilman jalkojen apua 75 kg <-- varmaan paras voimatulokseni, olkapäät haukkarin jälkeen vahvin lihasryhmäni.
Hauiskäännössä tangolla 62,5 kglla voimasarjoja ilman selän apua.
 
Smoke
JUU tottakai !! Varsinkin kun sun suhdelukukin on aivan perseestä, yhden käden leuka ja kahdella kädellä 5 toistoa :) Just, ps mulla tulee 4-5x enemmän kahdella kädellä mutta yhdellä ei ainuttakaan ja kyllä mä treenaan ja olen treenannut jo vuosia leuanvetoa.
Tulee myös vedettyä lisäpainoilla paljon, ja siinä vaiheessa kun mä saisin 1sen yhdellä kädellä olisin Suomen huipulla tässä lajissa ;)

Mut joo olen valmis lyömään mistä vaan vetoa ettet saa vedettyä 1 käden puhdasta leukaa etkä myöskään 60kg lisäpainoilla.
Mitä jos opettelisit lukemaan, sanoin että tuskin juuri nyt menee yhden käden leukoja kun kahdellakaan ei viittä enempää mene.
Pari kolme yhden käden leukaa on kuitenkin joskus mennyt, ilman treeniä koska lahjattomat treenaa.
Monta leukaa vedät itse 150kg kokonaispainolla?
 
Krystler
Mitä jos opettelisit lukemaan, sanoin että tuskin juuri nyt menee yhden käden leukoja kun kahdellakaan ei viittä enempää mene.
Pari kolme yhden käden leukaa on kuitenkin joskus mennyt, ilman treeniä koska lahjattomat treenaa.
Monta leukaa vedät itse 150kg kokonaispainolla?
No huhhuh, että viis leukaa saat! Se on todi surkea tulos vaikka ottaa painosikin huomioon! :D hah, ja olet täällä pätemässä. Mitä oikein syöt, pelkkää pullaa vai? Etkö liiku edes normaalisti yhtään? Istut sohvalla vaan.
 
Joopa joo
Mitä jos opettelisit lukemaan, sanoin että tuskin juuri nyt menee yhden käden leukoja kun kahdellakaan ei viittä enempää mene.
Pari kolme yhden käden leukaa on kuitenkin joskus mennyt, ilman treeniä koska lahjattomat treenaa.
Monta leukaa vedät itse 150kg kokonaispainolla?
Höpöhöpöhöpö.
Jos sä olet joskus saanut 1 käden leuan ilman tukea sinun pitäisi helposti vetää sellainen 40-60kg lisäpainon kanssa ja näinollen olisit jo ilman treeniä suomen huipulla!! Mutta kun olet saanut pari/3 niin sulla olisi tullut jo 60-80kg lisäpainolla 2 kädellä eli aivan täyttä paskaa jauhat.. 6kk treenillä olisit rikkonut mualiman ennätykset jos geenisi ovat hyvät voimanhankintaan jos ei ole niin aikaa oliis mennyt ehkä vuosi.
 
Joopa joo
ja vedät nyt vitosen niin saisit todnäk 175kg yhteispainolla ykkösen nyt ilman treeniä, mailmanennätys on tällä hetkellä Miehet, avoin: 200 kg Esa Qvintus, Heinola (2010) eli vetelet sen 2-3kk ja käyt hakemassa tittelin himaan..
 
Kisatuloksena 210kg rawina (ilman penkinpaitaa). Nyt vähemmän koska painaa vähemmän. Harrastaa muutakin kuin penkkiä, eli ei ole mikään tikkujalka jolla pelkkää yläkroppaa..

Itse nostan 40kg kylmiltään. En siis käy salilla kuin joskus ja jouluna lähinnä miehen treeniä kuvaamassa.
 

Yhteistyössä