+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 11. Osumia 11
2Tykkää
Ketju: Sovittiin tänään miehen kanssa erosta ystävinä- uskomattoman hyvä ja helpottunut olo!!!
-
05.02.12, 18:12 #1Entinen mustaVierailija
Sovittiin tänään miehen kanssa erosta ystävinä- uskomattoman hyvä ja helpottunut olo!!!
Tuntuu kuin kivi olisi vierähtänyt sydämeltä. Kaikkiaan toista vuotta tätä pähkäilin, ja kuulemma mieskin aina välillä.
Tänään otettiin sitten kihlasormukset pois, ja sovittiin kaikki käytännön asiat. Ja meillä on oikeastaan nyt paremmat välit keskenämme, kuin pitkiin aikoihin.
Uskon että haikeita oloja tulee vielä, ja itkettyäkin tulee, mutta tällä hetkellä olen erittäin helpottunut.
-
-
05.02.12, 18:40 #2"nainen"Vierailija
Hieno homma, että pystytte eroamaan sovussa! Aina parempi, jos sattuu olemaan lapsiakin suhteesta. Ensimmäiset kuukaudet taitaa olla vaikeimmat, mutta kyllä se siitä.
-
05.02.12, 18:42 #3"a p"Vierailija
Yksi lapsi on. Pitkitettiin eroa lapsen takia, mutta totuus on kyllä se, että lapsi takuulla kärsi enemmän riidoista ja onnettomista vanhemmista enemmän kuin kärsii erillään asuvista. Lapsi vielä aika pieni.
Eniten jännitin köytännön asioita, mutta sovimme puhaltavamme yhteen hiileen sen verran, että kumpikin saa asiansa järjestykseen.
-
05.02.12, 18:45 #4"nainen"Vierailija
Oikeassa olet, lapsi on aina huono syy jäädä parisuhteeseen. Ei ne tyhmiä ole, vaistovat jo hyvin pienenä, jos on edes kireä ilmapiiri. Tsemppiä!
-
05.02.12, 18:46 #5"kiki"Vierailija
ihana kuulla tällaisiakin tarinoita välillä. ja tuo on totta mitä sanoit lapsesta, onnettomat ja riitelevät vanhemmat ei anna kauheen hyvää kuvaa terveestä parisuhteesta. voimia ja jaksamista tulevaan!
-
05.02.12, 18:48 #6"höh"Vierailija
Viikko vielä ja helvetti on irti. Niin se vaan menee.
-
05.02.12, 18:48 #7"a p"Vierailija
Vaistoavat, tämäkin vaistosi, vaikka kuinka olisimme varoneet äänen korottamista. Jos koitin itkeä salaa, lapsi monet kerrat tuli halaamaan, silittämään hiuksiani, tuomaan minulle nalleaan lohduksi tms. :'-(
Uskon että kaksi erillistä, iloista vanhempaa on lapselle parempi kuin yhdessäolevat, surulliset ja kireät vanhemmat.
Kaikkein kamalinta lapselle uskon olevan vanhemmat jotka eivät koskaan eroa, mutta riitelevät rajusti ja säännöllisesti lasten kuullen. Parillakin ystävälläni on tällaisia kokemuksia lapsuudessa, ja se vasta onkin jättänyt traumat.
-
05.02.12, 18:49 #8
Ihailen kyllä teitä kun hoidatte eroa nuin aikuismaisesti ja pystytte sopimaan asioista, sehän on lapsellekkin parasta.
Haikeaa tulee varmasti olemaan, itselleni kävi niin että en juuri enää rakastanut miestäni, mutta olin hänessä jotenkin niin kiinni. Siinä oli mulla suurin ahdistus, että pääsee siitä vanhasta tottumuksesta eroon. Mutta päivääkään en siis ole eroani katunut.
-
05.02.12, 18:49 #9"a p"Vierailija
-
05.02.12, 18:51 #10"a p"Vierailija
-
05.02.12, 18:56 #11"Hana"Vierailija
Tykkää
Tilaa uutiskirje
Markkinat
Horoskooppi
TV-Maailma
Blogit
Kerhot

Lainaa

Kierukka vei menkat, nyt ne palasi - normaaliako?
Tänään, 14:54 Mitäs nyt?