Kukaan tilannut MyTrendyPhone:sta kännykkä tms.? Millainen firma on?

  • Viestiketjun aloittaja Epäröivä
  • Ensimmäinen viesti
"JMS"
Itse tilasin tai oikeammin yritin tilata tuolta uutta lasia nokian puhelimeen. Ensimmäisellä kertaa lähettivät rikkinäisen lasin, toisella yrityksellä uuden sijasta paketista löytyi käytetty vääränlainen lasi. Ovat kyllä luvanneet palauttaa rahat (yht noin 60 euroa), mutta tämän takia on tullut kaksi viikkoa leikkimistä rikkinäisen puhelimen kanssa. Vaikuttaisi olevan täyttä amatööritoimintaa ja en kyllä tilaa tuolta enää mitään.
 
"Vieras"
"Myyvät sivustollaan tuotteita joita heillä ei todellisuudessa ole."

Jep. Itselänikin kävi näin että sanotaan että varastossa ei ole tuotetta. Lähettivät väärän tuoteen ja palautetuani sen lähettivät saman väärän tuotteen uudelleen ja molemmilla kerroila tuli muutama viiko odoteltua koska ei löytynyt tuotetta varastosta. Nyt odotelen jos saisin rahoja vielä takaisin.
 
TTH
Palautin epäsopivan tuotteen ja rahat luvattiin palauttaa niin, että ne ovat viikon sisällä tililläni. Nyt on kulunut kaksi viikkoa ja rahoja ei näy. Never MyTrendyPhone again!
 
"vierailija"
En suosittelisi kenellekkään! Mainostavat tuotteita jota ei ole varastossa ja sitten kun peruuttaa tilauksen niin ei saa millään rahoja takaisin! Olen nyt odottanut melkein kuukauden rahoja ja joutunut jatkuvasti muistuttamaan maksusta. Lupasivat että maksu näkyisi tililläni eilen mutta yllätys yllätys, eipähän vaan ole mitään maksua tullut!
 
"Ella"
Olemme todella tyytyväisiä firmaan.Tilasimme 2 pantteri kuvioista kuorta ne oli hyviä ja tilasimme ne perjantaina ja kuoret tulivat jo maanantaina.postikulutkaan eivät olleet pahan hintaisia. Tilasimme sen jälkeen lisää, my trendy phone on luotettava firma!
 
"vierailija"
Mä tilasin my trendy phonelta iphoneeni yhden suojakuoren .. No aluksi kaikki vaikutti lupaavalta ja paketti tuli postilaatikkoon 4 päivän päästä, mutta kappas, paketista löytyi ihan väärä tuote ! Maksoin siis suoraan verkkomaksulla .. No laitoin sitten my trendyphonen asiakastukeen viestiä väärästä tuotteesta ja vastasivat, että pitää tehdä reklamaatio. Tehtyäni sen, palautin väärän tuotteen takaisin my trendy phonelle ja he sanoivat että kun he ovat saaneet sen, niiin he lähettävät alkuperäisen tilaamani tuotteen minulle. Noin 2 viikon päästä sain viestin sähköpostiini, että he ovat saaneet lähettämäni väärän tuotteen. Tuli vähän mietittyä, että miten ihmeessä siinäkin meni pari viikkoa .. No, tottakai se oikea tilaamani tuote oli siinä välissä loppunut my trendy phonen varastosta ja olen jo odotellut toodella kauan, että sitä tulisi lisää .. Tilasin siis kyseisen kuoren tammikuun 2. päivä.
Tässä on kyllä jo kokonaan toivo hiipunut siitä, että se iphonen kuori ikinä tulisi perille ): En todellakaan ole tyytyväinen tähän firmaan.
Kaiken kruunaisi vielä se, että he lähettäisivät minulle uudestaan väärän tuotteen. En tule enää ikinä tilaamaan mitään my trendy phonelta. No mitäs muuta tässä voi, kun vain odotella ? ..
 
"vierailija"
JATKOA ..

Ja siis tosiaan tässä noin viikko sitten sain sahköpostiini taas my trendy phonelta viestin, että tuotteeni on lähetetty minulle, siis ihan tyhjästä .. Ja nettisivujen mukaan tuotteen toimitusaika on yhä tuntematon .. ?
No äsken kun kävin hakemassa postin, niin olin todella riemuissani ja mietin, että vihdoin saan sen kuoren itselleni. No se riemustuminen loppui kuin seinään, nimittäin paketista löytyi ihan sama väärä kuori, jonka he olivat lähettäneet viimeksi minulle. Siis ei herranjumala, mitä tässä pitäisi tehdä ? Siis ihan oikeasti .. Alkaa jo tuntumaan siltä ettei my trendy phonella oikeasti ole tätä alkuperäistä tuotetta koskaan ollutkaan .. Ja siis kyseinen alkuperäinen tilaamani tuote on tämä : http://www.mytrendyphone.fi/shop/iphone-4-4s-77764p.html

Tässä alkaa mennä jo hermot, pitäisiko uudestaan tehdä reklamaatio ja odottaa seuraavat 2kk taas että he lähettävät minulle väärän tuotteen ? Tämä on ihan naurettavaa, en todellakaan suosittele kellekään minkään tilaamista my trendy phonesta !
Anteeksi oli ihan pakko purata vitutus tänne .. :D
 
jännittynyt
Tilasin juuri itse mytrendyphonesta kaksi kuorta Lumiaan, nyt vähän jännittää tuleeko oikeat ja milloin kun
verkkomaksulla vielä maksoin. :/ Vielä kun kommentteja puolesta ja vastaan
 
Tyytyväinen asiakas
Olen nyt useamman kerran jo tilannut kyseiseltä sivulta, ikinä ei ole ollut ongelmia, toimitus ollut todella nopeaa, paremmin toimii kuin moni muu nettikauppa omalla kokemuksella. Kaikilla varmasti omat ongelmansa.. Itselleni lähes ainoa edullinen vaihtoehto, iPod touch 5g ei meinaa kunnon koteloita löytyä mistään, tai sitten hinta hipoo 40-50e. Omalla kokemuksella suosittelen.
 
ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TILATKO TÄLTÄ SIVULTA MITÄÄN!!!
Tilaamani galaxy siii external battery case saapui palasina ja hajonneena.
Tuote ei edes ollut sama mikä kuvassa!
Toivotaan että antavat edes rahat takaisin.
Aliarvoista toimintaa!
 
anttoni
Tilasin tiista-iltana uuden Note 2 alkuperäisen laturin. Perjantaina pääsin kämpille niin oli tullu postilaatikkoon joten voi olla että tuli jo torstaina. Ihan uusi ja täysin toimiva laturi niin suosittelen tätä sivua varsinkini jos Noten laturin aiot tilata (en löytänyt mitään muuta sivua jossa tämä olis ollu myynnissä).
 
Rahat menettänyt.
Tein tilauksen, maksoin heti verkkopankista ja seuraavana päivänä tuli viesti sähköpostiin " Olemme kirjanneet, että maksuyrityksesi on epäonnistunut. Ota meihin yhteyttä, jos epäilet, että maksu on kuitenkin veloitettu."

Tarkisrin verkkopankista että maksu on lähtenyt, otin kuitin maksusta jonka jälkeen lähetin sähköpostilla kuitin asiakastukeen. Sain vastauksen että minuun otetaan yhteyttä 24h sisään mutta mitään ei kuulunut. Olen laittanut useita sähköposteja, koittanut soittaa mutta ketään ei saa kiinni.
Taitaa olla niin etten tule saamaan rahojani takaisin enkä myöskään tilaamiani tuotteita.

Odottelen vielä muutaman päivän ja jos mitään ei kuulu otan yhteyttä poliisiin.
 
"haisuli"
Tein tilauksen, maksoin heti verkkopankista ja seuraavana päivänä tuli viesti sähköpostiin " Olemme kirjanneet, että maksuyrityksesi on epäonnistunut. Ota meihin yhteyttä, jos epäilet, että maksu on kuitenkin veloitettu."

Tarkisrin verkkopankista että maksu on lähtenyt, otin kuitin maksusta jonka jälkeen lähetin sähköpostilla kuitin asiakastukeen. Sain vastauksen että minuun otetaan yhteyttä 24h sisään mutta mitään ei kuulunut. Olen laittanut useita sähköposteja, koittanut soittaa mutta ketään ei saa kiinni.
Taitaa olla niin etten tule saamaan rahojani takaisin enkä myöskään tilaamiani tuotteita.

Odottelen vielä muutaman päivän ja jos mitään ei kuulu otan yhteyttä poliisiin.



sama juttu minulla, jos on sama tilausnumero kuin tämä niin maksua ei ole veloitettu. Maksoin verkkopankin kautta. Katsoin tilausnumeron niin yksi numero heitti, eli maksu mennyt. Tänään tuli sähköposti että tilaamani tuote on loppu. Mitä pitäisi tehdä, odottaako vai peruttaa tilauksen ja toivoo että rahat palautetaan. Hitto mitä toimintaa!
 

Yhteistyössä