Lättänä peppu pyöreäksi-miten?

  • Viestiketjun aloittaja "Elliina"
  • Ensimmäinen viesti
"Elliina"
Millaisella treenillä voi saada lättänäpepusta pyöreämmän? Vai voiko?
Olisin hyvin kiitollinen jos joku osais vastata..
itselläni on niin lättänä peppu kuin vaan voi olla ja se harmittaa kun housujen ostaminenkin on vaikeaa, ei istu ollenkaa Varsinkaa farkut
Ja mieski varmaan tykkäis jos olis vähän pyöreämpi peppu..
itselläni rasva ei kerry takapuoleen vaan vatsaan.. :(
 
Lähtökohta tietenkin olisi, että sinne peppuun saataisi lihasta, eikä rasvaa! Lihasta ei oikein saa muulla keinolla muokattua/kasvatettua tehokkaasti kuin kuntosalitreenillä. Kunnon painot kehiin, jalkakyykkyä, askelkyykkyjä, jalkaprässiä yms.. kuntosalilta saat kyllä ammattitaitoista opastusta kun kerrot tavoitteistasi. Ja ruokavalioon täytyy myös kiinnittää huomiota, että saa proteiinia tarpeeksi.
 
"..."
Juoksu. Itselläni on normaalisti (anteeksi omahyväisyys ja kielenkäyttö) aivan helvetin hyvännäköinen perse, kun juoksen kunnon lenkkejä 4 kertaa viikossa. Nyt synnytyksestä sen verran vähän aikaa, että ei paljon vielä juoksennella, ja perse on kuin levinnyt leipätaikina.
 
[QUOTE="vieras";25787460]Ei mitenkään. Sama asia, kun kysyisi "Miten saada vatsaan jenkkakahvat, kun läski kertyy reisiin ja perseeseen."[/QUOTE]

Höpöhöpö! Ei se pepun pyöreys koostu läskistä vaan lihaksesta, ja kyllä lihasta saa kasvatettua oikeanlaisella kuntosalitreenillä!
 
"minttu"
[QUOTE="vieras";25787460]Ei mitenkään. Sama asia, kun kysyisi "Miten saada vatsaan jenkkakahvat, kun läski kertyy reisiin ja perseeseen."[/QUOTE]

Älähän nyt höpise. Pakaralihas on helpoiten muokattava lihas ihmiskehossa. Toiseen ketjuun kirjoitinkin jo treenivinkit. Kuka tahansa saa pyllynsä pyöreämmäksi jos vain haluaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Katja87
Beep
[QUOTE="Elliina";25787369]Millaisella treenillä voi saada lättänäpepusta pyöreämmän? Vai voiko?
Olisin hyvin kiitollinen jos joku osais vastata..
itselläni on niin lättänä peppu kuin vaan voi olla ja se harmittaa kun housujen ostaminenkin on vaikeaa, ei istu ollenkaa Varsinkaa farkut
Ja mieski varmaan tykkäis jos olis vähän pyöreämpi peppu..
itselläni rasva ei kerry takapuoleen vaan vatsaan.. :([/QUOTE]

Implanteilla.
 
Beep
[QUOTE="vieras";25787460]Ei mitenkään. Sama asia, kun kysyisi "Miten saada vatsaan jenkkakahvat, kun läski kertyy reisiin ja perseeseen."[/QUOTE]

Plastiikkakirurgia on ihmeellinen asia. ;)
 
"minä"
Uskon myös että pyöreät pakarat osittain ovat luojan luomat. Treenillä toki jotain saa aikaiseksi, mutta lättäpeppu-geenin omaavasta pakarasta ei välttämättä saa mitään hyppyripeppua.
 
"aloittaja"
kiitos vastauksista :) Mä oon samaa mieltä kuin joku ylempänä että jos on perinyt lättäpeppugeenit (niinkuin minä) niin ei tästä varmaan saa mitään muhkeaa tekemälläkään, mut varmaan jonkinlaista pyöreyttä sais treeneillä..
 
"minttu"
[QUOTE="joo";25787756]Mutta tuleeko pelkällä lihastreenillä peppu pyöreäksi? Eikö se vaan pysy saman muotoisena mutta lihaksikkaampana?[/QUOTE]

Tulee. Niin sanotut roikkupyllyt johtuvat huonoista lihaksista, niin pepussa kuin vatsassa. Lantio on retkahtanut treenaamattomilla naisilla ja pylly näyttää roikkuvan.
 
"joo"
[QUOTE="aloittaja";25787766]kiitos vastauksista :) Mä oon samaa mieltä kuin joku ylempänä että jos on perinyt lättäpeppugeenit (niinkuin minä) niin ei tästä varmaan saa mitään muhkeaa tekemälläkään, mut varmaan jonkinlaista pyöreyttä sais treeneillä..[/QUOTE]

Eiköhän tämä ole ainakin 80 % geenejä:

 
Beep
[QUOTE="aloittaja";25787766]kiitos vastauksista :) Mä oon samaa mieltä kuin joku ylempänä että jos on perinyt lättäpeppugeenit (niinkuin minä) niin ei tästä varmaan saa mitään muhkeaa tekemälläkään, mut varmaan jonkinlaista pyöreyttä sais treeneillä..[/QUOTE]

No tietenkin, ihmiset on eri mallisia. Hassua ettei joku sitä tajua vaikka on näkevä ihminen. Oikeesti, erittäin huvittavaa ellei jopa pelottavan tyhmää. :D
 

Yhteistyössä