*

Dna vai saunalahti
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 10. Osumia 10
Tykkääjät1Tykkää
  • 1 Lähettäjä .,.

Ketju: Dna vai saunalahti

MV
    Vierailija

Dna vai saunalahti

Mulla on tällähetkellä DNA puhelinliittymä, tuli vaihdettus puhelimessa se Saunalahteen. Kysymys kuuluukin että kannattaakohan se edes??? Vielä ei ole pitänyt sim-korttia vaihtaa ja olen miettinyt että pitäisinkö vanhan :-

Minulla oli ennen ja kauan DNA . No nyt on Saunalahti. Kannatti. Esim DNA laskuttaa jokaisesta alkavasta minuutista puhelinaikaa, kun saunalahti vaan puhutuista sekunneista . Sellanen esimerkki tuli mieleen.

"vieras"
    Vierailija
    saunalahden asiakaspalvelu perseestä, olin iki onnellinen muutenkin kun pääsin siitä eroon ja sain Dna

Mä en ikinä enää ala Saunalahden asiakkaaksi. Olen vuosikausia ollut ja on pissitty silmään ihan käsittämättömän monessa asiassa. Asiakaspalvelu on myöskin täysin olematon. Dna:han vaihdoin ja tähän saakka olen ollut erittäin tyytyväinen. En voi ikävä kyllä suositella Saunalahtea kenellekään ennenkuin politiikkansa asiakaspalvelun ja rehellisyyden suhteen muuttuu radikaalisti.

dna ainaki koittaa kusettaa joka ikisessä laskussa, kannattaa olla tarkkana. saunalahtea ei ole koskaan ollukaan eikä tule.

I Love saunalahti
    Vierailija

and the saunalahti is best operator in the world

saunalahti on paras DNA netti ei toimi , verkko varattu, kalliit hinnat, huonot paketit, huonot tarjoukset
    OTA SAUNALAHTI JA HOMMA PELAA!

.,.
    Vierailija
    Saunalahti,ehdottomasti, kokemuksen syvällä rintaäänellä!
    hipsterström tykkäsi tästä.

mittaaja
    Vierailija
    Ulkona:
    Dna 21m/21m nopeus 1m viive 500ms
    Saunalahti 21m/21m nopeus 11m viive 50ms
    Sisällä (esim koulu)
    Dna 21m/21m nopeus 0,03 (2G gprs)
    Saunalahti 21m/21m nopeus 11m (3,5G/3G Hsdpa (plus)

Eli saunalahti.

oikea valinta
    Vierailija
    Saunalahti

ASeb
    Vierailija

Saunalahti olla pitää

Myyjä kovasti kehui DNA;paketteja, tosi asia se, että Saunalahti ei veloita kun sekunneista, dna alkavista minuuteista. DNA laskut kusee, yrittäävät kusettaa koko ajan. Kuuluvuus ja netti parempi s.lahdel.

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot