Dna vai saunalahti

  • Viestiketjun aloittaja MV
  • Ensimmäinen viesti
MV
Mulla on tällähetkellä DNA puhelinliittymä, tuli vaihdettus puhelimessa se Saunalahteen. Kysymys kuuluukin että kannattaakohan se edes??? Vielä ei ole pitänyt sim-korttia vaihtaa ja olen miettinyt että pitäisinkö vanhan :-
 
Minulla oli ennen ja kauan DNA . No nyt on Saunalahti. Kannatti. Esim DNA laskuttaa jokaisesta alkavasta minuutista puhelinaikaa, kun saunalahti vaan puhutuista sekunneista . Sellanen esimerkki tuli mieleen.
 
Mä en ikinä enää ala Saunalahden asiakkaaksi. Olen vuosikausia ollut ja on pissitty silmään ihan käsittämättömän monessa asiassa. Asiakaspalvelu on myöskin täysin olematon. Dna:han vaihdoin ja tähän saakka olen ollut erittäin tyytyväinen. En voi ikävä kyllä suositella Saunalahtea kenellekään ennenkuin politiikkansa asiakaspalvelun ja rehellisyyden suhteen muuttuu radikaalisti.
 
mittaaja
Ulkona:
Dna 21m/21m nopeus 1m viive 500ms
Saunalahti 21m/21m nopeus 11m viive 50ms
Sisällä (esim koulu)
Dna 21m/21m nopeus 0,03 (2G gprs)
Saunalahti 21m/21m nopeus 11m (3,5G/3G Hsdpa (plus)

Eli saunalahti.
 
ASeb
Myyjä kovasti kehui DNA;paketteja, tosi asia se, että Saunalahti ei veloita kun sekunneista, dna alkavista minuuteista. DNA laskut kusee, yrittäävät kusettaa koko ajan. Kuuluvuus ja netti parempi s.lahdel.
 

Yhteistyössä