Kuinka miehenne pissaa?

  • Viestiketjun aloittaja urinalogi
  • Ensimmäinen viesti
urinalogi
Olin treffeillä miesten pippeli lääkärin kanssa, siis joku urinalogi tai joku sellanen miesten gynegologi..

En tiedä miksi, mutta jostain syystä keskustelu johti miesten pissaamiiseen ja siihen miten suurin osa sen tekee.

Olen seurustlellut sellasten kanssa jotka virtsaa melkein aina istuvaltaan. Mutta kuulemma miesten kannattaa pissata seisovaltaan koska istuen pissaaminen aiheuttaa sen ettei seisokki toimi kunnolla ja siittiöiden toiminta alenee!?! Ja pahin voi olla ettei saa koskaan lapsia. Ja oli myös että perä pukamia tulee miehille helpommin jos pissaa istuen pöntöllä.

Nyt kun olen miettinyt asiaa niin esimerkiksi viimeisin ex poika ystäväni kävi kusella aina istuen (olen nähnyt monta kertaa) ja ei kyllä useinkaan häntä seksi kiinnostanut.
 
"tii-"
Minä olen kuullut jonkun väittäneen, että miesten kannattaisi nimenomaan pissata istualtaan. Tosin tämä on tällaista kuulotietoa enkä tiedä mihin väite perustui, luultavasti johonkin muuhun kuin mieskuntoon.

Mut ihan sama, mies pissaa seisaaltaan ja ihan hyvin pippeli pelaa. :D :D Tai mistä mä tiiän vaikka se joskus istuelteenkin tekis, en useinkaan kyttää.
 
"Jussi"
En tiedä (ei oo tapana käydä vessassa toistemme nähden eikä oo ollut puhetta) mutta kuvittelisin että seisten :D
Mä oon itseasiassa aina ajatellut että kaikki miehet pissii seisten.
Ensin kusella käydään seisoen ja sitten istutaan paskalle kun on kustu. Siitä tulee muuten myös sanonta "juosten kustu", kun on kova kiire paskalle ja hirveällä hopulla pitää kuset heittää pönttöön ennen kuin voi istua paskalle.

Varsinkin julkisissa vessoissa on parempi seisoen, koska yleensä pöntön reunoilla ja lattioilla on kusta ja paskaa, niin on itselle hygieenisempää kun ei tarvi koskea mihinkään.
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
[QUOTE="tii-";25887746]Minä olen kuullut jonkun väittäneen, että miesten kannattaisi nimenomaan pissata istualtaan. Tosin tämä on tällaista kuulotietoa enkä tiedä mihin väite perustui, luultavasti johonkin muuhun kuin mieskuntoon.

Mut ihan sama, mies pissaa seisaaltaan ja ihan hyvin pippeli pelaa. :D :D Tai mistä mä tiiän vaikka se joskus istuelteenkin tekis, en useinkaan kyttää.[/QUOTE]

Liittyy eturauhaseen, miehillä jotka pissii istualtteen on eturauhasen ongelmia vähemmän kuin niillä jotka pissii seisten.
 
Kaikkea täällä oppii! Oon aina luullu, että miehet pissaa seisaallaan ja piste. Tosin tiedän ainoastaan, että oma isäni pissasi (ja kai se nykyäänkin pissaa) seisaallaan ja myös oma mieheni. Kumpikaan ei ole hyväksynyt muita ihmisiä vessaan, mutta silloin kun olin pieni ja nyt kun oma lapsemme on pieni, ei laitettu/laiteta ovea lukkoon, jos on vain oma väki kotona. Ex-poikaystävistä en sentään tiedä miten pissivät.
 

Yhteistyössä