Millaisi silmäoireita jumissa oleva niska voi aiheuttaa??

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
[QUOTE="topi";25901432]oli kaksoiskuvia :( ja niskat olivat ihan kivikovat, sain terveyskeskuksessa kortisonipiikit molempiin hartioihin ja buranakuurin.[/QUOTE]

Kiitos! itselläni niskat todella jumissa ja äsken näkö haritti muutman sekunnin (näin kahtena), lisäksi on ollut huimausta, pahoinvointia, puutumista, palan tunnetta kurkussa jne.
 
-
mulla on aiheuttanut niin että jos on niska oikein jumissa ja päätä särkee, niin seuraavana päivänä on näkö sumea.

lääkärin mukaan ei ole mahdollista että niskaoireet aiheuttaa mitään näköön liittyvää ja kyseessä oli neurologian erikoislääkäri. en luota lääkäriin tässä asiassa.
 
"topi"
[QUOTE="a p";25901541]Kiitos! itselläni niskat todella jumissa ja äsken näkö haritti muutman sekunnin (näin kahtena), lisäksi on ollut huimausta, pahoinvointia, puutumista, palan tunnetta kurkussa jne.[/QUOTE]

tutulta kuullostaa, mulla oli myös huimausta ja pahoinvointia kaksoiskuvien lisäksi :(
 
"maisa"
Tää onkin mielenkiintoinen.Mulla on tension neck ja nykyään oireilee käden pistelynä nukkumaanmenon aikaan,siis olen juuri nukahtanut ja säpsähdän hereille kun kättä tikuttaa,ENKÄ ole välttämättä sen päällä maannut.
 

Yhteistyössä