Heiluttaako miehesi munaansa ja luulee sen olevan viettelevää?

  • Viestiketjun aloittaja "siru"
  • Ensimmäinen viesti
joo-o
Kyllä! Ja vieläpä velttoa sellaista ja sitten se kuvittelee, että se jotenkin kiihottaisi tai saisi innostumaan :D Yleensä katson sitä munaa, nostan katseeni miehen silmiin ja kysyn "niiiiin?" ja sitten se lopettaa sen heiluttelun ja alkaa mököttämään kun en taaskaan halua häntä :D
 
"haha"
Mun exä harrasti tuota, ja lisäks saatto joskus ihan puskista vaan tulla ja läpsäistä mua kikkelillä poskelle. Miten KUKAAN voi luulla että tollainen kiihottaa yhtään ketään? :O

Lexin ja mun miehissä on sama piirre, munkin mies löytyy välillä makuuhuoneesta alasti makaamassa kädet niskan takana, ikään kuin ottais aurinkoa. :D Silloin kun törmään tohon ilmestykseen, voin olla satavarma että nyt tulee seksiä. :p
 
"joo"
Onhan tuota jotkut tehnyt. Ja sitten se, että se muna jätetään roikkumaan vaikka vetskarin välistä, tai kalsarien aukosta tai bokserien päälle, ja kävelee ympäriinsä kunnes "huomaan"... On se vaan niin hauskaa kun on peli housussa. Pitäskö ottaa mallia ja pyöritellä tissejä ilmassa helikopterityyliin ja jättää ne paidan kaula-aukosta roikkumaan ja vähän heilautella ees taas. Oisko seksikästä?
 
Lex
[QUOTE="haha";25976164]Mun exä harrasti tuota, ja lisäks saatto joskus ihan puskista vaan tulla ja läpsäistä mua kikkelillä poskelle. Miten KUKAAN voi luulla että tollainen kiihottaa yhtään ketään? :O

Lexin ja mun miehissä on sama piirre, munkin mies löytyy välillä makuuhuoneesta alasti makaamassa kädet niskan takana, ikään kuin ottais aurinkoa. :D Silloin kun törmään tohon ilmestykseen, voin olla satavarma että nyt tulee seksiä. :p[/QUOTE]

Juuri näin! Siis silloin kerran kuussa kun ukkelin tekee mieli.
 
  • Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Kodkf
Ei onneks tee. Ite kyllä myönnän että joskus suihkun jälkeen jätän rintsikat pois, laitan valkoisen t-paidan ja annan hiusten vielä kastella paitaa läpi. Yleensä siinä vaiheessa saa seksiä :D
 
"vieras"
Kyllä! Ja vieläpä velttoa sellaista ja sitten se kuvittelee, että se jotenkin kiihottaisi tai saisi innostumaan :D Yleensä katson sitä munaa, nostan katseeni miehen silmiin ja kysyn "niiiiin?" ja sitten se lopettaa sen heiluttelun ja alkaa mököttämään kun en taaskaan halua häntä :D
Meillä sama homma, minäkin katson sitten silmiin ja kysyn "niin?" :D :D

mutta ei kyllä mies oikeasti loukkaannu. Ottaa tuon koko heiluttelun vitsillä.
 

Yhteistyössä