Siivoojan palkka?

  • Viestiketjun aloittaja kesätyötä
  • Ensimmäinen viesti
kesätyötä
No, eipä se mun omanarvontuntoani syö, jos muut eivät arvosta tekemääni työtä. Tiedän, että palkat ovat kehnot, mutta kysyttäessä en haluaisi ainakaan aliarvioida palkkatoivetta, koska silloinhan ei ainakaan enempää tule saamaan...

Mä yritän suhtautua tähän elämänvaiheeseen positiivisesti. Ainakin saan runsaasti liikuntaa ja työpäivän jälkeen en ole henkisesti rasittunut tai stressaantunut, niin jaksan tehdä muutakin... Lisäksi työkavereista tuskin löytyy ainuttakaan narsistista mulkkua, joka yrittäisi pilata mun fiilikseni :)
 
7thHeaven
TESin pitäis olla kiinteistö/puhtaanapitoalalla 1701/kk-> mutta jotkut saa jotain riistopalkkaa, tyyliin brutto 1200/kk. Sitten on niitä jotka saa 17e/h. Kai se siivouskohteiden lisäksi on hyvin paljon kiinni työnatajasta, ja onneakin tarvii että löytää sellaisen joka maksaa hyvin.
 
7thHeaven
Alkuperäinen kirjoittaja kesätyötä;26051491:
No, eipä se mun omanarvontuntoani syö, jos muut eivät arvosta tekemääni työtä. Tiedän, että palkat ovat kehnot, mutta kysyttäessä en haluaisi ainakaan aliarvioida palkkatoivetta, koska silloinhan ei ainakaan enempää tule saamaan...

Mä yritän suhtautua tähän elämänvaiheeseen positiivisesti. Ainakin saan runsaasti liikuntaa ja työpäivän jälkeen en ole henkisesti rasittunut tai stressaantunut, niin jaksan tehdä muutakin... Lisäksi työkavereista tuskin löytyy ainuttakaan narsistista mulkkua, joka yrittäisi pilata mun fiilikseni :)
Laittaisin kesätyöläisen palkkatoiveeseen 1300-1400, sen verran meillä maksetaan kesätyöläisille :)
 
miätmiät
Älä nyt aloittaja pety, jos työkaverit ovat elämäänsä pettyneitä ja pahansuisia ämmiä/äijiä. En tiedä, onko fiilis siivousalalla yleisesti ottaen parantunut viimevuosina, mutta itselleni siivoustyö oli sekä fyysisesti että henkisesti raskain työ. Tuo henkinen raskaus tuli juuri työyhteisön sairaasta ilmapiiristä. Surullista mutta totta.
T:siivoaja 2007-2008
 
kesätyötä
Alkuperäinen kirjoittaja miätmiät;26051543:
Älä nyt aloittaja pety, jos työkaverit ovat elämäänsä pettyneitä ja pahansuisia ämmiä/äijiä. En tiedä, onko fiilis siivousalalla yleisesti ottaen parantunut viimevuosina, mutta itselleni siivoustyö oli sekä fyysisesti että henkisesti raskain työ. Tuo henkinen raskaus tuli juuri työyhteisön sairaasta ilmapiiristä. Surullista mutta totta.
T:siivoaja 2007-2008
Täytyy toivoa, että saisin paikan, jossa olen yksin tai että kohde olisi jaettu alueittain, ettei tarvitse sentään käsikädessä kenenkään mököttäjän kanssa kulkea. :D
 
7thHeaven
Alkuperäinen kirjoittaja kesätyötä;26051547:
Mä pistän 1500€ (iltatyö) ja jos ne alkaa pykimään, niin sanon, että olen valmis neuvottelemaan asiasta. :) On sekin kuitenkin huomattavasti enemmän kuin makoilla himassa työttömänä!
Totta, mut ootko varma että sua kutsutaan edes haastatteluun jos laitat noin "paljon" kesätyöstä :D Ei mut onnea matkaan, toivottavasti osuu hyvä työnantaja joka antaa arvostusta palkankin muodossa!

Ja siivoustyö on henkisesti raskasta vaan sillon, jos annat sen olla. Mököttävän vittunaamaämmät voi sivuuttaa tai torpata niiden valitusyritykset jollain omalla positiivisella papatuksella. Musiikit vaan korviin ja moppi heilumaan, jää muu maa ulkopuolelle :D
 
kesätyötä
Totta, mut ootko varma että sua kutsutaan edes haastatteluun jos laitat noin "paljon" kesätyöstä :D Ei mut onnea matkaan, toivottavasti osuu hyvä työnantaja joka antaa arvostusta palkankin muodossa!

Ja siivoustyö on henkisesti raskasta vaan sillon, jos annat sen olla. Mököttävän vittunaamaämmät voi sivuuttaa tai torpata niiden valitusyritykset jollain omalla positiivisella papatuksella. Musiikit vaan korviin ja moppi heilumaan, jää muu maa ulkopuolelle :D
Mut on jo pyydetty haastatteluun... Lähinnä kyselin sen takia, että JOS ne kysyvät ennen palkan kertomista, että mitä itse ajattelen, niin sitten osaan sanoa suunnilleen edes jotain.

Ja työ on siis kokoaikainen ja iltatyö. :)
 
kesätyötä
1340e -verot. .ei naurata. ei 6.5h/päivä vaihtasin heti jos voisin. koti siivousta, asiakkaat pääasiassa erittäin kiukkusia vanhuksia jotaka huorittelevat ja haukkuvat. siivosu työssä itenssään ei vikkaa
Kyl toikin palkka riittäisi mulle, mut huorittelevat ja haukkuvat asiakkaat voisivat lähteä ulkoilemaan siivouksen ajaksi tai lopettaisin kyseisen asiakassuhteen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kesätyötä;26051710:
Kyl toikin palkka riittäisi mulle, mut huorittelevat ja haukkuvat asiakkaat voisivat lähteä ulkoilemaan siivouksen ajaksi tai lopettaisin kyseisen asiakassuhteen.
oiski mahollisuus, en voi kettään kotoaan käskeä pois. esimiehelle olen sanonu, ei kiinnosta...
 
kesätyötä
[QUOTE="vieras";26051700]Minä "siivoojana"sairaalassa,1780e/kk(11.70e/h)+lisät,mutta sinne vaaditaankin tutkinto :)[/QUOTE]

Mun kaveri lajittelee kaatiksella jääkaappeja ja sen palkka on 1700€. Siihenkin tarvitaan pidempi koulutus... :(
 

Yhteistyössä