*

Siivoojan palkka?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 19. Osumia 19

Ketju: Siivoojan palkka?

kesätyötä
    Vierailija

Siivoojan palkka?

Löytyisiköhän täältä siivoojia tai viimeisten parin vuoden aikana siivoojana työskennelleitä... Paljon suunnilleen on siivoojan kuukausipalkka?

......
    Vierailija
    Riippuu työpaikasta..Mulla oli 8-10 €7tunti. Eli aika kehno palkka..

.....
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ...... Näytä viesti
    Riippuu työpaikasta..Mulla oli 8-10 €7tunti. Eli aika kehno palkka..
    Oho, eli 8-10 € / tunti

Kaulin
    Vierailija
    9,50 €/h. Toimistosiivousta, liiketilojen siivousta, kauppojen lihatiskit, lihakoneet yms. Ei siis mikään erityinen liksa, ja työtä ei arvosteta.

kesätyötä
    Vierailija
    No, eipä se mun omanarvontuntoani syö, jos muut eivät arvosta tekemääni työtä. Tiedän, että palkat ovat kehnot, mutta kysyttäessä en haluaisi ainakaan aliarvioida palkkatoivetta, koska silloinhan ei ainakaan enempää tule saamaan...

Mä yritän suhtautua tähän elämänvaiheeseen positiivisesti. Ainakin saan runsaasti liikuntaa ja työpäivän jälkeen en ole henkisesti rasittunut tai stressaantunut, niin jaksan tehdä muutakin... Lisäksi työkavereista tuskin löytyy ainuttakaan narsistista mulkkua, joka yrittäisi pilata mun fiilikseni

7thHeaven
    Vierailija
    TESin pitäis olla kiinteistö/puhtaanapitoalalla 1701/kk-> mutta jotkut saa jotain riistopalkkaa, tyyliin brutto 1200/kk. Sitten on niitä jotka saa 17e/h. Kai se siivouskohteiden lisäksi on hyvin paljon kiinni työnatajasta, ja onneakin tarvii että löytää sellaisen joka maksaa hyvin.

7thHeaven
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja kesätyötä Näytä viesti
    No, eipä se mun omanarvontuntoani syö, jos muut eivät arvosta tekemääni työtä. Tiedän, että palkat ovat kehnot, mutta kysyttäessä en haluaisi ainakaan aliarvioida palkkatoivetta, koska silloinhan ei ainakaan enempää tule saamaan...

Mä yritän suhtautua tähän elämänvaiheeseen positiivisesti. Ainakin saan runsaasti liikuntaa ja työpäivän jälkeen en ole henkisesti rasittunut tai stressaantunut, niin jaksan tehdä muutakin... Lisäksi työkavereista tuskin löytyy ainuttakaan narsistista mulkkua, joka yrittäisi pilata mun fiilikseni
    Laittaisin kesätyöläisen palkkatoiveeseen 1300-1400, sen verran meillä maksetaan kesätyöläisille

miätmiät
    Vierailija
    Älä nyt aloittaja pety, jos työkaverit ovat elämäänsä pettyneitä ja pahansuisia ämmiä/äijiä. En tiedä, onko fiilis siivousalalla yleisesti ottaen parantunut viimevuosina, mutta itselleni siivoustyö oli sekä fyysisesti että henkisesti raskain työ. Tuo henkinen raskaus tuli juuri työyhteisön sairaasta ilmapiiristä. Surullista mutta totta.
    T:siivoaja 2007-2008

kesätyötä
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja 7thHeaven Näytä viesti
    Laittaisin kesätyöläisen palkkatoiveeseen 1300-1400, sen verran meillä maksetaan kesätyöläisille
    Mä pistän 1500€ (iltatyö) ja jos ne alkaa pykimään, niin sanon, että olen valmis neuvottelemaan asiasta. On sekin kuitenkin huomattavasti enemmän kuin makoilla himassa työttömänä!

kesätyötä
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja miätmiät Näytä viesti
    Älä nyt aloittaja pety, jos työkaverit ovat elämäänsä pettyneitä ja pahansuisia ämmiä/äijiä. En tiedä, onko fiilis siivousalalla yleisesti ottaen parantunut viimevuosina, mutta itselleni siivoustyö oli sekä fyysisesti että henkisesti raskain työ. Tuo henkinen raskaus tuli juuri työyhteisön sairaasta ilmapiiristä. Surullista mutta totta.
    T:siivoaja 2007-2008
    Täytyy toivoa, että saisin paikan, jossa olen yksin tai että kohde olisi jaettu alueittain, ettei tarvitse sentään käsikädessä kenenkään mököttäjän kanssa kulkea.

1340e -verot. .ei naurata. ei 6.5h/päivä vaihtasin heti jos voisin. koti siivousta, asiakkaat pääasiassa erittäin kiukkusia vanhuksia jotaka huorittelevat ja haukkuvat. siivosu työssä itenssään ei vikkaa

"vieras"
    Vierailija
    siis onko kyseessä osa-aikatyö vai koko päiväinen?

7thHeaven
    Vierailija
    Mä pistän 1500€ (iltatyö) ja jos ne alkaa pykimään, niin sanon, että olen valmis neuvottelemaan asiasta. On sekin kuitenkin huomattavasti enemmän kuin makoilla himassa työttömänä!
    Totta, mut ootko varma että sua kutsutaan edes haastatteluun jos laitat noin "paljon" kesätyöstä Ei mut onnea matkaan, toivottavasti osuu hyvä työnantaja joka antaa arvostusta palkankin muodossa!

Ja siivoustyö on henkisesti raskasta vaan sillon, jos annat sen olla. Mököttävän vittunaamaämmät voi sivuuttaa tai torpata niiden valitusyritykset jollain omalla positiivisella papatuksella. Musiikit vaan korviin ja moppi heilumaan, jää muu maa ulkopuolelle

kesätyötä
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja 7thHeaven Näytä viesti
    Totta, mut ootko varma että sua kutsutaan edes haastatteluun jos laitat noin "paljon" kesätyöstä Ei mut onnea matkaan, toivottavasti osuu hyvä työnantaja joka antaa arvostusta palkankin muodossa!

Ja siivoustyö on henkisesti raskasta vaan sillon, jos annat sen olla. Mököttävän vittunaamaämmät voi sivuuttaa tai torpata niiden valitusyritykset jollain omalla positiivisella papatuksella. Musiikit vaan korviin ja moppi heilumaan, jää muu maa ulkopuolelle
    Mut on jo pyydetty haastatteluun... Lähinnä kyselin sen takia, että JOS ne kysyvät ennen palkan kertomista, että mitä itse ajattelen, niin sitten osaan sanoa suunnilleen edes jotain.

Ja työ on siis kokoaikainen ja iltatyö.

"vieras"
    Vierailija
    Minä "siivoojana"sairaalassa,1780e/kk(11.70e/h)+lisät,mutta sinne vaaditaankin tutkinto

kesätyötä
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja narikka83 Näytä viesti
    1340e -verot. .ei naurata. ei 6.5h/päivä vaihtasin heti jos voisin. koti siivousta, asiakkaat pääasiassa erittäin kiukkusia vanhuksia jotaka huorittelevat ja haukkuvat. siivosu työssä itenssään ei vikkaa
    Kyl toikin palkka riittäisi mulle, mut huorittelevat ja haukkuvat asiakkaat voisivat lähteä ulkoilemaan siivouksen ajaksi tai lopettaisin kyseisen asiakassuhteen.

Kyl toikin palkka riittäisi mulle, mut huorittelevat ja haukkuvat asiakkaat voisivat lähteä ulkoilemaan siivouksen ajaksi tai lopettaisin kyseisen asiakassuhteen.
    oiski mahollisuus, en voi kettään kotoaan käskeä pois. esimiehelle olen sanonu, ei kiinnosta...

kesätyötä
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    Minä "siivoojana"sairaalassa,1780e/kk(11.70e/h)+lisät,mutta sinne vaaditaankin tutkinto
    Mun kaveri lajittelee kaatiksella jääkaappeja ja sen palkka on 1700€. Siihenkin tarvitaan pidempi koulutus...

"vieras"
    Vierailija
    osaako kukaan kertoa paljon osa-aikainen saa siivousalalla ja paljonko on yleensä tunteja? iltatöitä kun olisi tarkoitus etsiä

Pikavastaus Pikavastaus