G: Paras kiharrin/tapa tehdä kiharat?

  • Viestiketjun aloittaja "kyselyä"
  • Ensimmäinen viesti
"kyselyä"
Nykyään kun markkinoilla on sen miljoona erilaista härveliä, niin minkä olet kokenut parhaimmaksi ja/tai helpoimmaksi tavaksi tehdä kauniit kiharat? :)

Itse käytän suoristusrautaa, mut en sanois sitä helpoimmaksi tavaksi :p
 
"vieras"
Riippuu hiukan siitä kihartuuko sun hiukset helposti ja pysyykö ne kiharana helpolla?
Eli jos esim. rullaat lämpörullat ja laitai muotoilunesteen alle, miltä ne kiharat näyttää muutaman tunnin kuluttua?
Oma hiuslaatuni on ohut ja liukas, ei suostu helpolla pysymään kiharalla. Eli lämpörullat ja muut pienen lämmön tuottavat kihartajat saa unohtaa. Muotoilurauta aka pyöreäreunainen suoristusrauta on paras omaan hiukseeni.

Seuraava sijoitukseni tulee olemaan joko Remington Pearl wand kiharruspuikko tai se toinen kiharruspuikko jossa tuo puikko-osa on paksumpi, eli tulee suurempaa kiharaa. (Nimeä en muista justnyt.)
 
"jjj"
On kokemuksia Remingtonin Pearl Wandista, sekä sen paksummasta versiosta Pro Curlista. Myin Pearl wandin pois kun Pro curlin hankin, koska pitkään tukkaani sillä saa juuri ihanaa, loivaa kiharaa, kun taas Pro Curlilla sai paljon tiukempaa kikkuraa. Tosi nopea, helppo, 10+ arvoinen laite. Omistan myös GHD:n, mutta sauvakihartimella kiharrus on paljon nopeampaa.
 
a.p.
[QUOTE="jjj";26137161]On kokemuksia Remingtonin Pearl Wandista, sekä sen paksummasta versiosta Pro Curlista. Myin Pearl wandin pois kun Pro curlin hankin, koska pitkään tukkaani sillä saa juuri ihanaa, loivaa kiharaa, kun taas Pro Curlilla sai paljon tiukempaa kikkuraa. Tosi nopea, helppo, 10+ arvoinen laite. Omistan myös GHD:n, mutta sauvakihartimella kiharrus on paljon nopeampaa.[/QUOTE]

ou nou kumpikohan noista olis sitte parempi :D Noita Remingtonin kihartimia oon just kattellu hmmhmm :)
 
"satu"
En muista. Tsekkaan nimen, Herstyler (joo just sieltä kauppakeskuksesta saa ja myöskin netistä).
Ei tarvi pitää päässä kuin sekka pari niin on kunnon kiharat, eikä tarvi mitään lakkaa jne.
 
a.p.
[QUOTE="satu";26137467]Ja ihmettelen todella, jos joku kihartaja ei ole huomannut että sillä saa eri kokoisia...
Ymmärrän jos mies asialla.[/QUOTE]

niin mikä kiharrin kyseessä? :D
 
"satu"
Ok, hintaa ehkä kuitenkin vähän liikaa tällä :)
On mulla pari halvempaakin (en nyt muista merkkejä), mutta hukkaan meni rahat. Joudun pitämään varmaan pari minsaa, eikä kiharoita voi kiharoiksi sanoa.

Pitkään eli vuosia etsin kunnon kiharrinta ja kun tuo kallis tuli vastaan, ostin.
En ihan sokkona ostanut, vaan näin mitä se tekee ja päätin törsätä; onhan se kuitenkin paras kiharrin, mihin törmännyt.

Alaselkään ulotttuvat suht paksut hiukset.... ahhhh muilla saa menemään tunteja kun yritän kihartaa...
 
mulla on 2 eri kokosta hiustensuoristajaa, niillä molemmilla saa kelpo kiharat. sit on erikseen sellanen kiharrin jolla saa "enkeli kiharoita".

mutta jos siis haluat pehmeitä isompia kiharoita niin suoristus raudalla saa parhaiten, sitten niitä hieman kampaa auki niin siinä. jos taas ei onnistu suoristimella niin tälläsiä
Expert.fi - Hiustenhoito
ja erikokoisena tietty löytyy, otin vaan ekan linkin minkä googlesta löysin.. tollasella saa sellasia suht isoja lainemaisia kiharoita, helppotehdä itsekseen. näissä kihartimissa tietty on se että mitä isompi toi lämpiävä kohta on johon kiedotaan hiukset niin sitä isompia kiharoita.
 
a.p.
[QUOTE="satu";26137542]On mulla pari halvempaakin (en nyt muista merkkejä), mutta hukkaan meni rahat. Joudun pitämään varmaan pari minsaa, eikä kiharoita voi kiharoiksi sanoa.

Pitkään eli vuosia etsin kunnon kiharrinta ja kun tuo kallis tuli vastaan, ostin.
En ihan sokkona ostanut, vaan näin mitä se tekee ja päätin törsätä; onhan se kuitenkin paras kiharrin, mihin törmännyt.

Alaselkään ulotttuvat suht paksut hiukset.... ahhhh muilla saa menemään tunteja kun yritän kihartaa...[/QUOTE]

Niin mä ymmärrän et pitkiin ja paksuihin hiuksiin on vaikeempi tehdä kiharoita, mut mulla nää ei oo kauhean pitkät eikä varsinkaan paksut, joten joku halvempikin vois ehkä toimia :)
 

Yhteistyössä