Nordic-tv

  • Viestiketjun aloittaja "Meikäläinen"
  • Ensimmäinen viesti
minä,
[QUOTE="Meikäläinen";26141573]Jos liittyy VIP jäseneksi eli 5e/kk niin onko se jatkuva sopimus vai aina 1kk kerrallaan (määräaikainen)?[/QUOTE] En mää muuta tiedä mutta noin tuolla lukee:)
V.I.P
TARJOUS VOIMASSA RAJOITETUN AJAN!*

Nordic-Tv tarjoaa VIP-jäsenyyttä vain rajoitetun ajan Nordic-Tv:n käyttäjille kahdella tasolla:
Valitse 2 kk hintaan 5.00€
Valitse 12 kk hintaan 20€ (säästä 10€)
 
lexio
Jos liittyy VIP jäseneksi eli 5e/kk niin onko se jatkuva sopimus vai aina 1kk kerrallaan (määräaikainen)?


Se ei ole itse olen tilannut puhelimitse ja ei ole mennyt enempää ennenkuin olen ostanut lisää aikaa.
Ihan hyvä minusta...

Ja jos joku tietää niin estetäänkö suomalaisia enää pääsemästä Nordic-tv sivuille? itte en ainakaan pääse -.-...
 
[QUOTE="verena";26345006]Mies kyllä haukkuu kyseisen sivuston täysin pystyyn. Leffat pyörivät jos niin pyörivät, yleensä ei kunnolla.[/QUOTE]

joskus oli noinkin. harvemmin nykyään.
 
Älä maksa
Ei kannata laittaa edes euroakaan tohon sivustoon todellakaan. Siellä ei edelleenkään toimi läheskään kaikki videot ja maksat täysin turhasta. Sivustohan ei ole laillinen muutenkaan eikä varsinkaan rahankeruu siitä. Voddler toimii paremmin ja on laillinenkin. Osa leffoista maksaa sielläkin, mutta menee ainakin oikeille tahoille rahat, ei jollekin yksityiselle ulkomaalaiselle äijälle.
 
Ei ymmärrä
Itte oon useemman kylmpin tunkenu sivustoon... nyt ei sit oo kuukauteen päässy sivulle ollenkaan... Ja vippiikin olis viel paripäivää... nyt loppu... aina luvattu alust asti et alkaa toimii... mut ei toimi, latasin jonkun leffan vaatiman playerin ja koneeseen tulikin läjä viruksii jne. jne. Huolto makso 150e ja täytyy myöntää... jos tulis sivun omistaja vastaan kadul niin vois olla aika likeel etten pieksis siihen paikkaan... eihän toi 5e paristkuust oo paljoo... mutta entäs kun maksat sen 5e joka toinen kuukaus parin vuoden ajan koska katot et tuli hyvä leffa, pitää päivittää vippi ja sit se ei toimikkaan ees kohtalaisesti...
 

Yhteistyössä