Kamalia uutisia. :'(

  • Viestiketjun aloittaja suuri suru
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Ehkä tuo syiden miettiminen on turhaa, kun eipä niitä pysty välttelemään. Ja itse esimerkiksi esikoisen ekan kolmanneksen sairastelin taudin toisen perään ja kolmannen lapsen alkuraskaudessa sain sikaflunssan ennen kuin ehdin saada rokotetta. Kova oli tauti, mut molemmat on täysin normaaleja, fiksuja lapsia. Esikoisella tosin astmaa, mutta senkin syitä turha spekuloida.
Samaa mieltä! Ja voimia ap:lle!
 
suuri suru
[QUOTE="nainen";26337056]Saanko kysyä, et olitko terve raskauden ekalla kolmanneksella? Oliko mitään nuhaa tai virusta?[/QUOTE]


Olin terve raskauden ensimmäisen kolmanneksen ja koko raskauden ollut terveenä,ilman flunssia ym.
Viimeksi olen ollut kuumeessa reilu vuosi sitten.
 
suuri suru
Lääkäri sanoi,että jotkut virukset tosiaan voivat aiheuttaa tätä..
Sen takia minulta otettiin joitain vasta-aine testejä tms verestä,mutta niistä ei mitään löytynyt.
Lääkäreiden mukaan syy saattaa jäädä suurella todennköisyydellä selviämättä siihen miksi näin kävi.
 
Ajatuksen voimalla
Voi sinua, teitä :( Tuntuu niin pahalta puolestanne. Luin ketjun jo eilen ja olette ajatuksissani edelleen. Toivon ihmettä, voimia kestää koettelemuksen jos sellaista ei ole tarjolla.

Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi.
 
[QUOTE="äippä";26342845]Minuakin tämä kiinnostaa. Kaksi ystävääni on sairastanut raskauden alussa kuumeellisen nuhan. Tai oikeasti jos sanoo , että kaksi ystävääni sairasti kuumeellisen nuhan ja juuri heille tuli ikäviä uutisia rakenne ultrassa. Toki moni muukin sairastaa raskaana nuhan. Mutta ystäville lääkäri oli tuumannut , että jotkin virukset tekee tätä ?
Lapset syntyivät ja kuolivat pian sillä aivojen epämuodustamat olivat niin pahat.[/QUOTE]

Kiinnostaisi ehkä se minuakin, mutta tässä vaiheessa jos ja kun sitä selvitetään katson sen olevan enemmän lääkärin tehtävä ja ainakaan itselläni ei olisi ollut alkuvaiheessa pienintäkään mielenkiintoa pohtia syitä kenenkään muun kanssa. Omalla pojallani on hydrokefalus todennäköisesti juurikin tulehduksen (todennäköisimmin virustulehduksen) seurauksena, jota ei koskaan ole pystytty selvittämään, raskausaika sujui normaalisti ilman suurempia flunssiakaan, ultrissa ei mitää epänormaalia, vasta-aineita ei löytynyt sen enempää minusta kuin vauvastakaan syntymänjälkeen. Yksi mahdollinen syys tulehdukset voi aivojen häiriöissä olla, mutta syitä on muitakin ja läheskään aina ei selvää syytä löydetä.
 
Viimeksi muokattu:
suuri suru
Hei!
Jaksaminen täällä menee hiukan aaltoillen.
On päiviä joina ikävät asiat ovat poissa mielestä,puuhaa riittää jne
mutta on niitä huonojakin päiviä.
Tänään on ollut eilisen tapaan huono päivä.
Olo eilisestä heikennyt niin,että meinasi hetki sitten ruokaa tehdessä taju lähteä,pystyssä ei voi olla,kun pyörryttää.
Ei tarvitse muutenkaan,kuin hetki olla pystyssä ja kirkasta/kellertävää nestettä holahtelee alapäästä.
Lapsivettä lääkäri ei sen uskonut olevan,kun viime viikolla soitin asiasta,pyysi äippäpolille jos alkaa supistella kunnolla tai ne vedet oikeasti holahtaa..
 
"surullinen"
Oon jo pitkään miettinyt mitä kirjoittaisin, mutta ei niitä sanoja osaa kirjoittaa. Lähetän sinulle ja perheellesi valtavasti voimia tulevaan.

En pysty kuvittelemaan tunteitasi vaikka itselläni on aivovammaan kuollut pieni poika. Hän menehtyi sydämeni alle raskausviikolla 25. Sain itse tietää vammasta 3,5viikkoa aikaisemmin ja viikot sen tiedon kanssa olivat todella raskaita kun ei oikein tiedä mitä toivoisi tapahtuvan.

Muista, ettet pidä tunteita sisälläsi vaan annat kyynelten virrata jos siltä tuntuu. Pyydä neuvolasta apua jos siltä tuntuu, itse kävin neuvolapsykologin kanssa juttelemassa ja se auttoi.

Suuren suuret voimahalit.
 
suuri suru
miksi tuota nestettä ei tutkita :( . saat vielä itse jonkun tulehduksen ja kun olosikin on noin huono. tosi paljon jaksamista. en voi edes kuvitella mitä koette.
Nii en tiedä miksi ei tutkita ja en ole jaksanut vängätä tutkimuksiin itseäni.
Lääkäri sanooi,että varmaan kyseessä laimea valkkovuoto tms..
Toisaalta olisi helpotus jos ensi viikolla äitipolilla sanottaisiin,että se on nyt ohi..
Toisaalta kyllä pelkään,että oma oloni menee huonoksi,kuka sitten on äitinä kahdelle jo olemassa olevalle pirpanalle.
 
sh-äiti
Nii en tiedä miksi ei tutkita ja en ole jaksanut vängätä tutkimuksiin itseäni.
Lääkäri sanooi,että varmaan kyseessä laimea valkkovuoto tms..
Toisaalta olisi helpotus jos ensi viikolla äitipolilla sanottaisiin,että se on nyt ohi..
Toisaalta kyllä pelkään,että oma oloni menee huonoksi,kuka sitten on äitinä kahdelle jo olemassa olevalle pirpanalle.
Jaksamista raskaisiin päiviin! Ihmettelen minäkin miksi tuota vuotoasi ei ole tutkittu, onko kyseessä lapsivesi. Sehän on vallan helppo diagnosoida, siihen on olemassa erityinen testi, joka kertoo onko kyseessä lapsivsi vai aivan muu erite. Itse olin satavarma että vuodin lapsivettä, ja minulta otettiin näyte joka kertoi että kyseessä ei ole lapsivesi. Otettiin myös joitain muitra näytteistä ja todettiin että kohdunsuulla kasvoi streptokokki joka kuulema selitti sen vetisen vuodon. sain ab-kuurin ja vuotelu loppui.
Voi miten paljon mietinkään sinua ja sitä pientä masussasi. Ehkä saat varmuuden vasta kun lapsi syntyy. Minulla on tapana itkeä ja surra kaikki maailman asiat ennalta, ja usein huomaankin että kannattaisi itkeä vasta kun on itkun aika eikä murehtia ennalta....Mutta huolesi ei ole turha, ja suuri pelko on koko ajan mukanasi varmasti. Itse hoidan työssäni niitä kaikkein vaikeimmin sairaita, syvästi kehitysvammaisia lapsia. Ja viime päivinä, näitä ihania pieniä nötteröitä hoitaessani ja paapoessani olet ollut mielessä, enkä oikein tiedä mitä ajatella....En voi kun toivoa voimia, toivoa parasta ja valitettavasti pelätä pahinta, snif!
 
Olen sanaton ja aivan järjettömään pahoillani teidän puolesta! :hug: Laittaisin kaikki voimat tulemaan jos voisin, ainakin näin virtuaalisesti suunnattoman suuret voimahalit ja tsemppaukset teille, sekä sinulle jaksamiseen että miehellesi, tukekaa toisianne :kiss: :'(

Tilanteessahan on vielä ainakin jonkinlaista vaihteluvaraa? toivotaan että asiat järjestyisivät jotenkin parhaiten miten se vaan onkaan mahdollista :flower:

Toivottavasti äitisikin jaksaa/tajuaa olla tukena eikä tehdä tästä mitään henkilökohtaista asiaa, kuten pelkäsit aiemmin, onneksi sinulla on edes muutama läheinen joka oikeasti tietää missä mennään etkä ole tilanteessa täysin yksin.. :(
 
kaarle
Ehkä kamalin uutinen vähään aikaan on ollut se että moni teistäkin luusereista on ilmoittanut olevansa raskaana. Lisää alemman kastin idiootteja pummaamaan sossusta rahaa.
 
"vieras"
Ehkä kamalin uutinen vähään aikaan on ollut se että moni teistäkin luusereista on ilmoittanut olevansa raskaana. Lisää alemman kastin idiootteja pummaamaan sossusta rahaa.
Ja surullista on, että kaltaisiasi on maailma pullollaan. Alemman kastin? Ei ainakaan sinusta katsoen, koska tuo kielenkäyttösi paljastaa sun kuuluvan siihen alimpaan..... mikäli nyt olis joku kastijako olemassa.
Vastaavat kommentit voisi jatkossa kirjoitella jonnekkin ihan muualle Kiitos.

Suuri suru, voimia sinulle ja perheellesi <3
 

Yhteistyössä