*

Paras alkoholiton olut?
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 31

Ketju: Paras alkoholiton olut?

Paras alkoholiton olut?

Kyseleepi nimimerkki Kaljahammasta kolottaa

Nikolai on kokeiltu, ihan jees.

Lidlin alkoton ei maistunut.

Bavarian korkkasin juuri (voiko tölkin muuten korkata, vai mikä on oikea termi? ), aika hyvää mutta olisiko jotain vielä parempaa?

"vieras"
    Vierailija
    Holsten

0,0
    Vierailija

0,0

Nikolai

Tölkki tietysti tölkataan.
    Anatolia tykkäsi tästä.

"juu"
    Vierailija
    Krombacher. Siis se tavallinen, ei weissbier.

"vieras nainen"
    Vierailija
    Ukkopekkaa suosin kotimaisuuden vuoksi, mutta täytyy myöntää, että Nikolai on paras, mitä olen maistanut. Maistuu oikeasti oluelle.

"susax"
    Vierailija
    En ole sinänsä olutasiantuntija mutta ostin itselleni Prismasta jonkun rainbow alkoholittoman olusen ja se oli mun mielestä hyvää. Ostin lisääkin . Mies (ei myöskään olutekspertti) sanoi sen hänenkin mielestään olevan ihan hyvää.

Tumma Nikolai. Ja jos ihan holtittomaksi heittäytyy, niin voi maistaa pikkuisen Karhun tummaa ykkösolutta.

Mulla alkaa olla jo kunnon ostoslista

Huomenna Wiklundin herkkuun, siellä lienee hyvät öölivalikoimat. Ja samalla saa ehkä juoppomutsin maineen kaupan päälle.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Mehukatti Näytä viesti
    Tumma Nikolai. Ja jos ihan holtittomaksi heittäytyy, niin voi maistaa pikkuisen Karhun tummaa ykkösolutta.
    Tummat ei oo mun juttu.
    Oon rasisti

En tosin muista, oonko koskaan tummaa olutta juonutkaan mutta luulen ettei ne oo mun juttu. Voisin kyllä kokeilla - juotan miehelle sit jos itse en tykkää

Yks juomakelpoinen alkoholiton siiderikin muuten löytyy, omenasiideri lasipullossa. Se ainoa jota myydään lasipullossa.
    Pesky Pixie tykkäsi tästä.

Yks juomakelpoinen alkoholiton siiderikin muuten löytyy, omenasiideri lasipullossa. Se ainoa jota myydään lasipullossa.
    Sitäkin on pakko kokeilla

Tumma Nikolai on kyllä munkin suosikki, mutta mä tykkäänkin tummista enemmän
    Anatolia tykkäsi tästä.

Ton nimi on muistaakseni Stowford press. Viimeksi kun olin raskaana, päätti Hesari tehdä vertailun alkoholittomista siidereistä. Arvatkaa saiko tota enää koko loppuraskauden aikana kertaakaan mistään kaupasta... Olin just löytänyt ton ja en ollut vielä edes puolessa välissä raskautta

Kerro heti merkki? Missä, oi missä olit raskauksieni aikana?

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över Näytä viesti
    Ton nimi on muistaakseni Stowford press. Viimeksi kun olin raskaana, päätti Hesari tehdä vertailun alkoholittomista siidereistä. Arvatkaa saiko tota enää koko loppuraskauden aikana kertaakaan mistään kaupasta... Olin just löytänyt ton ja en ollut vielä edes puolessa välissä raskautta
    *tuhertaa tikkukirjaimilla ruutupaperille että STOWFORD PRESS*
    Mehukatti tykkäsi tästä.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Anatolia Näytä viesti
    *tuhertaa tikkukirjaimilla ruutupaperille että STOWFORD PRESS*
    Ai niin, se ei muuten ole ihan täysin alkoholiton. Olisko jotain 0,5%.

Tästä ketjusta inspiroituneena kävin muuten just hakemassa ihan holillisen luomusiiderin, jonka olin unohtanut ostaneeni Nam.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över Näytä viesti
    Ai niin, se ei muuten ole ihan täysin alkoholiton. Olisko jotain 0,5%.
    Mä pystyn kyllä elämään tuon puolen prossan kanssa
    Kvart över tykkäsi tästä.

pönttö
    Vierailija
    Toi Stowford Pressi ei vaan ole alkoholiton, jos ihan nollatoleranssin haluaa pitää. Siinä on 0,5% alkoholia. Tarkistin just, kun viime viikonloppuna sellaisen nautiskelin (rv 20, kivittäkää ). On kyllä erityisen hyvä siideri, yksikään alkoholiton olut ei pääse lähellekään tuota hyvänmakuisuusasteikolla, vaikka ei olutta ja siideriä voikaan toki verrata.

pönttö
    Vierailija
    Arvasin että joku ehtii sillävälin väliin kun tarkistin sen tyhjän pullon etiketin tyhjienpullojenkassista

kopparbergin siideri

muoks..olut on pahaa...

-
    Olen siinä määrin epänormaali mies, että juon mielummin lonkeroita ja vahvempia, kuin olutta.
    Mutta nyt kun vaimo on raskaana, on tullut maisteltua noita alkoholittomia oluitakin.
    Sanoisin, että jos vertaa, mikä maistuu eniten oikeasti kaljalle - valitsisin Nikolain.

"Lissu"
    Vierailija
    Tumma Nikolai ehdoton ykkönen ja vaalea Nikolai hyvä kakkonen.

"Lissu"
    Vierailija
    Mä en ole ikinä pitänyt siidereistä, paitsi jotkut kuivat menettelee. Mutta kertokaa mulle, onko alkoholiton siideri teidän mielestä oikeasti parempaa kuin limu?

Juu ja tuota Nikolaitakin mä olen molemmissa raskauksissa kitannut kun olutta on tehnyt mieli, kokeilin montaa ja tuo oli ainut jota koko tölkin pystyi juomaan. Alkoholitonta viiniä en ole löytänyt yhtä ainutta kelvollista, mielummin juon mehua kun niitä. Eli jos joku joka oikeasti pitää viinistä on holittoman löytänyt niin otan vinkin mielelläni vastaan.

Vaikka en siis nyt tarvikaan alkoholitonta, enkä miehen mukaan ihan hetkeen tule tarvitsemaankaan...

Sivu(t) 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus