Oletko pannut Tauskin kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti
Reino (nimi vaihdettu)
Kertoo aika paljon, että täällä on paljon semmosia vastauksia, että "ehkä, en muista." "En ole varma." Aikamoinen isojako saa olla päällä, ettei ees muista kaikkia panojaan. Ja tyypillistä on kans se, että tämmönen sikamies pääsee uittamaan melaansa tuhansien naisten pilluissa.

Tauski nyt vaan heitti ton 0-perään jutun. Tuskin niitä naisia on 10 000, mutta taatusti yli 1000. Mies joka panee 1000 naista on sankari. Naissankari. Nainen, joka antaa 1000 miehen panna itseään on... niin mitä hän on?
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
"hah"
Siis hei cmoon tytöt, älkää nyt viittikö kieltää... Hei kuka EI oo pannu Tauskin kans? Sehän on semmonen yleishyvä... synkän päivän pelastus, jolle ei tarvi edes esittää nättiä eikä hampaitakaan pestä, aina siltä saa jos ei muualta heru.
 
"Reino"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26330165:
Entä jos sen kirjoittaisi niin, että nainen joka panee 1000 miestä? Miksi kirjoitit "antaa miehen panna itseään..." Plaah.
Kirjoitin sen siksi niin, koska asia on niin, että Mies panee naista jos nainen antaa miehen panna. Näin se on. Kerran kyllä mulle eräs nainen sanoi kaveristani, että "mä panin sitä".

Termi tulee siitä, että lähtökohtaisesti paneminen on nimenomaan perussukupuoliyhdyntää, jossa mies PANEE peniksensä naisen pilluun. Toki sitten on kaikkea muutakin siinä, mutta se on sitten seksin harrastamista, sekstailua yms.

Kaikki nämä perustermit: panna, nussia, hässiä jne. lähtevät nimenomaan siitä sukupuoliyhtyeden perusliikkeestä, joten turha siinä on tasa-arvon nimissä sotkea asioita.
 
No en todellakaan.

Mutta aika hälyyttävää, että näin joku aika sitte viikon sisällä kaks kertaa Tauskista unta. Ekas unes oltiin isolla porukalla jossaki bileis ja Tauski yritti iskiä mua. Toises unes Tauski oli taksikuskina mulle ja parille kaverille. Sitte paikalle tuli Catcat ja Tauski rupes välttelemään Virpiä.

Pitäisköhän mun mennä johonki terapiaan tuollaasten unien takia. :'(

Edellisyönä näin muuten unta jossa olin menos naimisiin. Aluksi mulle piti tulla violetti puku valkoosin koristeluun. Sitte halusinki viininpunaasen puvun valkoosin koristeluun, mutta lopulta oli viininpunaanen puku mustin koristeluun. Seisoon isän käsipuoles kirkon raunioolla odottamas koska voi lähtiä kohti alttaria. Ei mitää käryä kuka sulhanen oli. :LOL: Ei kai vain Tauski... :O
 
"Mammeli"
Alkuperäinen kirjoittaja eikö;26330971:
Kaikki me on pantu Tauskin kanssa. Se huoripukki kuuluu lukion kurssiohjelmaan...
No ei nyt lukion.

Mutta tohon kolmenkympin kriisiohjelmaan. Että jos on ylittänyt tietyn iän on pannu tauskin kanssa.
 
Jorma Isojorma
[QUOTE="Minna";26328072]Aika paljon saisi maksaa että panisin![/QUOTE]

Sä olet Minna siis huora. Enää neuvotellaan vain hinnasta. Paljonko on paljon, mäkin voisin haluta panna?
 

Yhteistyössä