YO-juhlat itsetehden vai pitopalvelun kautta?

  • Viestiketjun aloittaja yomun12
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mä järjestin omat ylppärini 3v sitten, pitopalvelun kautta tilasin ruoat 3 hengelle ja juhlapaikankin tilasin. Helpolla pääsi, en olis jaksanut 9kk ikäisen vauvan kanssa alkaa mitään itse vääntämään.
 
"yks"
Itse on kaikki juhlat järjestetty. Mä en edes tykkää seurustella vieraitten kanssa, vaan musta on kivempi kaadella kahvia ja pitää pöytä koreana. Meille on nyt kolmannet yo-juhlat tulossa.
 
"kolmen äiti"
Meillä taas kaikki isommat juhlat ristiäisistä lähtien on tehnyt pitopalvelu. Vaikka tykkään laittaa ruokaa ja leipoa, niin en tykkää stressata kahta viikkoa ja ihmetellä missä ihmeessä säilytän kaikkia niitä ruokia.
Ihanan helpolla pääsee kun tilaa kaiken pitopalvelusta.
 
No,
[QUOTE="vieras";26359950]Mä järjestin omat ylppärini 3v sitten, pitopalvelun kautta tilasin ruoat 3 hengelle ja juhlapaikankin tilasin. Helpolla pääsi, en olis jaksanut 9kk ikäisen vauvan kanssa alkaa mitään itse vääntämään.[/QUOTE]

siis 3 hengelle? Kyllä mä niin pienelle porukalle vääntäisin vaik päälläni seisten.

Ei kyllä ole mitään pahaa käyttää pitopalveluakaan siis vaikka 3:llekaan,jos sitä tuntuu. Itse olen innokas kokkailija (ja vähän pihi) varmaan itse tekisin.
 

Yhteistyössä