*

YO-juhlat itsetehden vai pitopalvelun kautta?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 11. Osumia 11

Ketju: YO-juhlat itsetehden vai pitopalvelun kautta?

yomun12
    Vierailija

YO-juhlat itsetehden vai pitopalvelun kautta?

Kummin te järjestätte juhlat?
    Onko pitopalvelu vain porvareiden touhua?

just
    Vierailija
    Itse kaikki juhlat

"eee"
    Vierailija
    Riippuu siitä kuinka paljon vieraita on tulossa ja tarjotaanko lämmin ruoka vai kakkukahvit.

"vieras"
    Vierailija
    Mä järjestin omat ylppärini 3v sitten, pitopalvelun kautta tilasin ruoat 3 hengelle ja juhlapaikankin tilasin. Helpolla pääsi, en olis jaksanut 9kk ikäisen vauvan kanssa alkaa mitään itse vääntämään.

ijuhgyfcd
    Vierailija
    Juhlista pystyy itse nauttimaan paljon enemmin, kun ei tarvitse stressata tarjoilun kanssa. Kaksi tarjoilijaa tulee, ja reilut kakkukahvit suolaisineen.

just
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ijuhgyfcd Näytä viesti
    Juhlista pystyy itse nauttimaan paljon enemmin, kun ei tarvitse stressata tarjoilun kanssa. Kaksi tarjoilijaa tulee, ja reilut kakkukahvit suolaisineen.
    tarjoilu on asia erikseen. Juhlat laitetaan itse ja tuttavia/työkavereita on aina riittänyt kahvinkeittoon ja tiskaamaan.

"vieras"
    Vierailija
    Luulen, että täytekakut otan pitopalvelusta, mutta muuten leivon ja laitan itse.

"yks"
    Vierailija
    Itse on kaikki juhlat järjestetty. Mä en edes tykkää seurustella vieraitten kanssa, vaan musta on kivempi kaadella kahvia ja pitää pöytä koreana. Meille on nyt kolmannet yo-juhlat tulossa.

"kolmen äiti"
    Vierailija
    Meillä taas kaikki isommat juhlat ristiäisistä lähtien on tehnyt pitopalvelu. Vaikka tykkään laittaa ruokaa ja leipoa, niin en tykkää stressata kahta viikkoa ja ihmetellä missä ihmeessä säilytän kaikkia niitä ruokia.
    Ihanan helpolla pääsee kun tilaa kaiken pitopalvelusta.

itse voisin ajatella, että pitopalvelun kautta, jos on varaa tehdä niin. itse en´erityisesti tykkää leipoa ja laittaa, niin mulle tuo kävis hyvin

No,
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    Mä järjestin omat ylppärini 3v sitten, pitopalvelun kautta tilasin ruoat 3 hengelle ja juhlapaikankin tilasin. Helpolla pääsi, en olis jaksanut 9kk ikäisen vauvan kanssa alkaa mitään itse vääntämään.
    siis 3 hengelle? Kyllä mä niin pienelle porukalle vääntäisin vaik päälläni seisten.

Ei kyllä ole mitään pahaa käyttää pitopalveluakaan siis vaikka 3:llekaan,jos sitä tuntuu. Itse olen innokas kokkailija (ja vähän pihi) varmaan itse tekisin.

Pikavastaus Pikavastaus