*

DNA vai TeleFinland?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 10. Osumia 10

Ketju: DNA vai TeleFinland?

DNA vai TeleFinland?

Kytkykännykkä, puhepaketti ja netti puhelimeen tarvitaan. Kumpi liittymä on parempi, DNA vai TeleFinland? Molemmissa loistava tarjous saatunna...

Ei kumpikaan
    Vierailija
    Saunalahti

Mulla on 1,5v ollut Telefinlandin liittymät itsellä ja lapsilla (yht. 5 liittymää) eikä mitään moitittavaa. Muksujen luurit oli ennen DNA:lla ja melkein joka kuukausi sai soitella (ja jonottaa!) asiakaspalveluun kun laskuissa oli virheitä, estot ei toiminut jne. Pari kertaa laskut ei tullut ajallaan yms yms.

"jussi"
    Vierailija
    sonera

Saunalahti. Ota sieltä puhelin ilman kytkyä osamaksulla, saat samaan hintaan ilman et liittymä on määräaikainen. Plus halvimmat liittymät!

Saunis
    Vierailija
    Saunalahti ainakin mun mielestä. Ei ainakaan missään nimessä Sonera, se on kaikista kallein jo liittymiltään ja Tele on sen alla.

Tää
    Vierailija
    Minen koskisi Elisaan/Saunalahteen pitkällä tikullakaan!

"vieras"
    Vierailija
    Saunalahti, ehdottomasti. Vaihdettiin meidän perheen liittymät DNA:lta saunalahdelle, ja tyytyväinen olen, kun DNA vaan suostui siihen, kaksi kuukautta tapeltiin.

Jopo on pyörä
    Vierailija
    Saunalahtea suosittelisin. Sonera ainakin kallein. Oli aikasemmin Sonera ja vaihdoin Saunalahteen ja laskut pieneni huimasti. Onko Soneralla edelleen se typerä alotusmaksu eli maksat aina vähintään minuutista vaikka puhelu kestäisi 20 sekuntia?

zarppa harmaana
    Vierailija
    me vaihdettiin jokin aika sitten Saunalahdesta Telefinlandiin, ja ollaan enemmän kuin tyytyväisiä. Enemmän palveluja ja liittymiä vähemmällä rahalla...

Pikavastaus Pikavastaus