*

Onko kellekkään muulle soitettu nrosta 0968623998? Kummastuttaa, vihastuttaa!
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 1 / 3 12 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 55

Ketju: Onko kellekkään muulle soitettu nrosta 0968623998? Kummastuttaa, vihastuttaa!

Estot on.
    Vierailija

Exclamation Onko kellekkään muulle soitettu nrosta 0968623998? Kummastuttaa, vihastuttaa!

Monta päivää soitettu ko.numerosta. Nyt laitoin nron googleen, mutten saanut selvyyttä mikä on. Vasten tapojani soitin takaisin ja toisesta päästä kuului ihan kuin livenä jotain kreikka musaa.
    Onko muut saanut soittoja tästä tai tietääkö mistä puh. tulee?

"juu"
    Vierailija
    oletetaan että olis suoramarkkinointi firma(en tiedä) vaikka sulla oliskin estot voi silti esim kyseisellä yhtiöllä olla vanhoja numero tietoja, suosittelisin vastaamaan kun soittavat seuraavan kerran sitpä piina loppuu, 09 alusta päätellen puhelut tulevat pääkaupunkiseudulta lankapuhelimesta

Voi olla jokin myyntifirma tai sitten hobby hallin vakuutuksenmyyjä.

? :-O
    Vierailija

Eipä puhunut mitään

Takaisin en susittele soittamaan.
    Juuri puhelun saanut, luurin pisti korvaan.

"vieras"
    Vierailija
    Onko tullut mieleen, että jollain voi olla väärä numero, eikä yritä lainkaan tavoittaa juuri sinua. Puheluun vastaaminen ei maksa mitään ja sillä tavoin saa heti soittajan tietoonsa. Toivottavasti ei ollut lakitoimisto, joka tarjosi sinulle amerikanperintöä. Nyt se meni ohi kun sinua ei tavoitettu ja peritnö menee valtiolle.
    Minuli tykkäsi tästä.

No suomalainen numerohan tuo ei ainakaan ole, itse en olisi takaisin soittanut. Muutamia vuosia sitten oli keskustelua vastaavanlaisista jutuista; puhelin soi, kun vastasi, lyötiin luuri korvaan. Sitten ihmiset soitteli takasin, ja puhelu maksoi hyvällä säkää parikymppiä, huonolla vähän enempi. Ja joku rikastuu.. 8)

Ameno
    Vierailija
    Kyllä tuo ainakin, joka minulle soitti samasta numerosta, tuli Suomen numerosta, koska maatunnus oli +358... Soittaisi edes sitten kunnolla, eikä tuollaisia, että puhelin vain tärähtää pöydällä ja valot syttyy.. Mahtaako olla lehtimyyjä, jonka pitää saada soitetut puhelut-kiintiö täyteen lukumäärän puolesta....

Minulle tuli
    Vierailija
    Minulle oli tullut 25.7. tuosta numerosta illallla kahdeksan jälkeen puhelu. Googletin ja löysin vain tämän ketjun.

Haloo
    Vierailija

Minulle myös

Sain soiton kyseisestä nrosta ja löivät luurin korvaan, kun vastasin. Seuraavana päivänä taas soitti ja vastasin....kyselin, että haloo kuka siellä niin mtn ei puhuta! Outoa! Sitten tein saman kun te muutkin ja googletin. Hmmm...

Tännekki
    Vierailija
    Tännekki soiteltu tuosta numerosta useaan otteeseen jo kuukauen ajan. Arkipäivisin ja viikonloppusin ja ihan mihin aikaa tahansa. Ei kauaa hälytä, että olis kertaakaa kerenny vastaamaan. Rasittavaa!

"hmmm"
    Vierailija
    mulle myös soitettiin tänään!

En tiedä tuosta numerosta, mutta tarkkailkaa puhelinlaskujanne koska joihin numeroihin soittaminen saattaa maksaa kymppejä/minuutti...

"mie"
    Vierailija

tänään juu

Oli soitettu k.o. 0968623998 -numerosta ja en ehtinyt vastata joten soitin heille: Joku 'keskus' -äänite vastasi suomenkielellä ja sana 'sentraali' mainittiin... huh kun ahistaa jos tulee laskua minulle!!!

Mulle ainakin soitti kalevan puhelinmyyjä tuosta numerosta.

ärsyttää
    Vierailija
    minullekin on soitettu jo monta päivää..aamuisin, päivisin ja iltasin..

ärsyttää..
    Vierailija
    en siis ole vastannut.. kun en tiedä kuka on niin en vastaa...jos on tärkeää asiaa niin voi jättää viestin vastaajaan..

"mie"
    Vierailija
    joo, mullekin soitettu ja aina antaa soida vaan hetken niin etten koskaan ehdi vastaamaan. Ärsyttävää.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja nenne89 Näytä viesti
    No suomalainen numerohan tuo ei ainakaan ole, itse en olisi takaisin soittanut. Muutamia vuosia sitten oli keskustelua vastaavanlaisista jutuista; puhelin soi, kun vastasi, lyötiin luuri korvaan. Sitten ihmiset soitteli takasin, ja puhelu maksoi hyvällä säkää parikymppiä, huonolla vähän enempi. Ja joku rikastuu.. 8)
    Eikös 09-alkuiset numerot ole pääkaupunkiseudun lankaliittymiä, niin kuin joku taisi jo mainita.
    Minuli tykkäsi tästä.

Ihan pitää uteliaisuuttani kysyä että miksi ette uskalla vastata puhelimeen jos ette tiedä kuka soittaa? Te ette varmaan ole eläneet silloin kun oli pelkästään lankapuhelimia.
    Lex, Minuli ja Sadana tykkäsi tästä.

Masala
    Vierailija

EI syytä pelkoon

Se on Sentraali Oy, http://www.sentraali.fi/ ja osa Eniroa. Suoramyyntiä.

joumäänchicago
    Vierailija

soitto tuli, en vastannut, pulipuli

Eniro ei tunne numeroa. Mikä liene. Nyt en varsinkaan vastaile.

"pippa"
    Vierailija
    Mulle kans soitettiin tuosta numerosta äskön, 20:30!!!!

Mulle on soitettu kans, mutta ei tosta samasta numerosta. Numero alkaa kyllä 09, mutta loppu on ihan erilainen. Välillä tulee enempi ja välillä vähempi. Oon vaan ihan varma että, on joku lehtikaupustelija vaan. Niille en jaksa vastata, joten jätän yleensä vastaamatta ja perään en soittele koskaan, tiä mikä huijari siellä oikeesti sitten on.

Dick Tator
    Vierailija
    Eilen päivällä oli tuosta soitettu, töissä kokouksen aikana oli kapula äänettömällä.

En soita takaisin, kun eivät jätä viestä vastaajaan

"pirkko"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Tännekki Näytä viesti
    Tännekki soiteltu tuosta numerosta useaan otteeseen jo kuukauen ajan. Arkipäivisin ja viikonloppusin ja ihan mihin aikaa tahansa. Ei kauaa hälytä, että olis kertaakaa kerenny vastaamaan. Rasittavaa!
    Mullekin tuli jostain numerosta yhteen aikaan noita soittoja, koskaan en kerinnyt vastata.
    Googletin, ja mulle selvisi, että nykyään tää homma menee näin:
    "myyjä valisti, kone soittaa noita puheluita ja sen jälkeen vasta yhdistetään vapaalle myyjälle kun joku vastaa. Jos ei ole myyjiä tarpeeksi linjoilla tai asiakas ei ehdi vastaamaan kuin vasta viime tingassa, tulee luuria soittorobotilta. Niin kauan kuin asiakasta ei saada kiinni / käsiteltyä kampanjaan liittyen hän on firman systeemin “uhri” ja koneen mukaan mahdollinen tilaaja."

Sivu(t) 1 / 3 12 ... ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu