Onko kellekkään muulle soitettu nrosta 0968623998? Kummastuttaa, vihastuttaa!

  • Viestiketjun aloittaja Estot on.
  • Ensimmäinen viesti
Puheluun vastannut
Minullekkin soitettiin kerran jostain numerosta jota en nyt muista, olisko siinä ollut ykkösiä ja jokunen kasi muiden numeroiden seassa. Vastasin ja puhelimesta kuului rakastelevan mieheni ääntä ja jonkun humalaisen naisen hokemaa "laske sisään Ilmari, laske sisään rohkeasti". Järkytyin asiattomasta puhelusta koska mieheni oli seminaarireissulla lapissa eikä missään bordellissa.
 
"vierailija"
Tänään tuli puhelu klo 18:57 juurikin ap:n viestin mukaisesta numerosta. Olin varattu ja puhelin äänettömällä, niin päätin googlettaa numeron siltä varalta että on tärkeä puhelu. Ei näköjään ollut.
 
"Vierailija"
Kyllä on mukava vuorotyöläisenä herätä tähän numeroon. Puhelinta en voi aina pitää äänettömällä, ikävä kyllä.
Mulle on tuosta numerosta soitettu varmasti 100 krt 1,5 vuoden aikana, joskus aamu varhain, parhaillaan klo 22 illalla.
Suorastaan törkeää häirintää tämmönen. Minulla on kaikki mahdolliset markkinointikiellot päällä. Tähän häirikkönumeroon se
ei auta. Kerran olen vastannut että jättääkää minut rauhaan niin automaatti siellä läpättää. Tekis mieli tehdä rikosilmotus tuosta hommasta. Joku raja se pitää puhelinhäirinnälläkin olla.
 
"pike"
Puhelu tuli just äsken, vain muutama pirahdus. Numeroa ei löydy Enirosta, joten googletin tänne. Hyvä, etten ehtinyt vastata, kyllästyttää nää puh.myyjät ja tuputtajat.
 
Ropeliina
Mulle soiteltu k.o numerosta jo monta kertaa, en vastaa. Oli sitten päivä taikka ilta, ain soittelee. Oon vasta pari kk sitten avannut tän nroni, ei pitäs mun numeroo juur missään olla. Mitään en oo tilaillut ( ENKÄ TILAA!) niin en kyl tie mitä ne tahtoo?? Prkl, ärsyttää. Saattaa soittaa aamulla tai vasta esim 20.30 aikaan.
 
ärsyttää
Ihan pitää uteliaisuuttani kysyä että miksi ette uskalla vastata puhelimeen jos ette tiedä kuka soittaa? Te ette varmaan ole eläneet silloin kun oli pelkästään lankapuhelimia.
siksi en vastaa kun en jaksa puhelinmyyjiä... ja olen elänyt silloin kun oli pelkkiä lankapuhelimia..niin ja taas tullut puheluita jo kolmena päivänä peräkkäin kyseisestä numerosta...
 
mulle muös
Mulle kanssa soiteltu tosta numerosta muutamasti viikossa ja ihan mitä ihmeellisimpiin kellonaikoihin, nyt aloin kummastella että kuka on ja googlettamalla löytyi tää ketju. Oisko mitään mahdollisuutta esim. omasta puhelimesta blokata toi numero jollain asetuksella että sen puhelut ei pääsis läpi?
 
Samsungin mainos
Alkuperäinen kirjoittaja mulle muös;27716612:
Mulle kanssa soiteltu tosta numerosta muutamasti viikossa ja ihan mitä ihmeellisimpiin kellonaikoihin, nyt aloin kummastella että kuka on ja googlettamalla löytyi tää ketju. Oisko mitään mahdollisuutta esim. omasta puhelimesta blokata toi numero jollain asetuksella että sen puhelut ei pääsis läpi?
On varmaan muissakin puhelimissa blokkarit tai toinen vaihtoehto on hankkia puhelimeen soittajan tunnistaja (16100 id tai fonecta caller) ja mikäli se ei tunnista soittajaa niin ei ole tärkeä puhelu. Omaa arkea on helpottanut kun näytössä näkyy esim. A-lehdet oy soittaa...arvata saa vastaanko :D
 
"jaana"
Kyllä on ja tosi monta kertaa monta päivää jo putkeen enkä ehdi vastaamaan.
Typerää soittaa jos ei aio oikeasti edes saada ketään kiinni ???

t. Mitäköhän sanon jos onnistun vastaamaan..
 
lol
Kyllä te jotkut olette urpoja. Ette voi vastata puheluun mutta tulette tänne ilmoittamaan että joku soitti teille :D Kannattais varmaan vaan vastata tai laittaa puhelinmyyntikielto koska ne soittelee teille niin kauan kuin teette jomman kumman.
 
businessmäään
Meillekin tuli juuri ko. numerosta soitto firman puhelimeen. Vastasin parin pirinän jälkeen, mutta mitään ei kuulunut ja sitten puhelu katkesi.. Tosi syvältä nää puhelinmyyntifirmat ja muut humpuukikauppiaat!
 
"koopee"
Soitti minullekin ja vastasin, mutta ei kuulu mitään. Sen jälkeen soittanut monena päivänä, en vastaa. Sitten taas soittaa niin vastasin, mutta ei taaskaan kuulu mitään!!! Odottaako, että soittaisin sinne takaisin ja saisivat laskua.. Joskus tosiaan hälyttää vain pari kertaa.
 
"Lähettäjä"
En tiedä juuri tästä numerosta, mutta älkää nyt hyvät ihmiset soittako takaisin varsinkaan näihin soittoihin joihin ette ehdi vastaamaan tai vastatessa ei kuulu mitään tai kuuluu jotain outoa. Sehän on ihan perushuijaus, että perustetaan maksullinen palvelunumero, johon sitten houkutellaan soittamaan takaisin juurikin ap:n kuvaamalla tavalla.
 
"17v"
Juuri äsken tuli puhelu tuosta numerosta. Vastasin, ja höpisi jotain gallupista ja sadan euron lahjakortin mahdollisesta voittamisesta, mikäli osallistun sähköpostiin lähetettävään gallupiin. Sähköpostia kysyttäessä löin luurin korvaan. Eli mikäli eksytte tälle sivulle numeron googletettuanne, unohtakaa koko juttu, kyse ei ole mistään maata mullistavasta.
 
"jaska"
Juu elikkä omat kokemukset kyseisestä numerosta on nyt vuoden ajalta. Aluksi soittoja tuli satunnaisesti, mutta loppuvuodesta 2012 ja tämän vuoden alussa puheluja alkoi tulemaan tyyliin kerran 1,5kk välein, ma-to puhelu klo 11-12 ja jokaisella kerralla puhelin soi vain kerran eli en mitenkään ehtinyt vastaamaan. Nyt jälleen 1,5 kuukauden tauon jälkeen puheluiden ajankohta on siirtyny klo 15-16. Koko touhu haiskahtaa vahvasti
 
"dan"
+358968623998 soitettiin ja naisääni kertoi selvällä suomen kielellä olevansa Suomen gallupista ja kysyi sähköpostiosoitettani! Ei siis kysynyt haluanko osallistua mihinkään kyselyyn, vaan kysyi suoraan mailiosoitettani ja jäi kyllä sikäli outo fiilis, että kuka nyt soittelee tuntemattomille ja kyselee heidän sähköpostiosoitteitaan kertomatta yhtään mitään ja kysymättä mitään lupaa. Oli pakko googlettaa että mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu...
 
"vieras"
Ei siitä soittokiellosta ole hyötyä kovinkaan paljon, koska sitä kieltolistaa käyttävät vain määrätyt yritykset. Mikään lista ei estä soittajaa näppäilemästä jonkun numeroa omaan puhelimeensa tai tietokoneensa ohjelmaan. Se ei ole mikään elektroninen esto.
 

Yhteistyössä