Mies on ollut apukoulussa

  • Viestiketjun aloittaja Mieheni mun
  • Ensimmäinen viesti
Mieheni mun
Tapasin miehen josta kiinnostuin ja kävi ilmi että hän ei ole käynyt peruskoulua normaalissa koulussa vaan aparissa, siis mukautetussa opetuksessa tai jotakin sinnepäin.
Ammatillista koulutusta hänellä ei ole ja armeijakin jäänyt käymättä.

Työt olleet pätkätöitä - apumiehenä milloin missäkin. Ei edes ajokorttia ole hankkinut. Kertoi että ei ole seurustellut koskaan ja ikää tällä on 35 vuotta.

Mitä ajattelette jios kuulette että joku on ollut apukoulussa?
 
"vieras"
No ei toi "apukoulu" mitään, mut muuten vaikuttaa aika reppanalta. Voi kyllä olla että on ollut rankka lapsuus tms. Ei kaikki "apukoululaiset" ole tyhmiä! Mä tiedän monia fiksuja ihmisiä jotka on käyneet mukautetun peruskoulun. Mutkin meinattiin laittaa kun on adhd mut pystyin käymään normaalin peruskoulun.
 
Mieheni mun
[QUOTE="vieras";26559519]Aikas saamattomalta kuullostaa[/QUOTE]

Miten niin?

Tää mies on kuule hyväkroppainen, komea, rehellinen, savuton, siisti ja sellainen aika kova-tyyppi joka voi motata jos silmille joku hyppii.
 
no juu
Apukoulu ei sinänsä mua häiritse (vaikka onkin kamalan kuuloinen nimitys erityisluokalle), mutta tuo muu kertomasi kyllä... Aika nahjukselta vaikuttaa tämän perusteella...

Omakin mieheni on käynyt erityisluokkaa oppimisvaikeuksien takia. Silti tehnyt töitä 18 vuotiaasta asti niin, ettei ole ollut päivääkään työttömänä koskaan, ikää nyt 38v. Ja hankkinut nyt aikuisena itselleen myös ammatin ja tekee niitä töitä nyt. Ja on jokaluokan ajokortit, ajanut työkseen myös rekkaa. :) Joten erityiskoulun käyminen pelkästään ei kerro ihmisestä ihan koko tarinaa...
 
"heh"
Miten niin?

Tää mies on kuule hyväkroppainen, komea, rehellinen, savuton, siisti ja sellainen aika kova-tyyppi joka voi motata jos silmille joku hyppii.
Eli olet rakastunut renttuun... Normaali mies ei mottase yhtään ketään, vaan pystyy hoitamaan asiat ihan muilla keinoilla kuin väkivallalla.

Mutta mikä jottei, hyppää kyytiin vaan, ja anna mennä.
 
"vieras"
No pelkästään tuo apukoulun käyminen en olisi esteenä mutta nuo muutkin jutut... ei ammattia, ei kunnon työtä, ei seurustellut, ei käynyt armeijaa, ei ajokorttia... mitä tuo ihminen on elämässään saattanut loppun asti? Ikääkin jo melkein 40v eli tuskin tuo tuosta kovin kovaan nousuun enää lähtee. Ei kiinnostaisi minua tuollainen tyyppi vakavassa mielessä.
 
älä sanna viitsi
[QUOTE="Sanna";26559577]Siinä vielä yksi lisäsyy, miksi juoksisin karkuun ja kovaa. Ei kuulosta miltään ruudinkeksijältä, jos pitää olla heti nyrki ojossa.[/QUOTE]

Juuri nämä tyypit jotka ovat heti nyrkit pystyssä ovat niitä joiden perään naiset kuolaavat- siitä olen täysin varma.
 
"Sanna"
Alkuperäinen kirjoittaja älä sanna viitsi;26559613:
Juuri nämä tyypit jotka ovat heti nyrkit pystyssä ovat niitä joiden perään naiset kuolaavat- siitä olen täysin varma.
Ehkä jotkut elämää kokemattomat pikkupissikset voivat viehättyä ns. kovista kundeista. Normaalit täysijärkiset aikuiset naiset eivät.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja älä sanna viitsi;26559613:
Juuri nämä tyypit jotka ovat heti nyrkit pystyssä ovat niitä joiden perään naiset kuolaavat- siitä olen täysin varma.
Kyllä mäkin sellasten kanssa olin joskus teininä. Sitten tuli järkeä päähän eikä sellaisen moniongelmaisen kanssa yhteiselo sujuis.
 
"Juuei"
ei ole käynyt peruskoulua normaalissa koulussa vaan aparissa
EI OK: jos on henkisesti ollut lapsena "kehari" niin on varmasti sitä aikuisenakin (todisteena jälkimmäiset kohdat).
Ammatillista koulutusta hänellä ei ole
EI OK, harvinaisena poikkeuksena he jotka on perustaaneet suoraan peruskoulun/lukion jälkeen yrityksen tms järkevä syy.

ja armeijakin jäänyt käymättä.
OK, mutta toki laskee pisteitä (riippuu syystä, onko terveydellinen vai "ei vaan viitsi").

Työt olleet pätkätöitä - apumiehenä milloin missäkin.
EI OK, paitsi jos haluat elättää miehen loppuikäsi.

Ei edes ajokorttia ole hankkinut.
OK, eipä sillä väliä.

Kertoi että ei ole seurustellut koskaan ja ikää tällä on 35 vuotta.
EI OK, ei tuossa iässä enää opi, etenkin kun ottaa huomioon nuo muut "ihanat" ominaisuudet.

Ei tässä se apukoululaisuus ratkaise, kokonaisuus vaan kuulostaa todella saamattomalta ja ongelmaiselta. Jos haluat olla miehen äiti ja elättäjä, niin sitten tietty eri asia.
 
"Petteri"
Olen käynyt apukoulun.Minuun suhdauttu negatiivisesti.Muiden fiksujen olen mielestä hölmö.Apukoulussa oli osa jonkin verran teräviä.Olivat minua kiusanneet vähäisestä tajustani.
 
"Vieras"
Tiedän paljon apukoulun käyneitä.
Osa joutui/pääsi sinne jos englanti TAI matikka ei ottanut sujuakseen. Muut aineet sujui kyllö.
Eli ei tosiasn ole kyse tyhmästä, heikkolahjasesta jos yksi aine tökkii.

Toki joukossa oli niitäkin joilla ongelmaa kaikessa.
 

Yhteistyössä