*

Pelkkiä poikia lapsina?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 15. Osumia 15
Tykkääjät3Tykkää
  • 1 Lähettäjä "vieras"
  • 1 Lähettäjä Jätkä
  • 1 Lähettäjä "vieras"

Ketju: Pelkkiä poikia lapsina?

........
    Vierailija

Pelkkiä poikia lapsina?

Onko äidin elämä karumpaa jos kaikki lapset ovat poikia? Puhutaanko poikaperheissä mistään mielenkiintoisesta vai onko äiti aina yksin?

Voi ei todellakaan ole tylsää! Mulla on aivan mahtavat pojat!!!! Toinen menee nyt kuudennelle ja toinen kolmannelle ja edelleen saan haleja, suukkoja ym päivittäin. Puuhaan paljon poikieni kanssa kaikenlaista. Otan osaa harrastuksiin jne. Ja todellakin puhutaan mielenkiintoisista asioista: ötököistä, matelijoista, autoista, mopoista/prätkistä, eläimistä. Katsellaan luontodokkareita yhdessä, rakastetaan elukoita ja luontoa koko poppoo.

Mun pojat on huumorintajuisia ja empaattisia, ihania tyyppejä kertakaikkiaan.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ........ Näytä viesti
    Onko äidin elämä karumpaa jos kaikki lapset ovat poikia? Puhutaanko poikaperheissä mistään mielenkiintoisesta vai onko äiti aina yksin?
    Joo ei meillä mistään puhuta. Kolme vuotta olen istunut tuppisuuna, kun ei mulle kukaan puhu. Mies vaahtoa taaperolle ja leikki-ikäiselle mopoista ja autonkorjauksesta. Mistään muusta meillä ei koskaan puhuta. Olen harkinnut itsemurhaa tämän takia. Voi kun meillekin vielä saataisiin se tyttö, että voisin puhua niistä tärkeistä asioista tyttärelleni. Korkokengistä ja meikkaamisesta vaikka.

"vieras"
    Vierailija
    En kyllä usko jääneeni mistään paitsi! Tai sitten se johtuu siitä että äitikin on vähän poikamainen ..
    Hiukan hukassa tykkäsi tästä.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    En kyllä usko jääneeni mistään paitsi! Tai sitten se johtuu siitä että äitikin on vähän poikamainen ..
    Sama juttu. Mä tykkään prätkistä, en juuri meikkaa, tykkään meuhkata metsässä/kotona leikkiaseiden kanssa, käydä lasersotaa ym mukavaa

Parhaimmat keskustelut uskonnoista ja politiikasta olen saanut esikoiseni kanssa

Ja miten kummassa kirjoitit noin hassusti: onko äiti yksin? Äitinä et ole koskaanikinämilloinkaan yksin.

"vieras"
    Vierailija
    Jaa a, ei ainakaan tuon puolitoistavuotiaan kanssa yksin ole. Juttujen taso on kylläkin kakka ja anna painottesta..

"vieras"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä Näytä viesti
    Joo ei meillä mistään puhuta. Kolme vuotta olen istunut tuppisuuna, kun ei mulle kukaan puhu. Mies vaahtoa taaperolle ja leikki-ikäiselle mopoista ja autonkorjauksesta. Mistään muusta meillä ei koskaan puhuta. Olen harkinnut itsemurhaa tämän takia. Voi kun meillekin vielä saataisiin se tyttö, että voisin puhua niistä tärkeistä asioista tyttärelleni. Korkokengistä ja meikkaamisesta vaikka.

sama täällä, isä-poikapari menee eikä meinaa ja minä vaan suren

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    Jaa a, ei ainakaan tuon puolitoistavuotiaan kanssa yksin ole. Juttujen taso on kylläkin kakka ja anna painottesta..
    Se ei tuu kyllä vuosien saatossa kamalasti muuttumaan. No ei vais.

"vieras"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Hiukan hukassa Näytä viesti
    Se ei tuu kyllä vuosien saatossa kamalasti muuttumaan. No ei vais.
    Siltä se vähän vaikuttaa

"mami"
    Vierailija
    Ai miten niin PELKKIÄ poikia? Onko ne pojat mielestäsi jotenkin vähempiarvoisia? Mulla on kolme poikaa 14v, 12v ja 1v6kk. Voin kertoa sulle, et hiljaista hetkeä ei meidän talossa ole! Tosi syvällisiä keskusteluja käydään tuon teinipojan kans elämästä ja aivan kaikista asioista Keskimmäinen rakastaa shoppailua ja hänen kans kierrelläänkin usein kauppoja. Sitäpaitsi, poikien äitinä saan osakseni sellaista ihailua, jota en usko, että saisin tytöiltä Se on vähän sama juttu ku tytöt monesti katsoo ylöspäin isäänsä ja pitää häntä "supermiehenä".

"vieras"
    Vierailija
    "Pelkkiä" poikia?

Meillä on poikia, mutta ei mitään "pelkkiä" poikia vaan todella hienot pikkumiehet!

"Minna"
    Vierailija
    Jotkut eivät selvästikään ymmärrä pelkkä-sanan käyttöä tässä kohtaa.

Voin vannoa ettei ole tylsää Päinvastoin. Poikani ovat ihania, en vaihtaisi heitä mihinkään. Ja töissäni näen tyttöjä ihan tarpeeksein.

Pikavastaus Pikavastaus