Pelkkiä poikia lapsina?

  • Viestiketjun aloittaja ........
  • Ensimmäinen viesti
Voi ei todellakaan ole tylsää! Mulla on aivan mahtavat pojat!!!! Toinen menee nyt kuudennelle ja toinen kolmannelle ja edelleen saan haleja, suukkoja ym päivittäin. Puuhaan paljon poikieni kanssa kaikenlaista. Otan osaa harrastuksiin jne. Ja todellakin puhutaan mielenkiintoisista asioista: ötököistä, matelijoista, autoista, mopoista/prätkistä, eläimistä. Katsellaan luontodokkareita yhdessä, rakastetaan elukoita ja luontoa koko poppoo.

Mun pojat on huumorintajuisia ja empaattisia, ihania tyyppejä kertakaikkiaan. :heart:
 
Onko äidin elämä karumpaa jos kaikki lapset ovat poikia? Puhutaanko poikaperheissä mistään mielenkiintoisesta vai onko äiti aina yksin?
Joo ei meillä mistään puhuta. Kolme vuotta olen istunut tuppisuuna, kun ei mulle kukaan puhu. Mies vaahtoa taaperolle ja leikki-ikäiselle mopoista ja autonkorjauksesta. Mistään muusta meillä ei koskaan puhuta. Olen harkinnut itsemurhaa tämän takia. Voi kun meillekin vielä saataisiin se tyttö, että voisin puhua niistä tärkeistä asioista tyttärelleni. Korkokengistä ja meikkaamisesta vaikka.
 
[QUOTE="vieras";26816677]En kyllä usko jääneeni mistään paitsi! Tai sitten se johtuu siitä että äitikin on vähän poikamainen .. =)[/QUOTE]

Sama juttu. Mä tykkään prätkistä, en juuri meikkaa, tykkään meuhkata metsässä/kotona leikkiaseiden kanssa, käydä lasersotaa ym mukavaa :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26816673:
Joo ei meillä mistään puhuta. Kolme vuotta olen istunut tuppisuuna, kun ei mulle kukaan puhu. Mies vaahtoa taaperolle ja leikki-ikäiselle mopoista ja autonkorjauksesta. Mistään muusta meillä ei koskaan puhuta. Olen harkinnut itsemurhaa tämän takia. Voi kun meillekin vielä saataisiin se tyttö, että voisin puhua niistä tärkeistä asioista tyttärelleni. Korkokengistä ja meikkaamisesta vaikka.
:LOL:

sama täällä, isä-poikapari menee eikä meinaa ja minä vaan suren ;)
 
"mami"
Ai miten niin PELKKIÄ poikia? Onko ne pojat mielestäsi jotenkin vähempiarvoisia? Mulla on kolme poikaa 14v, 12v ja 1v6kk. Voin kertoa sulle, et hiljaista hetkeä ei meidän talossa ole! Tosi syvällisiä keskusteluja käydään tuon teinipojan kans elämästä ja aivan kaikista asioista :) Keskimmäinen rakastaa shoppailua ja hänen kans kierrelläänkin usein kauppoja. Sitäpaitsi, poikien äitinä saan osakseni sellaista ihailua, jota en usko, että saisin tytöiltä :D Se on vähän sama juttu ku tytöt monesti katsoo ylöspäin isäänsä ja pitää häntä "supermiehenä".
 

Yhteistyössä