*

Mulla on ovela suunnitelma, johon tartten vähän neuvoja ;)
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Näytetään tulokset 26 - 32. Osumia 32
Tykkääjät7Tykkää

Ketju: Mulla on ovela suunnitelma, johon tartten vähän neuvoja ;)

"vieras"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja astrolabe Näytä viesti
    Epäilen kuitenkin, että näitä "kosinta ekoilla treffeillä" -miehiä ei ole kovin paljoa? Tai tietty ois kivaa, että muillekin semmoinen onni osaksi tullut.
    Sait kuin saitkin tämän ujutettua ketjuun TAAS

"vieras"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    Miten aiot saada miehen mielenkiinnon ja huomion säilymään sinne viiden kuukauden päähän?
    Näin. Se on ihan sama kuinka upea on, kun se ensikiinnostus on hävinnyt.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja astrolabe Näytä viesti
    Epäilen kuitenkin, että näitä "kosinta ekoilla treffeillä" -miehiä ei ole kovin paljoa? Tai tietty ois kivaa, että muillekin semmoinen onni osaksi tullut.
    Meillä Ei nyt ihan kosintaa, mutta melkeinpä heti tiedettiin että mennään naimisiin.

lol
    Vierailija
    No onpas suunnitelmat, huoh. Mäkin aion 10 vuoden päästä pokata yhen ukon, mut pitää eka valmistautua.

"vieras"
    Vierailija

kantaa ottamatta

tuohon miehen huomioon tms, niin itse pudotin -11 kg , ja aikaa meni noin 3 kk. lääkkeenä ihan samat syömiset kuin aina ennenkin, mutta pienempiä annoskokoja, ja ihan vähän tarkastelua hiilareiden kanssa - ei oikeasti ees paljoo tarvinu niitä tuijotella - liikuntaa sitten tietenkin riittävästi, eli 3 krt vko zumba, ...se riitti.Nyt olen haluamissani mitoissa ja siirryn keskittymään lisä-kiinteytymiseen, lisään ohjelmaan vielä yhden lihaskuntotunnin ja 2 kahvakuulatuntia per viikko.niin, ja ruokavalion olen siis pitänyt enemmänkin proteiini-painotteisena. kellä mikäkin, mulla toimi tämä. tsemppiä sulle siihen viimeiseen taistoon

dfghjkl
    Vierailija
    Mee useamman kerran viikossa salille ja uimaan. Sit käyt tunnin kävelylenkin päivittäin. Toimii!

"jäämies"
    Vierailija
    Tsemppiä! Kun motivaatio on kohdallaan niin tulet onnistumaan varmasti. Mies ei edes tiedä mikä häneen iski, kun olet valmis

Sivu(t) 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu