*

TOSI NOLOA, mutta mulla jäi läppärin kamera päälle...voiko joku muu vakoilla mua siitä salaa?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 13. Osumia 13

Ketju: TOSI NOLOA, mutta mulla jäi läppärin kamera päälle...voiko joku muu vakoilla mua siitä salaa?

"vieras"
    Vierailija

TOSI NOLOA, mutta mulla jäi läppärin kamera päälle...voiko joku muu vakoilla mua siitä salaa?

vai miten tuo toimii?

uusi tuttavuus tuo kannettava tietokone!

yhtäkkiä huomasin kun sininen valo paloi, että KÄÄK!

ei ole provo tämä

"vieras ap"
    Vierailija
    nosto

"vieras ap"
    Vierailija
    anyone?

"vieras ap"
    Vierailija
    täällä ei ole siis kellään läppäriä. ok...

"mie vaan"
    Vierailija
    ei se riitä jos pelkkä kamera on auki. vaan pitää olla myös yhteys toiseen henkilöön. Jos sulla oli esim netti kiinni ja kamera auki, niin ei hätiä mitiä

"vieras"
    Vierailija
    Periaatteessa voi vakoilla. Oli uutisissakin juttua että oli useaan eri kannettavaan hakkeroitu piiloviruksia ja niitä oli kuvattu.

"juu"
    Vierailija
    Tosiaan pitää olla yhteys toiseen henkilöön.

Tosin on olemassa myös sellaisia haittaohjelmia, joiden kautta voi vakoilla, jos kamera on päällä, näin olen kuullut.

Niin, jos joku on tunkeutunut koneellesi, niin silloin voi, mutta se on toki epätodennäköistä Itse luin joskus tuon saman uutisen ja sen jälkeen olenkin alkanu pitää tarraa kameran päällä, ettei niin vain käy, mutta tämä on jo ehkä hätävarjelun liioittelua..

joopa joo
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    Periaatteessa voi vakoilla. Oli uutisissakin juttua että oli useaan eri kannettavaan hakkeroitu piiloviruksia ja niitä oli kuvattu.
    Ihan samalla lailla niitä ""piiloviruksia"" voi hakkeroida pöytätietokoneisiin...

"vieras"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo Näytä viesti
    Ihan samalla lailla niitä ""piiloviruksia"" voi hakkeroida pöytätietokoneisiin...
    Joo voi mutta ei silti ole yhtään sama asia. Usko nyt vaan että läppärin kamera on useammin hakattu kuin pöytäkone.
    Havaintoja digimaailmasta: Varo läppärin web-kameraa!

ei ole ei
    Vierailija
    Ihan samalla tavoin toimii pöytäkoneeseen kytketty kamera

"vieras"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ei ole ei Näytä viesti
    Ihan samalla tavoin toimii pöytäkoneeseen kytketty kamera
    Jos se vaan on päällä, läppärin kameran kun voi laittaa ulkopuolinen päälle ilman että kone ilmoittaa siitä mitään. Kokematon tuskin osaa katsoa resurssienhallinnasta onko se päällä vai ei.

fffff
    Vierailija
    Hih hih, kylläpä on hauskaa.

Voi.

Pikavastaus Pikavastaus