Vein sitten pojan päiväkotiin pelkissä pitkissä kalsareissa...

  • Viestiketjun aloittaja "veetos"
  • Ensimmäinen viesti
göfg
[QUOTE="pöh";27157991]Taitaa olla trendikkyys tässä ketjussa hyvin vähissä, jos kuvitellaan että pojilla ei käytetä legginsejä. Tsekatkaa Mini Rodinit, Aarrekidit yms, menkää Tukholmaan katsomaan lasten pukeutumista ja todetkaa että kyllä, pojilla käytetään leggareita. Ei niitä sellaisia tiukkoja ihonmyötäisiä kuten tytöillä vaan sellaisia löysempiä (usein resorit lahkeensuissa), jotka kai sitten persumamman mielestä näyttää kalsareilta. Ja paidan kanssa nimenomaan käytetään.[/QUOTE]

joo joo, mutta tässähän on kyse noista "leggareista" jotka kyllä jokainen näkee silmällä, että on selvät kalsarit isolla K:lla. Kuka haluaa laittaa lapsensa kalsareissa hoitoon?
 
"Sirkkeli"
Mammat taitaa ajatella, että koska ne on kalliit merkkikalsarit, niin voi käyttää sitten collegehousujen tilalla. Että kaikki näkee heillä olevan merkkipöksyjä. Vaikkei olekaan ollut varaa kuin niihin kalsareihin...
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;27157173:
Kyllä nuo näyttää ihan pitkiltä kalsareilta!


Eihän tytötkään (toivottavasti) käytä legginssejä pelkästään, kyllähän siinä päällä on hame/mekko tai tunika.
Siis onko näiden kanssa tarkoitus tosiaan pukea mekko tai tunika Leggingsit Vaaleanpunainen EUR8,95 | Lindex | tuotenro:6874769 ?

Mä olen yksivuotiaalla pitänyt ihan vaan paidan tai bodyn kanssa kun verkkarit ovat liian kuumat.... Tunikoita tai mekkoja ei meillä edes ole. Ainakin tuolla lindexillä näytti tunikat ihan kamalilta mun silmille.
 
"pöh"
Alkuperäinen kirjoittaja göfg;27157998:
joo joo, mutta tässähän on kyse noista "leggareista" jotka kyllä jokainen näkee silmällä, että on selvät kalsarit isolla K:lla. Kuka haluaa laittaa lapsensa kalsareissa hoitoon?
Minusta noista ei tee kalsareita muu kuin nimi verkkokaupassa. Mutta ap:ta voin lohduttaa sillä että ainakin talvisin kovin usein päiväkodissa näkee muksuja (sekä tyttöjä että poikia) viilettämässä pelkissä sukkahousuissa ja paidassa kun päällihousut on jääneet pukematta esim ulkoilun jälkeen. Ei se niitä lapsia haittaa.
 
"vieras"
Vähän tyttömäiset minun makuuni, yöhousuina saattaisin käyttää. Popilla on ihan kivoja ne raidalliset mutta en mie niitäkään käyttäis kuin housujen alla tai yöhousuina. Makuja on monia..
 
"vieras"
Kylläpäs täällä taas puhutaan elämää suuremmista kysymyksistä! Mitä sitten jos ap pukee lapsensa noihin housuihin/pitkiin kalsareihin?! Minusta ei oo ollenkaan kummallisen näköiset ja vaikka olisikin niin antaisin asian olla.
 

Yhteistyössä