Neuvokaa mulle miten tehdään anonyymi sähköpostiosoite

  • Viestiketjun aloittaja "ulalla"
  • Ensimmäinen viesti
juuh
[QUOTE="ulalla";27318561]Ainakin gmail antaa aina tilin omistajan tiedot. Hjälp!![/QUOTE]

No valehtelet ne tiedot sinne, tietenkin.

Tiliin nimeksi vaikkapa A ja sukunimeksi B. Postinumeroksi 12345 jne.
 
juuh
[QUOTE="ulalla";27318582]Miks vitussa se aina huutaa sitä lähettäjän nimeä ?? Just tein hotmailillekin tilin ja ekana tulee mun nimi näkyviin !!![/QUOTE]

???

En minä ole omaa nimeä antanut mihinkään. Gmail-tilini sähköposti on omalla nimellä mutta sielläkin on käyttäjän tiedoissa vain alkukirjaimet.
Kakkossähköpostiini hotmailiin, jonne tulee mainokset ja foorumirekkautumiset, laitoin just jonkun Aa Bee nimeksi.
 
juuh
[QUOTE="ulalla";27318586]Mä laitoinkin toisen nimen mutta ihmettelen että eikö sitä muuten saa tehtyä ?[/QUOTE]

No mikä siinä niin vaikeaa on laittaa vaikka se Maija Meikäläinen? Ne ei halua mainosspämmibotteja rekkautuneeksi ja siksi niitä tietoja kysellään.
 
vie ras
[QUOTE="ulalla";27318561]Ainakin gmail antaa aina tilin omistajan tiedot. Hjälp!![/QUOTE]

Mitä tarkoitat? "antaa aina tilin omistajan tiedot"? Siis onko sinulla jo gmail-sähköpostiosoite olemassa?
Minulla on yahoossa feikkinimi. Gmailissa ihan oikea nimi.
Tänä vuonna molemmat ovat alkaneet haluta kirjautuessa puhelinnumeroa sun muuta "minne voi lähettää tekstarina kadonneen salasanasi" tms. Ei puhettakaan että puhelinnumeroani gmailille tai yahoolle / hotmailille antaisin.
 

Yhteistyössä